מיכל אנסקי
צילום: רון קדמי

מיכל אנסקי נבחרה לפרזנטורית של יבואנית מותגי הבישול מסלאמני גרופ

במהלך הפרסומי בהובלתו של פרסום 'בורודה-קפלן' יושקעו 4 מיליון שקלים
משה בנימין |

שופטת מאסטר שף, מיכל אנסקי, היא הפנים החדשות של חברת מסלאמני גרופ, יבואנית מותגי הבישול PYREX LUMINARC, TESCOMA, TEFAL, ומותג הבית החדש  Home market. 

במהלך הפרסומי בהובלתו של פרסום בורודה-קפלן יושקעו 4 מיליון שקלים והוא יכלול עיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט ונקודות מכירה, וכמו כן אירועים בהשתתפותה של מיכל אנסקי. ממשרד הפרסום נמסר כי "הבחירה במיכל אנסקי היא גם בזכות העומק שניתן להגיע איתה בעולמות הדיגטיל, התכנים, העצות, החיפוש של הצרכנים בעולמות התוכן הדיגטילי כיצד להשתפר, ללמוד ולהגיע לשלמות, דורש פרזנטור מקצוען ושותף אמיתי". 

 

מסלאמני גרופ נמסר כי "מותגי-העל הבינ"ל שהקבוצה מייבאת לישראל מובילים בחדשנות ומצוינות בינלאומית כבר שנים רבות והם חתומים על רבי-מכר בכל העולם. התחרות הגדולה ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות מחייבת את קבוצת מסלמאני להבליט יתרונות אלה בצורה ברורה ומוחשית". 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.