TV

הפרסומת היקרה בהיסטוריה? סמסונג קוראת לרונאלדו ומסי ל'הציל את העולם'

סמסונג מציגה את ה-Galaxy11, נבחרת הכדורגל הטובה בעולם שהורכבה כדי להציל את העולם ממתקפת חייזרים. האתגר: משחק כדורגל אחד נגד החייזרים על עתיד האנושות. עוד בנבחרת ווין רוני, פאלקאו והמאמן בקנבאוור
משה בנימין | (4)

כשמדברים על פרסומות גדולות מהחיים, כאלו שרק מותגי ענק בסדר גודל מפלצתי יכולים להפיק מתכוונים לפרסומת הזו של סמסונג . לפני מספר שבועות פורסם כי תקציב השיווק ופרסום הבינלאומי של ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית צפוי לעמוד על כ-14 מיליארד דולר. כשמביטים בפרסומת הזו מבינים לאן הכסף הלך.

במהלך חוצה גבולות, ליגות, יריבויות ואגו, סמסונג הצליחה לגייס לפרסומת אחת שנראית כמו טריילר לסרט מדע בדיוני עתיר תקציבים, את כריסטיאנו רונלדוכוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל ולצידו לא אחר מאשר ליאונל מסי, כוכב ברצלונה ונבחרת ארגנטינה ויריבו המושבע של CR7. אבל רגע, חכו, זה לא נגמר כאן. בפרסומת מככבים גם שוער ריאל מדריד איקר קאסיאס, חלוץ מנצ'סטר יונייטד ווין רוני, חלוץ מונאקו ראדאמל פלקאו ושחקנים נוספים. בנוסף אליהם משתתף בקמפיין המושקע 'המאמן' שגייס את השחקנים, ה'קיסר' פראנץ בקנבאוור, מגדולי הכדורגלינים בהיסטוריה של המשחק.

המהלך שאמור להצדיק את הגיוס של כוכבי הכדורגל הגדולים בעולם לפרסומת אחת משותפת הוא קמפיין שנקרא 'Football Saves the Day'. על פי התסריט של סמסונג, כדור הארץ ניצב בפני השמדה, לאחר שחייזרים מכוכב אחר נחתו עליו. מהדורות החדשות בכל העולם מסקרים את האירוע ההיסטורי שהפלא ופלא יכול להיגמר עם סוף טוב, כמובן, באמצעות הכדורגל. החייזרים המסתוריים מזמינים את כדור הארץ למשחק כדורגל מכריע על עתידו ולשם כך מתגייסת האנושות כולה כדי להרכיב את הנבחרת הטובה בעולם - חלום שרק סמסונג יכולה להגשים.

המהלך נתמך באתר אינטרנט תחת הכתובת galaxy11 שבו ניתן לצפות בחומרים נוספים. בין השאר סרטון שבו פראנץ בקנבאוור מסביר, בפנים חמורות סבר, מהו האתגר שעומד בפני האנושות. ניתן גם להביע תמיכה ב-11 השחקנים שמרכיבים את הנבחרת, עם ציון המדינה שבה הגולש נמצא. אתר האינטרנט מציין כמה תומכים מישראל "מגיעים למשחק" נכון לעכשיו מדובר ב-18,300 אנשים.

האתר מציג גם עמוד שבו המופיע הציוד של הנבחרת המוכשרת. פה תוכלו למצוא את מכשירי סמסונג השונים, כמו למשל: גלאקסי NOTE3, גלאקסי NOTE10, שעון סמסונג, מצלמת גלאקסי סמסונג ועוד.

כשצופים בסרטון, קשה שלא להתפעל מנתון אחד בולט מאוד. איך לעזאזל הצליחה סמסונג לשכנע את כריסטיאנו רונלדו שמסי יהיה הקפטן של הנבחרת. אין לו סעיף בחוזה נגד דברים כאלו?

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    נועם 16/07/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    מלכים
  • 3.
    כמה כלום בפרסומת אחת 19/12/2013 18:42
    הגב לתגובה זו
    רפרנס http://www.youtube.com/watch?v=XTiqypeKeRQ
  • 2.
    שם דברים במקום, פרסום ישראלי זה פרובינציה. (ל"ת)
    אילן 19/12/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סרטון אדיר (ל"ת)
    חזק!!!! 19/12/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.