
רייטינג האתרים: ynet ממשיך לסגור פערים מוואלה, נענע10 עוקף את תפוז
אתר ynet ממשיך לנגוס בפער (הקטן ממילא) בינו לבין וואלה - כך עולה מטבלת המדרוג לאינטרנט לחודש מארס. על פי הנתונים, למעט החלפת מקומות בין האתרים תפוז (ירידה למקום ה-5) לנענע10 (עלייה למקום ה-4),
וואלה ממשיך להוביל את הטבלה זה החודש החמישי, עם 2.466 מיליון גולשים (מול 2.487 בפברואר ו-2.555 מיליון בינואר) ו-575 מיליון דפים נצפים (עלייה מ-543 בפברואר). ynet שני עם 2.336 מיליון גולשים (מול 2.323 בפברואר ו-2.27 בינואר) ו-263 מיליון דפים נצפים. בחודש ינואר ההפרש במספר הגולשים בין וואלה ל-ynet עמד על 280 אלף, בפברואר 164 אלף, ובחודש החולף רק 130 אלף.
האתר של הזכיינית 'קשת' - MAKO במקום ה-3 עם 1.987 מיליון גולשים (1.929 בפברואר, בינואר - 1.992 מיליון) ו-134 מיליון דפים נצפים. ושוב, המקומות רביעי וחמישי - נענע10 עולה למקום ה-4 עם 1.561 מיליון גולשים (1.527 בפברואר) ותפוז ירד למקום החמישי עם 1.456 (ירידה חדה יחסית מ-1.537 מיליון בפברואר ו-1.588 בינואר)
במקומות 6-10 גם החודש ניצבים יד 2, d.co.il, זאפ, TheMarker, ו-NRG. המזנק הגדול של פברואר, XNET, ירד בחודש החולף למקום ה-12.
כאמור, זה החודש החמישי בה הוועדה מספקת נתונים, 4 שנים לאחר שהוקמה. במהלך השנים הקימה מנגנון מדידה מדויק יחסית שכולל מדגם מייצג של 30 אלף פאנליסטים מכלל האוכלוסייה, בני 7 ויותר, והייתה במגעים עם אתרי האינטרנט השונים כדי לצרפם למערך המדידה. על פי הוועדה, נתוני פברואר מצביעים כי שיעור החדירה של אתרי הועדה עומד על 90%, כ-4.5 מיליון גולשים.