שיווק בזירה הדיגיטלית
אם מישהו טרם נחשף להשפעה העוצמתית של המדיה הדיגיטלית, ניתן רק להניח שאולי הוא הסתתר במערה בשנים האחרונות. עליית מעמד האינטרנט והרשתות החברתיות השונות הפכו אותנו לכפר גלובלי. כך, אם בעבר שיווק התבסס על תפוצה בכתב (פליירים, עיתונים וכדו'), היום ברור לכל שהשיווק האמתי והמשמעותי מתרחש בזירה הדיגיטלית. זו שמבטיחה חשיפה אדירה לכמות עצומה של אנשים, ואפילו לכל קצות העולם.
למי זה לא מתאים?
כאלה אנחנו, קודם כל מתחילים ב-"לא" ואז ממשיכים ל"כן", כדי שתישארו עם טעם מתוק. נוכחות במדיה הדיגיטלית נהפכה למציאות חובה של ימינו. היא אינה מתאימה למי שלא מעוניין להתקדם, אלא רוצה להמשיך ולדרוך מאחור. אלו ימשיכו לחשוף את העסק או הארגון למינימום לקוחות ולא יצליחו לממש כראוי את פוטנציאל הצלחת העסק.
מאידך, אם אתם חולמים ושואפים לזכות לחשיפה מקסימלית למגוון רחב של קהלי יעד ולקוחות ולנצל את כלל האפשרויות הטמונות במדיה הדיגיטלית, אתם נמצאים בדיוק במקום הנכון.
מכירים את הזירה
הזירה הדיגיטלית היא שם כולל לעשרות קמפיינים של שיווק ופרסום אפשריים. הבולטים שבהם הם שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות לצד שיווק ופרסום בגוגל. מדובר במעצמות ענק ברחבי האינטרנט הזוכים למיליארדי גולשים ומשתמשים. שיווק שכזה יבטיח לכם חשיפה עצומה ומקסימלית ללקוחות חדשים, שסביר להניח שהייתם מתקשים להגיע אליהם בדרך אחרת.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יתרונות נוספים לשיווק דיגיטלי ולקידום אתרים הם בשל האפשרות לפלח את קהל היעד שלהם. המדיה הדיגיטלית מאפשרת למקדם לפנות באופן ישיר לקהל יעד רלוונטי. כלומר, ניתן ליצור קמפיינים הפונים לאוכלוסיית יעד ממוקדת כדי ליהנות מחשיפה ישירה, ממוקדת וחסכונית. כך למשל, פייסבוק מונה מיליארדים של משתמשים לצד מיליוני קבוצות תוכן וחשיפה ממוקדת תאפשר לכם ליהנות מחשיפה יעילה ורלוונטית.
מלבד זאת, קידום אתרים ושירותים מאפשר לייעל את ההוצאות וההשקעות באופן חכם, שכן הוא מאפשר למדוד באופן כמותי ומדויק את יעילותם של הפרסומים. כך, ניתן לייעל את הקמפיינים ולמקדם או בעת הצורך, לבטל קמפיינים שאינם הובילו לתוצאות משביעות רצון ולנווט את ההשקעה לערוצים ולכלים אפקטיביים יותר.
מסתייעים במקצוענים
