מדד מותגי Superbrands: 'ארץ נהדרת' וערוץ 2 - IN, 'קשת' ו'כלבוטק' - OUT
מהם מותגי התקשורת המובילים בישראל? זו השנה השישית בה מכריז ארגון Superbrands ישראל מהי רשימת ה- Superbrands - מותגי-על בישראל כפי שנבחרו על ידי הקהל בישראל במתכונת הבינ"ל.
במסגרת הבחירה מצטרף השנה לראשונה גלובס אל רשימת מותגי העל בתחום התקשורת, בתוכם מותגים בולטים ביניהם ערוץ 2, ערוץ 10, ישראל היום, ידיעות אחרונות, תכנית הטלוויזיה ארץ נהדרת, גלגלצ, mako, אתר וואלה, נשיונל גיאוגרפיק, אתר ynet וחברת yes.
המותגים שספגו השנה מהלומה על פי Superbrands, הם זכיינית ערוץ 2 קשת, התחנה הצבאית גל"צ, ותכנית הטלוויזיה המיתולוגית כלבוטק שעברה לפני כשנה לערוץ 10.
ארגון Superbrands הבינ"ל פעיל ביותר מ-70 מדינות בעולם, כולל ישראל. בכל שנה נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים על ידי מכון המחקר MarketWatch של אבינעם ברוג, שמדרג את המותגים וקובע מי ראוי בעיני הציבור להיות מוכתר בתואר "מותג על" בישראל.
- המחוזי הרשיע עורך דין שהתחזה לאוטיסט ולפסיכולוגית כדי לבצע עבירות מין
- נדחתה תביעת לשון הרע נגד כלבוטק: התחקיר בדבר הוספת מים לדגים דיבר אמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המותגים נבחרים בקטגוריות שונות, למשל מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינ"ל, המגזר הציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה כ-2,300 מותגים. בין המותגים שנבחרו על ידי הנשאלים, ניתן למנות את קוקה קולה, במבה, סופר-פארם, שופרסל ורשת שיווק השקמה של רמי לוי; מותגי תקשורת כדוגמת האייפון, WAZE, גוגל ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה"ל והשב"כ; אישים כדוגמת שמעון פרס, הרמטכ"ל בני גנץ ושלמה ארצי ועמותות כדוגמת אד"י, זק"א ויד שרה.
על פי הרשימה המתפרסמת היום, 107 מותגים שינו בשנה החולפת את מעמדם בישראל: 53 נוספו לרשימת ה-Superbrands בעוד ש-54 נפלטו ממנה.
ארגון Superbrands העולמי מיוצג בישראל על ידי חברת פורום פאבלישינג בבעלות אתי עמיעד וערן יסעור, המוציאה לאור את עיתון פורום שיווק, והמארגנת בישראל של פרסי החדשנות הבינ"ל 'מוצר השנה'.
- 1.קשת "דיללה" את המותג ע"י חיזוק מותג "MAKO" (ל"ת)pix37 16/06/2014 11:39הגב לתגובה זו
- או סתם לא שילמה לערן יסעור.... (ל"ת)16/06/2014 21:48הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.
