יפגינו ביצועים? 'יהושע', 'גיתם' ו-I&M משיקים חברת פרפורמנס בשם OCEAN
לאחר חודשים רבים של הכנות וכ-3 חודשים של הרצה שקטה, חברת פרפורמנס חדשה בשם OCEAN, המשותפת ליהושע TBWA, גיתם BBDO ומשרד הדיגיטל
- 15.נו באמת...בעולם של מטומי אין מקום לחלטורות (ל"ת)קקה מייקה 12/03/2014 10:21הגב לתגובה זו
- 14.גיל 12/03/2014 10:14הגב לתגובה זוזרקו פה מחירים של לידים, באמת יופי. באיזה תחום זה? יש טווחי מחירים עצומים בהתאם לתחומים השונים. מי שחושב שסקינדו, קליקאון ודומיהם מובילים את השוק - לא מבין כלום מהחיים שלו. מערכות Affiliates בישראל מהוות נתח שולי במיוחד בכל מה שקשור לשוק הלידים ולכן כל ההערות על $1800 בכלל לא רלוונטיות. תבחנו פעם את השוק של הביטוח והלימודים...
- 13.אוקסימורון 12/03/2014 09:29הגב לתגובה זוהמילים רמי יהושע שקיפות ולקוח משלם נטו באותה הכתבה - הצחקתם...
- 12.אנשים קטנים 12/03/2014 03:44הגב לתגובה זוכל התעשייה הזאת בושה לעצמה . הלוואי כבר שמבקר המדינה יבדוק את ההתנהלות כאן. חוסר שקיפות , סחטנות , שקרים, אנשים גסים ואלימים. ראו אייך מר שמחון מדבר לאנשים. פרפור נס זה רק גוגל
- 11.אבי משולם 11/03/2014 23:31הגב לתגובה זוכל מי שמעוניין ניתן לרכוש מנוע/מערכת כולל עיצוב ותרגום ב 1800 $ ולנפח כי יש לך עובדים, יש לך עבודה מתחת לרדר הם לא יהיו סקינדו ואו קליקון בחיים ... מעוניין במערכת השאר מייל
- 10.רפי 11/03/2014 23:21הגב לתגובה זוחברים אסור לכם לעשות עסקים איתם הם קונים ב 1.9 ש"ח רשומות לידים ועובדים עלייכם בעיניים !
- 9.אחד שמכיר 11/03/2014 20:37הגב לתגובה זושמחון סחלה ...
- 8.90% מהלידים מגיעים בכלל ממוקדי מכירות (ל"ת)lead 11/03/2014 20:21הגב לתגובה זו
- 7.אייל 11/03/2014 19:14הגב לתגובה זוTMF תותחים ובכלל מדובר באנשים טובים ומקצועיים ולכן אני מהמר שזה יצליח
- 6.פיליפ 11/03/2014 18:20הגב לתגובה זויש גם סרטונים ביוטיוב שמראים איך לעשות את זה במינימום עלות
- 5.בובי 11/03/2014 18:09הגב לתגובה זוכמות ספקי הלידים בתחום היא עצומה. מאחל לחברה החדשה שלכם אריכות ימים
- 4.גולשת 11/03/2014 17:52הגב לתגובה זו1. מגיעים בטעות לעמוד נחיתה 2. רואים שאין מידע אין טלפון ורק שורת מכר ענקית וטופס לידים מפוקפק 3. מחפשים את המותג בגוגל 4. מתקשרים לבד
- 3.קונה לידים 11/03/2014 17:50הגב לתגובה זולצערי , אם כל האהבה , לשני האנשים האלה לשניהם כבר אין מקום בעולם הפרסום . הם מיצו את עצמם
- avi 12/03/2014 01:50הגב לתגובה זוהכל שטויות במיץ עגבניות כל הלידים ממוסחרים מחברה לחברה כמו XXXX המבין יבין
- שי 11/03/2014 19:16הגב לתגובה זולצערי מי שמיצה את עצמו זה כנראה אתה - הטוקבקיסט הישראלי הממוצע שלרוב כותב שטויות אבל מקפיד לכתוב את השטויות עם שגיאות כתיב (עם ולא אם)
- 2.סמנכ״ל חברה 11/03/2014 17:43הגב לתגובה זויש הרבה רמאות, הרבה ניפוח בקרב כולם. הציפיות שיגעו אותנו הלקוחות ובסוף זה לא זה. צריך להמשיך להשקיע במותג ולעבוד קשה.
- 1.ירון 11/03/2014 17:10הגב לתגובה זולחבר׳ה האלה אין שום יכולת אמיתית בתחום הלידים. להעמיד מערכת של has offers זה משהו שכל מפרסם יכול לעשות לבד