סקר טים סקר TIM מידרוג אתרים  מדרוג אתרים רייטינג
צילום: יח"צ
רייטינג האתרים

רייטינג האתרים: ynet ממשיך לסגור פערים מוואלה, נענע10 עוקף את תפוז

מספר הגולשים בוואלה ירד וזה של ynet עלה, וכעת ההפרש בין האתרים עומד על 130 אלף. תפוז ונענע10 מחליפים שוב מקומות בעשירייה הראשונה
אלכסנדר כץ |

אתר ynet ממשיך לנגוס בפער (הקטן ממילא) בינו לבין וואלה - כך עולה מטבלת המדרוג לאינטרנט לחודש מארס. על פי הנתונים, למעט החלפת מקומות בין האתרים תפוז (ירידה למקום ה-5) לנענע10 (עלייה למקום ה-4), כל העשירייה הראשונה שומרת על מקומה ביחס לחודש שעבר, וחלק מן האתרים רשמו ירידה קלה במספר הגולשים בהן.

וואלה ממשיך להוביל את הטבלה זה החודש החמישי, עם 2.466 מיליון גולשים (מול 2.487 בפברואר ו-2.555 מיליון בינואר) ו-575 מיליון דפים נצפים (עלייה מ-543 בפברואר). ynet שני עם 2.336 מיליון גולשים (מול 2.323 בפברואר ו-2.27 בינואר) ו-263 מיליון דפים נצפים. בחודש ינואר ההפרש במספר הגולשים בין וואלה ל-ynet עמד על 280 אלף, בפברואר 164 אלף, ובחודש החולף רק 130 אלף.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

האתר של הזכיינית 'קשת' - MAKO במקום ה-3 עם 1.987 מיליון גולשים (1.929 בפברואר, בינואר - 1.992 מיליון) ו-134 מיליון דפים נצפים. ושוב, המקומות רביעי וחמישי - נענע10 עולה למקום ה-4 עם 1.561 מיליון גולשים (1.527 בפברואר) ותפוז ירד למקום החמישי עם 1.456 (ירידה חדה יחסית מ-1.537 מיליון בפברואר ו-1.588 בינואר)

במקומות 6-10 גם החודש ניצבים יד 2, d.co.il, זאפ, TheMarker, ו-NRG. המזנק הגדול של פברואר, XNET, ירד בחודש החולף למקום ה-12.

כאמור, זה החודש החמישי בה הוועדה מספקת נתונים, 4 שנים לאחר שהוקמה. במהלך השנים הקימה מנגנון מדידה מדויק יחסית שכולל מדגם מייצג של 30 אלף פאנליסטים מכלל האוכלוסייה, בני 7 ויותר, והייתה במגעים עם אתרי האינטרנט השונים כדי לצרפם למערך המדידה. על פי הוועדה, נתוני פברואר מצביעים כי שיעור החדירה של אתרי הועדה עומד על 90%, כ-4.5 מיליון גולשים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה