כח היימן: הישראלים מאחורי קמפיין חדש של טויוטה בארה"ב
Toyota Shorts- Story No. 3 (Dir. cut) from Vania Heymann on Vimeo.
Toyota Shorts- Story No. 1 (Dir. cut) from Vania Heymann on Vimeo.
על פי הבריף, האסטרטגיה דיברה על כך שאומנם אנשים אוהבים את טויוטה בתור מוצר (רכב) אבל הם לא מחוברים כל כך למותג. היעד שהוגדר היה "להעביר אותם מלהיות product loyalists ל- brand loyalists" כך לדברי ברק, שמוסיף "בגדול, לעשות סרטים קצרים שהקהל יזכור גם אחרי שהוא ראה סרט שהפיקו במאה מיליון דולר". המכנה המשותף שמרחף מעל הסרטים הוא נושא גג של "מסע בזמן", אבל בפועל הם אינם קשורים אחד לשני בעלילה. "הקונספט של המסע בזמן הגיע מזה שרצינו לחפש משמעות יותר עמוקה בסלוגן של טויוטה - Let's Go Places שתמיד מתייחסים אליו נורא בשטחיות. נוסעים לים, נוסעים להרים, נוסעים ליער...רצינו לגרום לאנשים לחשוב לאיזה עוד מקומות אפשר להגיע אם צוללים טיפה יותר עמוק. ההשראה לפרויקט מגיעה מסרטים כמו הסרט הארגנטינאי Wild Tales, ועוד סרטים שמשחקים עם הזמן כמו Groundhog Day, Back to the Future".- 2.אייל 11/06/2017 18:11הגב לתגובה זויש רק 1 ו 3...
- 1.יפה מאוד (ל"ת)גיא 06/06/2017 21:58הגב לתגובה זו
- וזהו (ל"ת)רן 07/06/2017 14:25הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.