ראשון לציון
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

בצל החקירות: עיריית ראשל"צ יוצאת למכרז פרסום במיליונים

היקף הפעילות - בסך 6 מיליון ש' - צפוי להיכנס לרדאר של משרדי הפרסום הגדולים. בעירייה צפוים גם לצאת במכרז לאיתור משרד יח"צ
משה בנימין | (2)

עיריית ראשון לציון מוציאה את תקציב הפרסום למכרז - כך על פי אתר יפעת מכרזים. תקופת ההתקשרות עם הזוכה, כולל מימוש אופציית ההארכה השמורה לעירייה, תעמוד על 5 שנים.

בשונה משנים קודמות, התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים לכל אחת מהשנתיים הראשונות. מטבע הדברים, תקציבי פרסום נמוכים, של עיריות שאינן תל אביב, ירושלים או חיפה, לא מצליחים למשוך אליהם את תשומת הלב של המשרדים הגדולים אך במקרה זה נראה כי היקף הפעילות צפוי להיכנס לרדאר של משרדי הפרסום הגדולים בישראל שישמחו לצרף את העירייה לרשימת הלקוחות.  

מסמכי המכרז לא פורסמו באופן פומבי ועיון בו ובתנאיו יתאפשר רק לרוכשים אותו בסכום לא מבוטל של 2,500 שקלים. בתוך כך לאייס נודע עוד כי בשנה ה-3 וה-4 התקציב צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים ובשנה האחרונה על כ-2 מיליון שקלים. במוקד פעילות הפרסום, העירייה תקדם את פרויקט הנדל"ן מתחם האלף - תכנית שאושרה לאחרונה וחלה על שטח של כ-297 דונם וגובלת ממערב בנתיבי איילון. 

יצוין עוד כי לפני בתחילת השנה קיימה העירייה מכרז לניהול פעילות הסושיאל שלה ברשתות החברתיות שבו זכה אשכנזי זלצמן. האחרון גם שימש כאחד מספקי הפרסום של העירייה בשנים האחרונות אך התקשרות זו הסתכמה בעיקר ברכש מדיה עבור העירייה (לצד רוכשי מדיה נוספים). מכרז הפרסום הנוכחי צפוי לשנות את מודל העבודה של העירייה שתפקיד בידי המשרד הזוכה את כל הפעילות לרבות הקריאייטיב ורכש המדיה.   

עיתוי היציאה למכרז חופף לאחת התקופות הסוערות ביותר בעיר ראשון לציון. בימים אלו נחקר דוד ביטן, עד לאחרונה יו"ר הקואליציה ובעברו סגן ראש עיריית ראשון לציון. ביטן נחקר אתמול (יום א') בפעם השביעית כשהוא ממשיך לשמור על השתיקה בעניין החשדות לשחיתות בעירייה. במרכז הפרשה חשדות לקבלת שוחד על ידיד בכירים בעירייה שבראשם דב צור ראש העיר, סגנו יוסי חממי והמשנה אייל מושיוב, זאת בתמורה לקידום אינטרסים של קלבנים. השלושה חזרו לאחרונה לתפקידיהם בעירייה, אולם הם אינם יכולים לקחת חלק בוועדות התכנון והבנייה וועדת המכרזים.

בתוך כך, לאייס נודע עוד כי העירייה צפויה לצאת במכרז לאיתור משרד יח"צ חיצוני שילווה אותה במקביל למחלקת הדוברות. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יאיר 13/02/2018 08:42
    הגב לתגובה זו
    6,000 שח בחודש...
  • 1.
    מו דג 12/02/2018 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0 0 0 0 0 0 00000 00 0
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״