עוד שת"פ לארטימדיה: חברת שילוט החוצות הדיגיטליים CTV מצטרפת לרשת הפרסום
חברת ארטימדיה ו-CTV ישראל המפעילה מסכי פרסום דיגיטליים, חתמו היום (יום ג') על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו המדיה הפרסומית של CTV בשלטי חוצות דיגיטליים תימכר ותוגש אוטומטית באמצעות הרשת של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בווידאו.
ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות קמפיינים בשלטי החוצות הדיגיטליים של CTV דרך הממשק של ארטימדיה לניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת. מסכי הענק ממוקמים בצמתים ובצירי התנועה המרכזיים בארץ וזוכים לחשיפה של למעלה מ-2 מיליון צופים מדי יום.
ההסכם עם CTV מתווסף להסכמים שנחתמו לאחרונה עם וואלה וגלובס להטמעת הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה במדיית הוידאו של האתרים. בשבועות האחרונים החלו משרדי פרסום ומפרסמים להעלות קמפיינים באופן עצמאי באמצעות הפלטפורמה של ארטימדיה, המציעה כיסוי של מעל למחצית משוק צפיות הוידאו בתכני פרימיום באינטרנט הישראלי.
לדברי ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, "האפשרות להעלות קמפיין וידאו לקהלים בבית וברחוב, דרך ממשק אחד, היא מהפכנית הן בישראל והן בעולם, ותסייע למפרסמים ולמשרדים לפגוש את קהלי היעד של המותג בכל זמן ובכל מסך".
- 1.מה הקשר ? איך היתרון הפרוגרמטי בא לידי ביטוי ב-CTV ? (ל"ת)ניר 26/05/2015 14:26הגב לתגובה זו

מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
מהדורות החדשות שודרו אתמול עד השעה 23:00, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, והרייטינג התיישר על פיהם
כמו בכל ערב, מהדורות החדשות המרכזיות הם בשליטת חדשות 12 של קשת, ואתמול, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, הן שודרו עד השעה 23:00. הרייטינג של חדשות 12 ברצועה ה-"רגילה" עמד על 14.9%, עם 367 צופים, ואחריה היו חדשות 14, עם 7.7% ו-199 צופים. במקום השלישי היו חדשות 13 של רשת, עם 5% רייטינג ו-129 אלף צופים ואילו התאגיד עם חדשות כאן11 היה על 3.9% רייטינג ושוב ירד הרבה מתחת לקו ה-100 אלף עם 87 אלף צופים בלבד.
בהמשך, כששודרה מסיבת העיתונאים עצמה, חדשות 12 שוב הובילה, הפעם עם אחוזים גבוהים יותר, ועמדה על 19.1% ו-463 אלף צופים. ערוץ 14 כבר עבר לפטריוטים, והמסיבה שודרה בעיצומה של התכנית והרייטינג גם הוא עלה ועמד על 9.1%, עם 295 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת, אבל חדשות ההמשך עם דוריה למפל דווקא הציגה ירידה, עם רייטינג של 4.8% ו-128 אלף צופים בלבד.
שאר הרצועות
ברצועת הלייט נייט, מסיבת העיתונאים והדיונים אודות העסקה המשיכו להכתיב את סדר היום, וברצועה של 23 אברי ושרקי של קשת היו ראשונים עם 8.8% ו-207 אלף צופים, ואילו ערוץ 14 חרג מהרגלו ומשדר מיוחד של יהודה שלזניגר עמד על נתונים גבוהים, 6.8% רייטינג אבל 233 אלף צופים ולמעשה הוביל את הרצועה. רשת סגרה את הרשימה, גם ברצועה זו, ו-"היום שהיה" עמדה על 3.2% רייטינג ו-76 אלף צופים.
בבוקר כרגיל
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.1% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.8% רייטינג ו-35 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף שולטת ביום שאחרי האח הגדול
- שנה עברית ברייטינג: 3 הישגים והתרסקות אחת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.8% ו-80 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.3% בלבד ו-30 אלף צופים ואת הרשימה שוב סגרה רשת, עם "פותחים יום" שעמדה על 1.2% רייטינג ו-31 אלף צופים.

מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
מהדורות החדשות שודרו אתמול עד השעה 23:00, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, והרייטינג התיישר על פיהם
כמו בכל ערב, מהדורות החדשות המרכזיות הם בשליטת חדשות 12 של קשת, ואתמול, לאור הסיקור של מסיבת העיתונאים של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ וראש הממשלה, בנימין נתניהו, הן שודרו עד השעה 23:00. הרייטינג של חדשות 12 ברצועה ה-"רגילה" עמד על 14.9%, עם 367 צופים, ואחריה היו חדשות 14, עם 7.7% ו-199 צופים. במקום השלישי היו חדשות 13 של רשת, עם 5% רייטינג ו-129 אלף צופים ואילו התאגיד עם חדשות כאן11 היה על 3.9% רייטינג ושוב ירד הרבה מתחת לקו ה-100 אלף עם 87 אלף צופים בלבד.
בהמשך, כששודרה מסיבת העיתונאים עצמה, חדשות 12 שוב הובילה, הפעם עם אחוזים גבוהים יותר, ועמדה על 19.1% ו-463 אלף צופים. ערוץ 14 כבר עבר לפטריוטים, והמסיבה שודרה בעיצומה של התכנית והרייטינג גם הוא עלה ועמד על 9.1%, עם 295 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת, אבל חדשות ההמשך עם דוריה למפל דווקא הציגה ירידה, עם רייטינג של 4.8% ו-128 אלף צופים בלבד.
שאר הרצועות
ברצועת הלייט נייט, מסיבת העיתונאים והדיונים אודות העסקה המשיכו להכתיב את סדר היום, וברצועה של 23 אברי ושרקי של קשת היו ראשונים עם 8.8% ו-207 אלף צופים, ואילו ערוץ 14 חרג מהרגלו ומשדר מיוחד של יהודה שלזניגר עמד על נתונים גבוהים, 6.8% רייטינג אבל 233 אלף צופים ולמעשה הוביל את הרצועה. רשת סגרה את הרשימה, גם ברצועה זו, ו-"היום שהיה" עמדה על 3.2% רייטינג ו-76 אלף צופים.
בבוקר כרגיל
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.1% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.8% רייטינג ו-35 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף שולטת ביום שאחרי האח הגדול
- שנה עברית ברייטינג: 3 הישגים והתרסקות אחת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.8% ו-80 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.3% בלבד ו-30 אלף צופים ואת הרשימה שוב סגרה רשת, עם "פותחים יום" שעמדה על 1.2% רייטינג ו-31 אלף צופים.