איך תרוויחו כסף על אנשי מקצוע בבריטניה?

אחת מחברות הסטארט-אפ היותר מעניינות שיש היום בשוק היא חברת ספץ, שמשדכת אנשי מקצוע לאנשים שצריכים את השירותים

עכשיו החברה, נכנסת גם לשוק הבריטי לאחר שהרווחים שלה קפצו ברבעון אחרון בהשוואה לאותו רבעון אשתקד בלמעלה מ-300%. כעת, החברה מגייסת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, בפיקוח רשת ניירות ערך, החל מ 623 ₪.

 

בזמנים שלנו, אנחנו רגילים לקבל כל מה שאנחנו רוצים או צריכים באופן מיידי. העולם הטכנולוגי המודרני מאפשר לנו את זה. אנחנו רעבים ואין כוח לבשל? עושים טייקאוויי או מזמינים וולט. צריכים מונית? יש גט טקסי או יאנגו. רוצים לצרוך תוכן? יש נטפליקס, דיסני+ ועוד ועוד. אנחנו אוהבים את זה עכשיו ואנחנו מצפים שהשירות יהיה טוב. וזה בדיוק מה שאפליקציית ספץ (Spetz), עושה לתחום חיפוש בעלי המקצוע.

 

הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה, היא לעשות את מה ש-UBER עשתה לתחום הנהיגה השיתופית. כלומר לנתב את בעל המקצוע הכי מתאים והכי קרוב ללקוח, תוך חיבור ישיר בין נותן השירות למבקש אותו - במקום לחפש במשך שעות בעל מקצוע מתאים. החברה קיימת כבר 20 שנה, כשבגלגולה הקודם הייתה דף הזהב. לאחר 9 שנות פיתוח של בינה מלאכותית, האפליקציה יצאה וכבר צברה 40,000 אנשי מקצוע ומגלגלת 500,000 קריאות בשנה בישראל.

 

החברה כבר ריווחית. ברבעון השלישי של 2019 החברה הרוויחה קרוב ל-1.8 מיליון שקל, לאחר שבתקופה המקבילה אשתקד היא הרוויחה קצת פחות מ-600,000 שקל. קפיצה של 313% בשנה. לא רע בכלל. ברבעון השני ברווחיה עלו ב-316%.

 

לפרטים על ההשקעה ב Spetz >

 

בקיצור אתם מבינים לאן זה הולך

 יותר מזה, לחברה יש אסטרטגיה לפרוץ לשני שווקים חדשים ורווחיים הרבה יותר מהשוק הישראלי, שכמו שכולנו יודעים, אינו שוק גדול מספיק. הכסף הגדול נמצא בשווקים הגדולים. לכן, כבר ב-2021, החברה רוצה להיכנס לארצות הברית, השוק הגדול ביותר בעולם.

 

אבל עוד לפני זה, בתחילת 2020 החברה צפויה להיכנס לשוק הבריטי, שם כבר חתמה על חוזים עם מספר חברות של ספקי שירות מקומיים, כדי לחדור בצורה המיטבית לשוק. כדי לממן את הכניסה לשוק הבריטי בצורה אפקטיבית, ספץ מגייסת עכשיו משקיעים בפלטפורמת מימון ההמונים פיפלביז.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

 

מי שמובילים את החברה מיומה הראשון, הם שמות שאולי אתם כבר מכירים מאקזיטים אחרים שעשו בהייטק, בהם און פרוינד, יוסי נבו וירון כגן. בין האישים שהצטרפו לחברה הוא חבר הכנסת לשעבר איתן כבל, מי שהיה יו"ר ועדת הכלכלה, שהפך לדירקטור החברה לאחר פרישתו מהחיים הפוליטיים.

 

למה הצטרפת למיזם?

"פעם הייתה לי נזילה מהגג בבית וחדרה לקירות. קורה. ניסיתי להסביר לבעל מקצוע מאיפה באה הנזילה", מספר כבל, "בזמן שדיברתי עם זפת בטלפון, עליתי לגג כדי לחפש את המקום המדויק של הנזילה. לרוע המזל, בזמן השיחה החלקתי מהסולם, נפלתי ושברתי את הרגל".

 

לפרטים על ההשקעה ב Spetz >

 

אתה אמיתי?

"לגמרי. זה סיפור אמיתי. בגלל זה כשפנו אליי להצטרף, לא חשבתי פעמיים. כשהייתי צריך איש מקצוע אמין ומקצועי לא מצאתי. עכשיו אני יודע שאוכל למנוע מאנשים את אותה אי הנעימות. זה מה שספץ היא בשבילי".

 

החברה מגייסת כעת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, בפיקוח רשת ניירות ערך, החל מ 623 ₪.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

המתחרה הקטנה של מובילאיי בגיוס משקיעים - שווה לשמוע

Green2Pass מגייסת בגיוס SAFE דרך פלטפורמת PIPELBIZ. לחברה טכנולוגיה ייחודית בתחום הלידארים והיא מכוונת לשוק ענק
נושאים בכתבה השקעה פיפלביז
מובילאיי זינקה ביום הראשון בוול סטריט ב-40% לשווי של 23 מיליארד דולר. לחברת Green2Pass טכנולוגיה בתחום הלידארים שזה בעצם "העיניים של הרכב האוטונומי", היא בשוק של מובילאיי, שוק שפרופ' אמנון שעשוע הגדיר כשוק של מאות מיליארדים תוך כמה שנים. Green2Pass יוצאת לסבב גיוס הון במסגרת פלטפורמת גיוס המונים פיפלביז והיא עושה זאת באמצעות מכשיר SAFE, אשר מבטיח הנחה משמעותית עבור המשקיעים בגיוס ההון הבא של החברה. לפרטים והשקעה ב-Green2Pass החל מ-60,000 ₪ > על הטכנולוגיה הייחודית החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית, מוגנת פטנטים למניעת תאונות דרכים ותאונות רכבות באמצעות גילוי אובייקטים במרחב הנסיעה בטווחים שמאפשרים בלימה ותיקון טעויות אנוש. היא מתבססת על טכנולוגית ייחודית - LIDAR 10D, שצפויה להיות חלק מהתקינה והגדרת דירוג בטיחות בתעשיית הרכב ולהיות פקטור משמעותי ומכריע בסטנדרט דירוג הבטיחות של רכבים.  
הטכנולוגיה של החברה  מעוררת עניין בתעשיית ה-Anti-Drone להגנה על המרחב האווירי המתפתח של רחפנים שהפך ל"שדה קרב" עבור ארגוני טרור, לערוץ הברחות עבור ארגוני פשע ולמרחב ריגול מדיני ואזרחי. הטכנולוגיה של החברה זכתה להכרה כטכנולוגיה פורצת דרך, על ידי רשות לחדשנות והחברה עתידה להתחיל ניסוי סטאטי ברכבים במימון הרשות, לאחר שהוכיחה את יישומה ויעילותה. החברה מכוונת את שיווק והטמעת הטכנולוגיה לתעשיות עתירות משאבים שצמאות לפתרון הטכנולוגי שיעניק להן יתרון מסחרי. הטכנולוגיה של החברה מיועדת לשיווק ומסחור בתעשיית הרכב העולמית בכלל ולתעשיית הרכבים האוטונומיים בפרט, לתעשיית הרכבות ושוק ההגנה והצבאי. ייחודיות המוצר של Green2Pass הרכבים האוטונומיים זה העתיד. רוב החזאים והאנליסטים מעריכים שתוך שנים בודדות נתחיל לראות אותם בקצב הולך וגובר. בסופו של דבר – הרכבים האוטונומיים ישתלטו על הכבישים באופן מוחלט. זה שינוי תפיסתי גדול לעומת המצב הקיים, וזה בדרך. חברות הרכבים עובדות על הרכבים האוטונומיים, חברות השבבים עובדים על שבבים ייחודיים לרכבים כאלו, חברות נוספות מפתחות את המכשור המיוחד לרכבים מסוג כזה, כשליבת הפיתוח היא ביכולות הראייה של הרכב. לפרטים והשקעה ב-Green2Pass החל מ-60,000 ₪ > קיימות מספר טכנולוגיות כאשר טסלה עובדת עם טכנולוגיה שהיא פיתחה בעצמה, מובילאיי שבשליטת אינטל עובדת על טכנולוגיה שהיא פיתחה, כשלכל פיתוח יש יתרונות וחסרונות. יש עוד מספר אפשרויות כש- Green2Passמציעה פתרון לו יתרונות משמעותיים, לרבות: הפקת תמונה ברזולוציה גבוהה שמכילה אינפורמציה מ-10 ממדים שונים, מיפוי פרטים ונתונים עד רמת פיקסל בודד; השגת טווחי גילוי ארוכים באמצעות סנסור קטן, קל ודל הספק יחסית לקיים בשוק. יתרונות נוספים של הסנסור - יכולת גילוי אובייקטים מוסתרים, מדידה רציפה של טווח ומהירות האובייקט, יכולות גילוי וזיהוי גבוהות יחסית לקיים בשוק, FAR (אחוז גילוי שווא - שואף לאפס) נמוך מאוד יחסית לקיים בשוק. והכי חשוב המערכת עובדת 24/7 - בכל תנאי תאורה ובכל תנאי מזג אוויר.   מנהלי החברה מסבירים כי למוצר של החברה יש יכולת טובה משל המוצרים הקיימים בשוק. הם מסבירים כי עקיפה היא מהגורמים המרכזיים לתאונות דרכים בעולם. על מנת לבצע "עקיפה בטוחה" נדרש לזהות תנועת רכב בנתיב הנגדי במרחק של 850 מטר לפחות. לגישתם, הטכנולוגיות שזמינות כיום אינן מבצעות זיהוי במרחק מתאים לעקיפה בטוחה ומוגבלים לזהות רכבים בטווח סכנה של לא יותר מכמה עשרות מטרים עקב מגבלת תנאי תאורה ותנאי מזג אוויר, מרחק שאינו מאפשר לצאת לעקיפה בטוחה או להתריע מפני התנגשות אפשרית. המערכת של החברה מאפשרת עקיפה בטוחה. כיום, מסבירים בחברה, באף אחד משווקי המטרה אין טכנולוגיה בסטנדרטים וביכולות של הטכנולוגיה שפותחה בחברת Green2Pass. החברה נמצאת בתהליך פיתוח מואץ ועתידה להתחיל את הניסויים של המערכת להתקנה ברכבים כ-ADAS בשנה הקרובה. פוטנציאל השוק החברה פועלת במקביל במספר שווקי ענק בעולם ומכוונת את הטכנולוגיה שלה ליישום במגוון אמצעים תחבורתיים. השוק העולמי של מערכות הסיוע המתקדמות לנהג (ADAS) מוערך ב-28.45 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 10.2% בשנה (2022-2028) ועתיד להגיע להיקף של 60.54 מיליארד דולר עד 2028. השוק העולמי של הרכבים האוטונומיים הוערך ב-20.3 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 13.3% בשנה (2022-2030) ועתיד להגיע להיקף של 62.4 מיליארד דולר עד 2026. השוק העולמי של הרכבות החכמות הוערך ב-26 מיליארד דולר בשנת 2021 עם צפי צמיחה שנתית ממוצעת של 9.6% בשנה (2022-2026) ועתיד להגיע להיקף של 41.2 מיליארד דולר עד 2026. החברה נמצאת בימים האלו בגיוס משקיעים ב-SAFE דרך PIPELBIZ ומאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל מ-60,000 שקל. לכל הפרטים היכנסו לעמוד ההשקעה >