שיח מדיקל
צילום: שיח מדיקל

חדשנות טכנולוגית שטרם נראתה בשוק: האם זו חברת הקנאביס להשקיע בה?

הסטארט-אפ הישראלי אשר מורכב מאנשי צוות מובילים בתחום הקנאביס פיתח במשך 4 שנים את טכנולוגיות הצריכה של המחר

חברת Trichome Shell המפתחת מוצרים ייחודיים מבוססי קנאביס וביניהם מוצר הדגל - מעין קיסם של אבקת קנאביס, המכיל מינון מדויק של החומר וניתן להשחלה בסיגריה יוצאים לגיוס המונים לפני הפריצה באירופה וארה"ב. מוצרי החברה מיועדים הן לצריכת קנאביס רפואי והן לשוק הקנאביס החופשי במדינות שיש בהן לגליזציה של הצמח. 

בשוק הקנאביס העולמי נמכרים מוצרים רבים כיום, למרות שכולם דומים בעיקר ומתחרים על שיווק ומיתוג. לעומת זאת, TrichomeShell בוחרת לבדל את עצמה על ידי פיתוח מוצרים חדשניים שטרם נראו ומתעסקת בטכנולוגיות חדשניות.  המוצרים נוצרו מתוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והעדפותיו דרך קבוצות מיקוד של מאות אנשים כדי ליצור משהו חדש, מרגש ומדויק. הטכנולוגיה שהחברה מתבססת עליה פותחה במשך 4 שנים ובכך לחברה יתרון טכנולוגי.

לפרטים על ההשקעה ב- Trichomeshell >

"השוק צריך יותר בידול"

גיא שיבז, מנכ"ל החברה ובעל ניסיון של 10 שנים בתחום הקנאביס מספר "מיצוי הקנאביס בצורתו הגולמית הוא חומר נוזלי ודביק, שמאוד לא נוח לעבוד איתו. אנחנו פיתחנו טכנולוגיה המאפשרת להפוך את החומר למוצק, למשל, כמו קיסם שיניים. בעוד שהשוק הראשון הוא לצרכני קנאביס שנוהגים לחזק את הג'וינט עם מעט שמן קנאביס, בהמשך יוכל המוצר להתאים גם לשימוש רפואי, בזכות המינון המדויק". עוד מרחיב שיבז על הייחודיות של החברה "השוק היום צריך יותר בידול, ולא רק היענות לביקוש".

מוצר נוסף הוא אבקה מסיסה במים המכילה , בניגוד לשמן הקנאביס הקלאסי, ולכן מתאים להוסיף אותה למשקאות - חמים או קרים. הדבר מתאים במיוחד לחולים הזקוקים למינון מדויק של קנאביס ולכמות גדולה.

TrichomeShell מעניקה רישיון ליצרני קנאביס מורשים ברחבי העולם וכבר חתמה על הסכמי רישוי עם כמה יצרנים אמריקאים ואירופאים. "המטרה שלנו להפיץ את המוצרים שלנו לצרכנים באופן ישיר וגם דרך הסכמי זכיינות והקמת קווי ייצור. בשנתיים הקרובות נבחן הנפקה בבורסה הקנדית אלא אם תתבצע עסקת מיזוג או מכירה קודם לכן" מוסיף שיבז.

החברה יצאה לפני פחות מחודש לגיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז ובמטרה לפרוץ לשוק ולהגיע למכירות משמעותיות לצד פיתוח שני מוצרים נוספים. עד כה גייסה למעלה ממיליון ₪ מיותר מ- 100 משקיעים.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

לפרטים על ההשקעה ב- Trichomeshell >

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נדב 09/10/2020 01:51
    הגב לתגובה זו
    נקווה שיגיעו רחוק
  • 1.
    אבי 07/10/2020 14:44
    הגב לתגובה זו
    כמה כסף מקבלים אלה שהשקיעו?
  • אלון 09/10/2020 01:48
    הגב לתגובה זו
    תלוי בכמה הם השקיעו ובכמה הם מכרו את המניה לאחר ההנפקה..
צופן קוד סייבר
צילום: Istock

חברת הזיהוי הביומטרי הקולי Multi B.T מגייסת דרך פיפלביז

החברה מספקת פתרון ייחודי לזיהוי ביומטרי קולי, הנחשב למדויק ביותר ועדיף על פני זיהוי באמצעות דפוסי מגע והקלדה או טביעת אצבע 
מפרשת קיימברידג' אנליטיקה שכמעט וריסקה את ענקית הרשתות החברתיות פייסבוק, דרך תמונות שנגנבות מטלפונים ועד חשדות כי מידע נגנב מטלפון של מועמד לראשות הממשלה, נראה כי נושא אבטחת המידע וזיהוי המשתמש הפך לנחוץ כל כך בכל תחומי חיינו, ובייחוד שחלק רחב מחיינו מתנהל למעשה ברשת. אם בעבר הספיק קוד פשוט בן 4 ספרות כדי לאבטח את מכשיר הטלפון שלנו, היום כשהוא מחובר לרשת 24 שעות ביממה ומהווה מטרה אמיתית עבור פורעי חוק, רמת הגנה כזו כבר לא מספיקה, ואנחנו עדים לחידושים מכיוונן של חברות הטלפונים הגדולות, כגון אפל וסמסונג  שמוסיפות אמצעי זיהוי חדשים למכשירים שלהן במטרה לענות על הצורך בפרטיות. לפרטים נוספים על ההשקעה >> אחת החברות היותר מעניינות בתחום מגיעה (כמה מפתיע) מישראל ושמה מולטי בי.טי (Multi B.T). החברה פיתחה מערכת זיהוי ביוטרי קולית אשר מאפשר לזהות את המשתמש על פי חתימת קול, ובכך מספקת פתרון מדויק ביותר ועדיף על פני זיהוי באמצעות דפוסי מגע והקלדה ואפילו זיהוי לפי טביעת אצבע, שכבר הוכח כי ניתן לזייפו על ידי דבק מגע פשוט. פתרונות הזיהוי הקולי שמפותחות בחברת מולטי.בי.טי, הן היחידות לעת עתה אשר משלבות את שני רבדי הזיהוי הביומטרי (פיזי והתנהוגותי) ברמת דיוק גבוהה ובאפשרות הטמעאה יחסית קלה. בין היתר מאפשרת המערכת לזהות נהגים שיכורים לפני התנעת רכב, אנשים מאוימים מול כספומט, אנשים עייפים מול מכונת חיתוך, למנוע השתלטות על רכבים אוטונומיים ועוד, כאשר השוק בו היא פועלת צפוי לגדול ולעבור את ה-15 מיליארד דולר בשנת 2025. הלקוחות העיקריים: מוקדי שירות טלפוניים, חברות ביטוח, בנקים, נמלי תעופה, בתי חולים ועוד, אשר מוכנות לשלם לא מעט כסף עבור זיהוי מדויק של הלקוחות שלהן. לפרטים נוספים על ההשקעה >> עם כניסת הרגולציה השנה, אשר חייבה את רב המדינות המפותחות בשימוש בזיהוי ביומטרי, למשל בנמלי תעופה, במעברי גבול, לשם קבלת שירותים פיננסיים, רפואיים ועוד, קמו להן חברות כמו Voicepin הבריטית ו-Auraya האמריקאית שמתחרות עם מולטי בי.טי. אך אמצעי הזיהוי שלהן נחשבים לפחות אמינים מאלה של החברה הישראלית. החברה, אשר בראשה עומד אדי נבואני, וזיו ברזילאי, מהנדס ותיק עם ניסיון עשיר מאוד בתחום הביומטריה אשר 70 חברות משתמשות בפטנטים שלו. זיו הוביל הן את התקינה הישראלית ואת תקן ה ISO הבינלאומי בתחום הביומטריה הקולית.  כעת ניתן להשקיע בה דרך פלטופרמת פיפלביז. לפרטים נוספים על ההשקעה >>