דנה דרבינסקי
צילום: יח"צ

פנים חדשות באינבוקס אינטראקטיב: דנה דרבינסקי ואורי בר מצטרפים למשרד

דרבינסקי ששימשה בעברה כעורכת חטיבת הלייף-סטייל בוואלה מונתה למנהלת תוכן במחלקת ה-Content marketing. בר ימונה למנהל קריאייטיב
משה בנימין | (7)

חברת הפרסום הדיגיטלי 'אינבוקס אינטראקטיב' בבעלות רונן ליפוביצקי מעמיקה את פעילותה בתחום ה-Content marketing ומצרפת לשורותיה שני בעלי תפקידים חדשים:דנה דרבינסקי ואורי בר. דרבינסקי מונתה להיות מנהלת התוכן של החברה לצד אורי בר, שימונה למנהל הקריאייטיב.

דרבינסקי שימשה בעבר כעורכת תוכן בכירה של חטיבת הלייף-סטייל בוואלה וכן כמנהלת התוכן השיווקי בסלונה. עוד ערכה את התכנית "שורדות בבית" בערוץ 10 ושימשה כעורכת בטיים אאוט תל אביב.

אורי בר החל את דרכו כאיש יחסי ציבור ודובר בתחומי הבריאות והלייף סטייל במשרדי יחסי ציבור שטרן אריאלי ויעל קופר ושימש בתפקידים שונים בעולם הפרסום כקופירייטר וקריאייטיב פלנר בגורני דיגיטל, ומנהל הקריאייטיב של חברת GO.

"ברבות השנים מותגים וחברות בנו נכסים דיגיטלים בפלטפורמות שונות, מפייסבוק, דרך בלוגים ועד לאתרי תוכן וכעת הן צריכות לתחזק אותו בתוכן איכותי", אומר רונן ליפובצקי מנכ"ל אינבוקס. "הדרישות של הגולשים לתוכן איכותי רק עולות והרצון לבלוט עם תוכן טוב, הופך למאתגר יותר ויותר. במקביל, גוגל מבצעת עדכונים באלגוריתם שלה שהופכים את התוכן האיכותי והרלוונטי, לזרז הרייטינג העיקרי. הבשורה למנהלי הפרסום והשיווק היא שיש לקחת זאת בחשבון בבניית התקציב השנתי ולהקצות אחוזים נכבדים ממנו לטובת ניהול ושיווק התוכן".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מנהל בלי תוכן 22/05/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    מרוב מנהלי תוכן אין תוכן...
  • 5.
    קרן 21/05/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    את סתם לא מוכשרת
  • 4.
    בהצלחה דנה (ל"ת)
    21/05/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יואכים 21/05/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    מינויים ראויים בהחלט!
  • 2.
    ימותו הקנאים (ל"ת)
    חגי 20/05/2014 23:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חגית 20/05/2014 18:30
    הגב לתגובה זו
    לא מוכשרת ובכלל לא מקצועית
  • מישהי פה מקנאה? (ל"ת)
    מיכל 21/05/2014 05:09
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.