BERLIN SCHOOL השיק תכנית לאנשי קריאייטיב:"נרעיד את התעשייה בישראל"

בין המסלולים בתכנית, לימודי 'מנהיגות קריאייטיבית' שייערכו בחלקם בתל אביב ובקאן. מנהלי ביה"ס: "רוצים שאנשי הקריאייטיב בת"א יהיו גאים בעצמם"
כתבי אייס | (1)

איגוד חברות הפרסום השיק היום (יום ג') רשמית את הסכם שיתוף הפעולה עם בית הספר למנהיגות יצירתית - BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP"", בהנהלת המנכ"ל, קלארק פארסונס, וראש הפקולטה להכשרת מנהלים ג'משיד אלאמוטי.

במסגרת ההסכם שנחתם, יגיעו מרצי בית הספר שבברלין להעביר תוכניות לימודים שמטרתן פיתוח מנהיגות יצירתית. המסלול הראשון במסגרת התכנית יהיה "יזמות קראייטיבית" במהלכו יועברו תכנים בנושאי מנהיגות, אסטרטגיה, חדשנות, מכרזים, אינטיליגנציה רגשית ועוד. ההכשרה תארך 10 ימים במצטבר ותחולק ל-5 מפגשים של יומיים שיפרסו על גבי שנה שלמה.

המסלול השני תחת הכותרת "מנהיגות קריאייטיבית" יערך חלקו בת"א וחלקו באירועים המתקיימים בקאן שבצרפת ויארך בין 11 ל-13 יום. התוכנית תחל ביומיים של הרצאות מרוכזות בתל אביב, לאחריהם תצא הקבוצה לקאן, שם ימשיכו את ההכשרה, בין השאר עם הרצאות מפי מנהלים שונים בדרג הבכיר ביותר ברחבי העולם.

התוכנית השלישית היא ועידת "הקריאייטיב לתוצאות טובות יותר" שתימשך יומיים כאן בישראל ותכלול תכנים הנוגעים לבניית קשרים עם לקוחות, משקיעים ויזמים יצירתיים, כיצד מוודאים שהלקוחות מעריכים קריאייטיב? ועידוד כישרונות צעירים תוך הפיכתם ליזמים צעירים. ההרשמה לכל אחד מהמסלולים תיעשה דרך משרדי איגוד חברות הפרסום, כאשר המחזור הראשון יצא לדרך ברבעון הראשון של 2014.

את כלל התוכניות יעבירו המרצים של בית הספר בברלין המחלקים לאנשי אקדמיה המתמחים בהעברת החומרים העוסקים ביצירתיות, ולאנשי עסקים בכירים המתמחים בהנחלת והעברת התכנים הנוגעים למנהיגות.

קלארק פארסונס וג משיד אלאמוטי מסרו: אנו רואים בשוק הישראלי אתגר הגדול ופוטנציאל עצום. אחרי שנצא לדרך אני רוצה שכל אנשי הקריאייטיב בתל אביב יהיו גאים בעצמם. יש לנו הרבה עבודה בכדי להגיע לשם. אחד המפתחות החשובים הוא הערכה לאותם אנשים. מטרת התוכנית היא להרעיד את התעשייה בישראל. היא תהיה רלוונרטית למגוון עצום של תחומים דוגמת פרסום, שיווק, עולם הסטארט אפ, מפיקי טלויזיה, אנשי מוסיקה וכו. כאשר קהל היעד הוא אנשי קריאייטיב בכל התעשיות הללו".

אמיר גיא: "כבוד גדול הוא לנו שבית הספר המוביל בעולם לפיתוח מנהיגות בקרב אנשי קריאייטיב, פרסום ושיווק מוכן לבוא לישראל ולהשקיע בפיתוח וקידום ענף הפרסום כאן".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחלה יוזמה , סופסוף תעלה הרמה של הפרסום (ל"ת)
    עידו 18/12/2013 13:03
    הגב לתגובה זו