עוד תואר לאלונה ברקת: נבחרה לאשת השיווק באוקטובר

הבחירה בברקת היא על חלקה המרכזי בשינוי שעברה הקבוצה ובהצלחות שלה במגרש ומחוצה לו, ששיאן בזכייה היסטורית באליפות המדינה. ברקת הובילה תהליך עמוק וארוך של מיתוג ומיצוב הקבוצה, שאת פירותיו רואים בעיר כולה
משה בנימין | (1)

אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, נבחרה לאשת השיווק של חודש אוקטובר. איגוד השיווק הישראלי בחר בברקת, בעלת אלופת המדינה בכדורגל בזכות הצלחות הקבוצה במגרש ומחוצה לו.

הבחירה בברקת היא על חלקה המרכזי בשינוי שעברה הקבוצה ובהצלחות שלה במגרש ומחוצה לו, ששיאן בזכייה היסטורית באליפות המדינה, לאחר 40 שנים מהזכייה הקודמת. באיגוד מציינים כי ברקת מובילה תהליך עמוק וארוך של מיתוג ומיצוב הקבוצה, שאת פירותיו רואים בקבוצה ובעיר כולה.

ברקת רכשה את הפועל ב"ש בשנת 2007, ובכך הפכה לאישה הראשונה בישראל שמשמשת כבעלים של קבוצת כדורגל. במרוצת השנים מיצבה ברקת שפה חדשה, בה מודגשים ערכים של קהילה, צניעות והישגיות - ערכים המשפיעים לטובה על התנהגות אוהדי הקבוצה, על האווירה באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע, ועל מכירות המנויים והכרטיסים של הקבוצה. בשנים האחרונות הפכה הקבוצה לחברה קבועה בצמרת טבלת הליגה, ובחודש מאי האחרון הגשימה ברקת את שאיפתה להוביל את הקבוצה לזכייה באליפות, לאחר 40 שנים בהם לא זכו אוהדי הקבוצה לחוות זאת.

השינוי שרשום לשמה של ברקת הוביל ל"יצירת שיח מתמיד עם האוהדים, ששינה את האווירה במשחקי הכדורגל בעיר, שכיום נתפסים כחוויה לכל המשפחה - ילדים, נשים ומשפחות שלמות נמצאים בין רוכשי המנויים של הקבוצה שהשנה שברו שיאים חדשים. כל מנויי הקבוצה למשחקי הבית נמכרו, והביקושים מגיעים ללמעלה מ- 20,000 ממתינים. מיצוב ומיתוג הקבוצה כבעלת ערכים מעבר לערכים ספורטיביים, והחיבור שיצרה ברקת עם הקהילה יצרו מותג ספורטיבי מצליח ושמח, שבא לידי ביטוי גם במשחקי הקבוצה באירופה".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלירן 15/11/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    ללא ספק אלונה עשתה שינוי אדיר בנגב.