mako מצטרף למאבק ההסברתי של ישראל: פתח ערוץ ייעודי - במימון חברה מסחרית
ערוץ mako פתח בימים האחרונים גרסה ראשונית של ערוץ הסברה בשם LOVE ISRAEL, שמיועד לישראלים על מנת שיפיצו אותו ברשתות החברתיות. בשלב זה הערוץ, שהוא מעיין מיני-סייט, כבר זוכה להפנייה מסרגל הכלים הראשי של האתר, אבל הוא עדיין בשלבי השקה ומופיעות בו כתבות ישנות יחסית מהחודשים האחרונים. הדבר אמור להשתנות עם מינויה היום (יום ה') של ניצן סניור לעורכת הערוץ.
הערוץ שיתוף פעולה מסחרי בין mako לבין קבוצת הנדל"ן אלדד פרי, שמשלמת עבור המדור וזוכה לקרדיט בולט - "ביוזמת קבוצת אלדד פרי". ואולם, על התכנים אחראי mako, שאמור ליזום ולהעלות אותם. גופי הסברה ישראלים רשמיים, כגון משרד החוץ ולשכת העיתונות הממשלתית, אינם לוקחים חלק בערוץ החדש, ומדובר ביוזמה פרטית ומסחרית של mako ו'אלדד פרי', כחלק מיוזמה של האתר מבית קשת מלפני יותר משנה - שילוב תוכן שיווקי גלוי בין תכניו, כפי שפורסם לראשונה באייס.
בהסבר לערוץ נכתב כי "קבוצת אלדד פרי ו-mako ממשיכים ביוזמה המשותפת לשפר את תדמית ישראל בעולם. במהלך הקיץ האחרון הושק פרויקט LOVE ISRAEL, שבמסגרתו שלחו אלפי גולשים את הרעיונות שלהם לשיפור ההסברה הישראלית. הרעיונות הרבים אוחדו לכדי ערוץ אחד, שייתן את הכלים לכם הגולשים להפיץ את האמת על ישראל ברחבי הרשת". הגולשים מוזמנים ליטול חלק פעיל במאבק על ההסברה הישראלית: "רוצים גם אתם לקחת במאמץ ההסברה הישראלי? שתפו עם החברים מעבר לים", נכתב.
ואכן, הערוץ החדש הוא סיכומה של פעילות שנעשתה בחודשים האחרונים - תחרות בין גולשים לקבלת רעיונות למלחמה בתופעת החרם על ישראל ובארגון החרם BDS. הגולשים התבקשו להציע דרכים אפקטיביות לשיפור תדמיתה של ישראל, ו-ועדה בחרה ברעיון שגרס כי יש להפעיל את הגולשים שייחצנו את ישראל ברשתות החברתיות, כאשר הכל ינותב בהמשך לאתר שיעניק גם כלים לשיווקה של ישראל.
קבוצת אלדד פרי העבירה ל-mako בריף כיצד היא מעוניינת לראות את המיני-סייט של LOVE ISRAEL. בחלק מהכתבות מופיע אימג' באנגלית אותו ניתן לשתף ברשתות החברתיות, אבל הכתבות עצמן מופיעות בעברית, וזה עשוי להוות בעיה. גורמים באתר התקשו לומר האם בסופו של תהליך התכנים עצמם יופיעו באנגלית, כדי שיהיה קל יותר להפוך אותם לוויראליים.
- 1.מאוד חכם לעשות אתר בעברית. יהיה אפקטיבי בעולם (ל"ת)אובר חוכם 11/02/2016 14:40הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
