שיווק בזירה הדיגיטלית
אם מישהו טרם נחשף להשפעה העוצמתית של המדיה הדיגיטלית, ניתן רק להניח שאולי הוא הסתתר במערה בשנים האחרונות. עליית מעמד האינטרנט והרשתות החברתיות השונות הפכו אותנו לכפר גלובלי. כך, אם בעבר שיווק התבסס על תפוצה בכתב (פליירים, עיתונים וכדו'), היום ברור לכל שהשיווק האמתי והמשמעותי מתרחש בזירה הדיגיטלית. זו שמבטיחה חשיפה אדירה לכמות עצומה של אנשים, ואפילו לכל קצות העולם.
למי זה לא מתאים?
כאלה אנחנו, קודם כל מתחילים ב-"לא" ואז ממשיכים ל"כן", כדי שתישארו עם טעם מתוק. נוכחות במדיה הדיגיטלית נהפכה למציאות חובה של ימינו. היא אינה מתאימה למי שלא מעוניין להתקדם, אלא רוצה להמשיך ולדרוך מאחור. אלו ימשיכו לחשוף את העסק או הארגון למינימום לקוחות ולא יצליחו לממש כראוי את פוטנציאל הצלחת העסק.
מאידך, אם אתם חולמים ושואפים לזכות לחשיפה מקסימלית למגוון רחב של קהלי יעד ולקוחות ולנצל את כלל האפשרויות הטמונות במדיה הדיגיטלית, אתם נמצאים בדיוק במקום הנכון.
מכירים את הזירה
הזירה הדיגיטלית היא שם כולל לעשרות קמפיינים של שיווק ופרסום אפשריים. הבולטים שבהם הם שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות לצד שיווק ופרסום בגוגל. מדובר במעצמות ענק ברחבי האינטרנט הזוכים למיליארדי גולשים ומשתמשים. שיווק שכזה יבטיח לכם חשיפה עצומה ומקסימלית ללקוחות חדשים, שסביר להניח שהייתם מתקשים להגיע אליהם בדרך אחרת.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יתרונות נוספים לשיווק דיגיטלי ולקידום אתרים הם בשל האפשרות לפלח את קהל היעד שלהם. המדיה הדיגיטלית מאפשרת למקדם לפנות באופן ישיר לקהל יעד רלוונטי. כלומר, ניתן ליצור קמפיינים הפונים לאוכלוסיית יעד ממוקדת כדי ליהנות מחשיפה ישירה, ממוקדת וחסכונית. כך למשל, פייסבוק מונה מיליארדים של משתמשים לצד מיליוני קבוצות תוכן וחשיפה ממוקדת תאפשר לכם ליהנות מחשיפה יעילה ורלוונטית.
מלבד זאת, קידום אתרים ושירותים מאפשר לייעל את ההוצאות וההשקעות באופן חכם, שכן הוא מאפשר למדוד באופן כמותי ומדויק את יעילותם של הפרסומים. כך, ניתן לייעל את הקמפיינים ולמקדם או בעת הצורך, לבטל קמפיינים שאינם הובילו לתוצאות משביעות רצון ולנווט את ההשקעה לערוצים ולכלים אפקטיביים יותר.
מסתייעים במקצוענים
רישרד הננפלד בעלים של loan4all ומיקוד משכנתאות. צילום: רישרד הננפלד loan4allהריבית ירדה, החזר ההלוואות נשאר גבוה: המלכודת שהבנקים לא רוצים שתכירו. איום דצמבר 2025
מדוע ירידת הריבית לא מורגשת לציבור, כיצד הבנקים עושים מזה הון, ומה הצעדים שחייבים לנקוט לפני סוף השנה כדי לחסוך עשרות אלפי שקלים
רישרד הננפלד, מנכ"ל מיקוד משכנתאות ומייסד פלטפורמת Loan4all, חושף:
מדוע ירידת הריבית הבסיסית לא מורגשת לציבור, כיצד הבנקים עושים הון מהעניין, ומה הצעדים שחייבים לנקוט לפני סוף 2025 כדי לחסוך עשרות אלפי שקלים.
האמת? ירידת הריבית שהודיעו עליה בבנק ישראל לא שווה כלום עבור הלקוח הממוצע.
הריבית הבסיסית ירדה קצת, עכשיו היא 4.25%, וזה אמור להיות חיובי, אבל בחיים האמיתיים הפער רק גדל. שוק המשכנתאות מתחיל לזוז, בקושי, אבל האשראי הצרכני? הוא נשאר קשיח באופן חריג. והבנקים? הם עושים הון מהבלבול הזה.
- מתנה או הלוואה? הסכנות בהעברת כספים בתוך המשפחה
- קנה חלק מדירה כדי לעזור לבעלת הדירה שנקלעה לחובות - וקיבל תביעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אני רואה את זה יום יום. ציבור מבולבל. דיברתי עם רישרד הננפלד , יועץ משכנתאות ותיק ומנכ"ל חברת "מיקוד משכנתאות", וניסיתי לפצח את הפרדוקס: למה הבנקים ממשיכים לגבות ריביות כה גבוהות, מי מרוויח פה מהאי-וודאות, ומה הפלטפורמה שלנו (Loan4all) עושה נגד מלכודת האשראי הזו.
