חודש לפני עליית ערוץ החדשות של רשות השידור: העיתונאים מציגים שרירים

ערוץ החדשות של רשות השידור אמור לעלות לאוויר בחודש מאי באפיק 33. ועדת העיתונאים של ערוץ 1 הורה לעובדים שלא לשתף פעולה עם המיזם
אלכסנדר כץ | (2)

ועד עיתונות הפקה של ערוץ 1 הורה אמש (יום ב') לכל העובדים שלא לשתף פעולה עם הנהלת רשות השידור בכל נושא הקשור בפעילות להקמת והפעלת ערוץ החדשות החדש שאמור לקום באפיק 33.

בתקופה האחרונה עמלים ברשות על הקמת הערוץ והרכבת לוח השידורים שלו, שאמור לפעול החל מחודש מאי בשלב הראשון בין השעות 8:00 בבוקר ל-16:00. עיתונאים בערוץ 1 קיבלו פניות לצורך עבודות הכנה להקמת הערוץ.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

יו"ר ועד עיתונות הפקה של ערוץ 1, יהודה כהן, תוקף את המהלך שמתבצע לדבריו ללא תיאום עם הוועד, ומציין כי "מדובר במחטף לפני הרפורמה וניסיון להוביל מהלך חפוז בסתר שלא בשקיפות מול העובדים".

הוועד דורש מהנהלת הרשות הבהרות ותאומים עם העובדים לגבי הפעלת הערוץ, והציג מספר שאלות, בין היתר לגבי מקורות התקציב של הערוץ החדש, המבנה הארגוני שלו, שדרת הניהול בו, זהות העובדים, והמכרזים העתידיים שיהיו כרוכים בהפעלתו.

"בשלב זה", אומרים בוועד, "עוד טרם נמצא מקור תקציבי למימון הרפורמה - בזמן שמשרד האוצר והנהלת רשות השידור מתכתשים זה בזה, לא ברור מה הבהלה להקמת ערוץ נוסף, לגיוס עובדים חדשים בו בזמן ש-650 עובדים עומדים להיות מפוטרים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זיליג עושה הבלגן (ל"ת)
    יהודה 17/04/2012 18:31
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מפבנים 17/04/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    באמת חשבנו שזה יעבור בשקט? אולי שוב יתנו להם תוספות שכר לא קשורות לכלום, עוד ארוחות והסעות ואשל ושיעבדו פחות וירוויחו יותר ובא לאגרה ולישראל גואל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.