לונדון ביג בן אנגליה ברטניה נסיעה חופשה תיירות
צילום: Istock

איך תרוויחו כסף על אנשי מקצוע בבריטניה?

אחת מחברות הסטארט-אפ היותר מעניינות שיש היום בשוק היא חברת ספץ, שמשדכת אנשי מקצוע לאנשים שצריכים את השירותים

עכשיו החברה, נכנסת גם לשוק הבריטי לאחר שהרווחים שלה קפצו ברבעון אחרון בהשוואה לאותו רבעון אשתקד בלמעלה מ-300%. כעת, החברה מגייסת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, בפיקוח רשת ניירות ערך, החל מ 623 ₪.

 

בזמנים שלנו, אנחנו רגילים לקבל כל מה שאנחנו רוצים או צריכים באופן מיידי. העולם הטכנולוגי המודרני מאפשר לנו את זה. אנחנו רעבים ואין כוח לבשל? עושים טייקאוויי או מזמינים וולט. צריכים מונית? יש גט טקסי או יאנגו. רוצים לצרוך תוכן? יש נטפליקס, דיסני+ ועוד ועוד. אנחנו אוהבים את זה עכשיו ואנחנו מצפים שהשירות יהיה טוב. וזה בדיוק מה שאפליקציית ספץ (Spetz), עושה לתחום חיפוש בעלי המקצוע.

 

הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה, היא לעשות את מה ש-UBER עשתה לתחום הנהיגה השיתופית. כלומר לנתב את בעל המקצוע הכי מתאים והכי קרוב ללקוח, תוך חיבור ישיר בין נותן השירות למבקש אותו - במקום לחפש במשך שעות בעל מקצוע מתאים. החברה קיימת כבר 20 שנה, כשבגלגולה הקודם הייתה דף הזהב. לאחר 9 שנות פיתוח של בינה מלאכותית, האפליקציה יצאה וכבר צברה 40,000 אנשי מקצוע ומגלגלת 500,000 קריאות בשנה בישראל.

 

החברה כבר ריווחית. ברבעון השלישי של 2019 החברה הרוויחה קרוב ל-1.8 מיליון שקל, לאחר שבתקופה המקבילה אשתקד היא הרוויחה קצת פחות מ-600,000 שקל. קפיצה של 313% בשנה. לא רע בכלל. ברבעון השני ברווחיה עלו ב-316%.

 

לפרטים על ההשקעה ב Spetz >

 

בקיצור אתם מבינים לאן זה הולך

 יותר מזה, לחברה יש אסטרטגיה לפרוץ לשני שווקים חדשים ורווחיים הרבה יותר מהשוק הישראלי, שכמו שכולנו יודעים, אינו שוק גדול מספיק. הכסף הגדול נמצא בשווקים הגדולים. לכן, כבר ב-2021, החברה רוצה להיכנס לארצות הברית, השוק הגדול ביותר בעולם.

 

אבל עוד לפני זה, בתחילת 2020 החברה צפויה להיכנס לשוק הבריטי, שם כבר חתמה על חוזים עם מספר חברות של ספקי שירות מקומיים, כדי לחדור בצורה המיטבית לשוק. כדי לממן את הכניסה לשוק הבריטי בצורה אפקטיבית, ספץ מגייסת עכשיו משקיעים בפלטפורמת מימון ההמונים פיפלביז.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

 

מי שמובילים את החברה מיומה הראשון, הם שמות שאולי אתם כבר מכירים מאקזיטים אחרים שעשו בהייטק, בהם און פרוינד, יוסי נבו וירון כגן. בין האישים שהצטרפו לחברה הוא חבר הכנסת לשעבר איתן כבל, מי שהיה יו"ר ועדת הכלכלה, שהפך לדירקטור החברה לאחר פרישתו מהחיים הפוליטיים.

 

למה הצטרפת למיזם?

"פעם הייתה לי נזילה מהגג בבית וחדרה לקירות. קורה. ניסיתי להסביר לבעל מקצוע מאיפה באה הנזילה", מספר כבל, "בזמן שדיברתי עם זפת בטלפון, עליתי לגג כדי לחפש את המקום המדויק של הנזילה. לרוע המזל, בזמן השיחה החלקתי מהסולם, נפלתי ושברתי את הרגל".

 

לפרטים על ההשקעה ב Spetz >

 

אתה אמיתי?

"לגמרי. זה סיפור אמיתי. בגלל זה כשפנו אליי להצטרף, לא חשבתי פעמיים. כשהייתי צריך איש מקצוע אמין ומקצועי לא מצאתי. עכשיו אני יודע שאוכל למנוע מאנשים את אותה אי הנעימות. זה מה שספץ היא בשבילי".

 

החברה מגייסת כעת דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז, בפיקוח רשת ניירות ערך, החל מ 623 ₪.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
וולביט
צילום: פיפלביז

חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים

שלוש חברות בארה"ב משלבות את מערכת הפניית המטופלים הניתנת להתאמה דינמית של Well-Beat והתערבויות מותאמות אישית כדי לשפר את ההקפדה על תוכנית הבריאות, היעילות התפעולית והכנסות CPT. בימים אלו Well-Beat מאפשרת להצטרף אליה כבעלי מניות החל  מ-100,000 שקל.

נושאים בכתבה פיפלביז
סטארט-אפ ישראלי שמביא AI התנהגותי לטיפול שוטף של חולים, נבחר על ידי שלושה ספקי ניטור מטופלים מרחוק (RPM) חדשניים וספקי שירות וירטואלי כדי לעזור להם להתאים אישית אינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים. בנוסף לשיפור המעורבות ועמידה בתוכניות הטיפול, החברות בארה"ב שואפות להפחית עלויות ולהגדיל את ההכנסות נטו על ידי שילוב ההנחיות הרב-ערוציות של Well-Beat בתקשורת עם המטופלים. לפרטים והשקעה ב-Well-Beat החל מ-100,000 שקל >>
Well-Beat מספקת לשותפיה החדשים המלצות ותסריטים ספציפיים למטופל עבור אינטראקציות טלפונית ובריאות טלפונית, כמו גם התראות מותאמות אישית לתזכורות דיגיטליות אוטומטיות. על ידי התאמת התקשורת לאישיותו, הדמוגרפיה, תוכנית הטיפול וערוץ התקשורת של כל מטופל. הפתרון הידידותי למשתמש מאפשר לרכזי טיפול ב-RPM ובחברות טיפול וירטואלי לספק תמיכה שוטפת יעילה יותר. הפתרון של Well-Beat תומך בצורה חלקה בזרימה היומית בקנה מידה גדול של אינטראקציות RPM ו-Telehealth עם התראות והמלצות פרו-אקטיביות ואוטומטיות לחלוטין. כתוצאה מכך, ללא קשר למספר האנשים שהם משרתים, ספקי שירותי הבריאות יכולים לשלוח תקשורת אישית למטופלים והדרכה למטפל בדיוק מתי ואיפה הם נחוצים. בנוסף, הרכזים, האחיות וספקי הרפואה הטלפונית מקבלים הדרכה בזמן אמת והדרכה מתמשכת על שילוב התובנות החזקות של Well-Beat בשגרת יומם. ד"ר דיוויד נאש, דיקן מייסד אמריטוס ממכללת ג'פרסון לבריאות האוכלוסין, עורך ראשי של ניהול בריאות האוכלוסייה וחבר במועצת הייעוץ העולמית של Well-Beat, הסביר, "טיפול נכון בחולה הוא הרבה יותר מסתם הבנת מידע קליני . זה להבין את המטופל. Well-Beat נותנת ל-RPM ולספקי שירותי בריאות וירטואליים את הכלים שהם צריכים לעשות בדיוק את זה. העתיד עוסק בסוגים אלה של שיתופי פעולה, המשלבים טכנולוגיה, נתונים ואנשים לקבלת טיפול יעיל יותר".