מנכ"ל ננו דיימנשן לקראת כנס המשקיעים של Bizportal: "מצפים לצמיחה"

מנכ"ל החברה על החולשה במניה: "אני בטוח בחוזקה של החברה וביכולתה להציג צמיחה/ התחייבתי לרכוש מניות מהמשכורת שלי 6 חודשים"
תוכן מקודם | (6)

חברת ננו דיימנשן הדואלית (סימול: NNDM) תציג מחר (ב') בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal. החברה, הנסחרת בבורסה בתל אביב ובנסדא"ק, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מדפסות תלת מימד לעולם האלקטרוניקה. ברבעון האחרון של שנת 2017 החלה החברה למכור בעולם את מוצר הדגל, מדפסת התלת מימד DragonFly2020 Pro.

"באמצעות מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro אנו שואפים לשנות את שוק פיתוח האלקטרוניקה ולאפשר לחברות לשלוט על תהליכי הפיתוח שלהן. מדפסת החברה מאפשרת למהנדסים להדפיס בתלת מימד מתכות מוליכות ופולימרים במקביל לטובת ייצור מעגלים אלקטרוניים, סנסורים, אנטנות, התקני חיבור יצוקים, ומוצרים חדשניים נוספים. בכך ניתן לקצר את תהליכי הפיתוח, להגן על הקניין הרוחני, להעמיק את החדשנות ולייעל את תהליכי הפיתוח", מציין עמית דרור, מנכ"ל החברה.

היכן עומדת החברה היום?

"התחלנו במכירות מסחריות ברבעון האחרון של 2017, ואנו עדים לצמיחה הנובעת מתשתית המכירות ורשת המפיצים הרחבה שאנו בונים ומצפים להגדיל את הצמיחה באופן עקבי רבעון אחר רבעון. המכירות המסחריות של מדפסת התלת מימד DragonFly2020 Pro נתמכות כעת ע"י 10 מפיצים ברחבי העולם, לרבות שני מפיצים מובילים בארה"ב. לאחרונה הודענו על הרחבת הנוכחות באזור האסיה - פסיפיק עם מכירות נוספות של מדפסת התלת ממד, מפיצים חדשים ומינוי דירקטור מכירות בהונג קונג".

בשני הרבעונים הראשונים בהם החלה החברה את מכירותיה המסחריות, הציגה הכנסות כוללות של מעל 1 מיליון דולר. ברבעון הראשון של 2018, ביצעה החברה גיוס הון ציבורי בארה"ב במסגרתו גייסה כ-13.8 מיליון דולר. בין משקיעי החברה נמנים הגופים המוסדיים הפניקס ואילים קרנות נאמנות.

האם ניתן לומר שהמכירות מתקדמות בקצב איטי יחסית?

"ננו דיימנשן מובילה היום את החדשנות בתחום additive manufacturing והינה השחקן הראשון שנכנס לשוק זה עם פתרון לאלקטרוניקה מתקדמת בצורה מסחרית. כחברה המביאה מוצר חדשני, ראשון מסוגו בתחום, ישנם תהליכים שיווקיים הנדרשים על מנת להגדיל את המודעות למוצר החדש בקרב קהלי היעד שלנו. בשנה האחרונה, אף בטרם התחלת המכירות המסחריות, השקענו משאבים רבים, הכוללים פתיחת מרכזי תצוגה (בארה"ב וישראל), בניית תשתית איכותית של מפיצים מרחבי העולם, שותפים אסטרטגיים, השתתפות בתערוכות ועוד. חשוב להבין שאנו מוכרים מוצר טכנולוגי מתוחכם מאוד בעל תג מחיר של כ-250 אלף דולר ליחידה. לקוחותינו הפוטנציאליים נוהגים להתנסות במוצר לפני הרכישה, אנו עדים לכך ברמת עניין הולכת וגוברת במרכזי התצוגה של החברה. בנוסף, החברה מציגה גידול מתמיד בבסיס לקוחותיה, עם יותר ויותר חברות וארגונים מובילים הרוכשים את המדפסת. אנו מצפים להמשיך להציג גידול בקצב המכירות ולהעמיק את נוכחות החברה בשוק".

עושה רושם שהחברה מתקדמת יפה, חברת המחקר אדיסון סיפקה לחברה המלצת "קנייה" במחיר 2.98 שקל, אך הדבר לא בא לידי ביטוי במניית החברה הסובלת ממומנטום שלילי, איך אתה מסביר את זה?

"החברה נמצאת במסלול הנכון להרחבת המיסחור ולשיתופי פעולה נוספים עם גופים מובילים בתעשייה, כפי שעשינו עם חברת SOLIDWORKS, Dassault Systèmes. כמנכ"ל החברה, המעורב בכל התהליכים הפנימיים בחברה, אני רואה מקרוב ויום יום את עבודה המאומצת הנעשת על מנת להצעיד את החברה קדימה. מדובר בתהליכים שלפעמים קשה לתקשר אותם מול המשקיעים, ואני מאמין שאת פירותיהם נציג למשקיעים במהלך הרבעונים הבאים".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לצערי רמה נמוכה של מגיבים.שוק ההון לא מתאים לכם. (ל"ת)
    אזרח 10/06/2018 20:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יאללה עוד 500% ואני מחזיר את ההפסדים... (ל"ת)
    א 10/06/2018 20:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יוסי 10/06/2018 17:34
    הגב לתגובה זו
    לא חושב שאחרי כל השינויים בהנהלת החברה (תראו את המצגות האחרונות איך כבר אין סמנכ"ל פיתוח, אין סמנכלי"ת חומרים וכימיה וכו') שזה סתם מרצונו הטוב של המנכ"ל לוותר על המשכורת אלא ניסיון נואש אחרון. נחיה ונראה
  • 2.
    מקווה שיסביר למשקיעים למה הפסידו במניה כמעט 100% (ל"ת)
    משקיע 10/06/2018 15:27
    הגב לתגובה זו
  • ציפו להרבה קיבלו מעט (ל"ת)
    אילן 10/06/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חמו 10/06/2018 14:04
    הגב לתגובה זו
    בכל חברה נורמלית כבר היו מגלגלים אותו מהמדרגות. חוץ מהחברה שבה שרם יושב הדירקטוריון.
נועם בנד
צילום: יח"צ

מנכ"ל אלגומייזר לקראת הכנס: "מודל ההכנסות שלנו - מאות דולרים בחודש על פני מאסה של לקוחות"

ביום ד' הקרוב יקיים Bizportal כנס משקיעים בהשתתפות מנכ"ל אלגומייזר נעם בנד - לרישום חינם לאירוע - לחץ כאן
גיא בן סימון |
נושאים בכתבה אלגומייזר

חברת הטכולוגיה אלגומייזר, המפתחת תוכנה אוטומטית להקמת קמפייני פרסום עבור עסקים קטנים באינטרנט, צפויה להשתתף ביום רביעי הקרוב (26 באפריל) בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal (לצפייה בלו"ז והרשמה חינם, לחץ כאן). מניית החברה, שנכנסה לאחוזת בית בסוף 2013 בדלת האחורית על ידי רכישת השלד הבורסאי של מעריב, השלימה מהלך עליות של יותר מ-58% במהלך 7 החודשים האחרונים. רק לפני כשלושה שבועות אלגומייזר הרחיבה את פעילות השיווק בארה"ב כשחתמה על הסכם עם YELP העולמית. במסגרת שיתוף הפעולה יפיצו השתיים את פתרונות הפרסום של אלגומייזר לעסקים קטנים עבור לקוחות YELP. אלגומייזר שנוסדה בשנת 2013 על ידי אביב ברקוביץ', המשמש כסמנכ"ל השיווק והמשנה למנכ"ל. החברה מנוהלת על ידי נועם בנד, לשעבר מנכ"ל חברת דוטומי ולשעבר סמנכ"ל השיווק של FedEx ישראל. לקראת הכנס, בנד מספר בשיחה עם Bizportal על הטכנולוגיה ועל הפוטנציאל הגלום בלקוחות. בנד: "הפרסום בגוגל אדווורדס הוא די מורכב. עסק קטן כמו: חשמלאי, נהג מונית, אינסלטלטור וכו' (קטגוריה של 400-300 מקצועות) שמעוניין לפרסם בגוגל מוצא זאת מאד מורכב מדי ויקר מדי בכדי לעשות זאת לבד. כאן אנחנו נכנסים. הקמנו כלי מאד פשוט: מערכת אלגוריתמית שתאפשר הקמת קמפיין פרסום באופן אוטומטי תוך דקה. בתוך שלוש לחיצות כפתור גם האדם הפשוט שלא בקיא בפרסום, יכול לפתוח קמפיין אינטרנטי לעסק שלו. המערכת שלנו למעשה מחלצת את הנתונים מהאתר של בעל העסק באופן אוטומטי, וכך נבנה קמפיין שמופנה לגוגל אדוורדס. בנוסף יש לנו את אותו רעיון תחת מוצר המיועד לפייסבוק ויחד יש לנו סט פתרונות לעסקים קטנים, בעיקר בארה"ב אבל גם באירופה". אז אתם בעצם מהווים איום די גדול על ענף הפרסום? "אני לא קורה לזה איום אלא הזדמנות לענף הפרסום כולו. הרי המפרסמים הגדולים גם ככה שם, ודווקא העסקים הקטנים לא - לכן זוהי הזדמנות לכל הענף. בגדול, אם תשאל אותי מי מתחרה בנו, אז אגיד שמדובר במשרדי הפרסום הקטנים שעושים את הפרסום באופן ידני. אבל זהו דבר יקר ומנגד אנו מציעים דרך אוטומטית ופשוטה לכל עסק בינוני-קטן". מהו מודל ההכנסות שלכם? "מודל ההכנסות בנוי על המון משתמשים בהכנסות קטנות. נזכיר כי למשתמש אין עלויות של הקמת קמפיין, עלות רכישת מדיה או קריאייטיב - הוא משלם על הכניסות שהגיעו אליו בפועל. התמחור הוא ברמות של עשרות עד מאות דולרים בחודש על פני מאסה של לקוחות. בנוסף יש מפיצים ברחבי העולם להם יש אישור שימוש במערכת ללקוחות הקטנים שלו. אותו מפיץ בעל גישה מידית לעסקים קטנים - הלקוחות שלו, וכך הוא מציע להם את המוצר שלנו. יחד אנו מתחלקים בכסף בהתאם למודל ההכנסות". לפרטים נוספים ורישום חינם - לחץ כאן.