תרדמת החגים: סופ"ש של ש.ח. והופעות מוזיקליות, המימונה בערוץ 24 עם 3.3%
הצופים יכולים לנשום לרווחה: אחרי שבוע וחצי של שידורים חוזרים, לקטים, ותכניות שהועלו מהאוב, השבוע יחזרו הערוצים המסחריים לרצף שידורים רגיל. נקווה.
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, עולה כי שידור חוזר של 'אחד נגד 100' (רשת, ערוץ 2) רשם 15.9%, ואילו החלק השני של ההופעה של אביב גפן (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.7%. שידור חוזר של 'ישראל מבשלת' (ערוץ 10) עם 4.6%, ושידור חוזר של 'גיא פינס' (ערוץ 10) זכה ל-6%. השידור הישיר מהמימונה (ערוץ 24), במשדר עם אורנה דץ בו התעלפה זמרת בשידור, הניב 3.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 8.9%, 'מישהו לבשל איתו' (רשת, ערוץ 2) עם 7.9%, מול 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) שרשמה 3.3%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 20.9%, 'המגזין' (ערוץ 10) רשמה 7%.
שישי
ערב מלא וגדוש בשידורים חוזרים מבית היוצר של הזכייניות המסחריות. 'צחוק מהעבודה' (רשת, ערוץ 2) עם ליטל שוורץ, קיבלה 12.1%, 'אביב גפן בהופעה' (רשת, ערוץ 2) עם 5%, לקט 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 5.3%. בערוץ 10 שידורים חוזרים: 'כאן גרים בכיף' ו'לא לפני הילדים' עם 5.2% כל אחת.
בגזרת החדשות: 'חדשות חג' (חדשות 2) עם 11.8%, מול 'השבוע' (ערוץ 10) שרשמה 6.6%.
בערב חג שני ביום חמישי, הרייטינג היה נמוך. 'חדשות 2' רשמה 12.2% מול 3.9% ל'חדשות 10'. שידור חוזר של הסרט התיעודי על ירדנה ארזי (רשת, ערוץ 2) קיבל 11.5%, מול שידור חוזר של המופע '100 שנה לאלתרמן' (ערוץ 10) עם 3.9%.
- 1.רייטינג מטורף לירדנה ארזי בערב החג. לא יאמן.. (ל"ת)עידו 15/04/2012 11:38הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
