BERLIN SCHOOL השיק תכנית לאנשי קריאייטיב:"נרעיד את התעשייה בישראל"
איגוד חברות הפרסום השיק היום (יום ג') רשמית את הסכם שיתוף הפעולה עם בית הספר למנהיגות יצירתית - BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP"", בהנהלת המנכ"ל, קלארק פארסונס, וראש הפקולטה להכשרת מנהלים ג'משיד אלאמוטי.
במסגרת ההסכם שנחתם, יגיעו מרצי בית הספר שבברלין להעביר תוכניות לימודים שמטרתן פיתוח מנהיגות יצירתית. המסלול הראשון במסגרת התכנית יהיה "יזמות קראייטיבית" במהלכו יועברו תכנים בנושאי מנהיגות, אסטרטגיה, חדשנות, מכרזים, אינטיליגנציה רגשית ועוד. ההכשרה תארך 10 ימים במצטבר ותחולק ל-5 מפגשים של יומיים שיפרסו על גבי שנה שלמה.
המסלול השני תחת הכותרת "מנהיגות קריאייטיבית" יערך חלקו בת"א וחלקו באירועים המתקיימים בקאן שבצרפת ויארך בין 11 ל-13 יום. התוכנית תחל ביומיים של הרצאות מרוכזות בתל אביב, לאחריהם תצא הקבוצה לקאן, שם ימשיכו את ההכשרה, בין השאר עם הרצאות מפי מנהלים שונים בדרג הבכיר ביותר ברחבי העולם.
התוכנית השלישית היא ועידת "הקריאייטיב לתוצאות טובות יותר" שתימשך יומיים כאן בישראל ותכלול תכנים הנוגעים לבניית קשרים עם לקוחות, משקיעים ויזמים יצירתיים, כיצד מוודאים שהלקוחות מעריכים קריאייטיב? ועידוד כישרונות צעירים תוך הפיכתם ליזמים צעירים. ההרשמה לכל אחד מהמסלולים תיעשה דרך משרדי איגוד חברות הפרסום, כאשר המחזור הראשון יצא לדרך ברבעון הראשון של 2014.
את כלל התוכניות יעבירו המרצים של בית הספר בברלין המחלקים לאנשי אקדמיה המתמחים בהעברת החומרים העוסקים ביצירתיות, ולאנשי עסקים בכירים המתמחים בהנחלת והעברת התכנים הנוגעים למנהיגות.
קלארק פארסונס וג משיד אלאמוטי מסרו: אנו רואים בשוק הישראלי אתגר הגדול ופוטנציאל עצום. אחרי שנצא לדרך אני רוצה שכל אנשי הקריאייטיב בתל אביב יהיו גאים בעצמם. יש לנו הרבה עבודה בכדי להגיע לשם. אחד המפתחות החשובים הוא הערכה לאותם אנשים. מטרת התוכנית היא להרעיד את התעשייה בישראל. היא תהיה רלוונרטית למגוון עצום של תחומים דוגמת פרסום, שיווק, עולם הסטארט אפ, מפיקי טלויזיה, אנשי מוסיקה וכו. כאשר קהל היעד הוא אנשי קריאייטיב בכל התעשיות הללו".
אמיר גיא: "כבוד גדול הוא לנו שבית הספר המוביל בעולם לפיתוח מנהיגות בקרב אנשי קריאייטיב, פרסום ושיווק מוכן לבוא לישראל ולהשקיע בפיתוח וקידום ענף הפרסום כאן".
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- 1.אחלה יוזמה , סופסוף תעלה הרמה של הפרסום (ל"ת)עידו 18/12/2013 13:03הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.