שיח מדיקל
צילום: שיח מדיקל

חדשנות טכנולוגית שטרם נראתה בשוק: האם זו חברת הקנאביס להשקיע בה?

הסטארט-אפ הישראלי אשר מורכב מאנשי צוות מובילים בתחום הקנאביס פיתח במשך 4 שנים את טכנולוגיות הצריכה של המחר

חברת Trichome Shell המפתחת מוצרים ייחודיים מבוססי קנאביס וביניהם מוצר הדגל - מעין קיסם של אבקת קנאביס, המכיל מינון מדויק של החומר וניתן להשחלה בסיגריה יוצאים לגיוס המונים לפני הפריצה באירופה וארה"ב. מוצרי החברה מיועדים הן לצריכת קנאביס רפואי והן לשוק הקנאביס החופשי במדינות שיש בהן לגליזציה של הצמח. 

בשוק הקנאביס העולמי נמכרים מוצרים רבים כיום, למרות שכולם דומים בעיקר ומתחרים על שיווק ומיתוג. לעומת זאת, TrichomeShell בוחרת לבדל את עצמה על ידי פיתוח מוצרים חדשניים שטרם נראו ומתעסקת בטכנולוגיות חדשניות.  המוצרים נוצרו מתוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והעדפותיו דרך קבוצות מיקוד של מאות אנשים כדי ליצור משהו חדש, מרגש ומדויק. הטכנולוגיה שהחברה מתבססת עליה פותחה במשך 4 שנים ובכך לחברה יתרון טכנולוגי.

לפרטים על ההשקעה ב- Trichomeshell >

"השוק צריך יותר בידול"

גיא שיבז, מנכ"ל החברה ובעל ניסיון של 10 שנים בתחום הקנאביס מספר "מיצוי הקנאביס בצורתו הגולמית הוא חומר נוזלי ודביק, שמאוד לא נוח לעבוד איתו. אנחנו פיתחנו טכנולוגיה המאפשרת להפוך את החומר למוצק, למשל, כמו קיסם שיניים. בעוד שהשוק הראשון הוא לצרכני קנאביס שנוהגים לחזק את הג'וינט עם מעט שמן קנאביס, בהמשך יוכל המוצר להתאים גם לשימוש רפואי, בזכות המינון המדויק". עוד מרחיב שיבז על הייחודיות של החברה "השוק היום צריך יותר בידול, ולא רק היענות לביקוש".

מוצר נוסף הוא אבקה מסיסה במים המכילה , בניגוד לשמן הקנאביס הקלאסי, ולכן מתאים להוסיף אותה למשקאות - חמים או קרים. הדבר מתאים במיוחד לחולים הזקוקים למינון מדויק של קנאביס ולכמות גדולה.

TrichomeShell מעניקה רישיון ליצרני קנאביס מורשים ברחבי העולם וכבר חתמה על הסכמי רישוי עם כמה יצרנים אמריקאים ואירופאים. "המטרה שלנו להפיץ את המוצרים שלנו לצרכנים באופן ישיר וגם דרך הסכמי זכיינות והקמת קווי ייצור. בשנתיים הקרובות נבחן הנפקה בבורסה הקנדית אלא אם תתבצע עסקת מיזוג או מכירה קודם לכן" מוסיף שיבז.

החברה יצאה לפני פחות מחודש לגיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז ובמטרה לפרוץ לשוק ולהגיע למכירות משמעותיות לצד פיתוח שני מוצרים נוספים. עד כה גייסה למעלה ממיליון ₪ מיותר מ- 100 משקיעים.

קיראו עוד ב"פיפלביז"

לפרטים על ההשקעה ב- Trichomeshell >

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נדב 09/10/2020 01:51
    הגב לתגובה זו
    נקווה שיגיעו רחוק
  • 1.
    אבי 07/10/2020 14:44
    הגב לתגובה זו
    כמה כסף מקבלים אלה שהשקיעו?
  • אלון 09/10/2020 01:48
    הגב לתגובה זו
    תלוי בכמה הם השקיעו ובכמה הם מכרו את המניה לאחר ההנפקה..
מטוסמטוס

הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס: סטארט-אפ ישראלי מפתח מונית מעופפת חדשנית

שוק המוניות המעופפות הוא אחד השווקים הצומחים ביותר כיום, כשבשנתיים האחרונות הזרימו משקיעים סכום שיא של 4.3 מיליארד דולר לסטארט-אפים בתחום, אותו ישראל מובילה עם 61% נתח שוק. סטארט-אפ ישראלי מוביל פריצת דרך בתחום עם פיתוח חדשני במשקל וטווח הטיסה וכעת יוצא לגיוס ציבורי דרך פיפלביז ופותח בפניכם הזדמנות להשקיע באחד התחומים החמים בתחבורה העולמית.

נושאים בכתבה פיפלביז

סטארט-אפ בשם Pentaxi פיתח כלי טיס אוטונומי וחשמלי המיועד להיות מונית אווירית ומתכנן לשנות את הדרך שבה אנשים מתניידים בתוך ואל הערים הגדולות בעולם ולשפר את איכות חייהם של מיליארדי אנשים ברחבי העולםכלי הטיס שפיתחה החברה, עליו הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישוםממריא ונוחת אנכית ועובר לטיסה אופקית והטכנולוגיה הזו בין השאר מאפשרת לו משקל הטסה וטווח טיסה גדולים יותר, כשבפיתוח הכלי יושמו פתרונות הנדסיים שונים וטכנולוגיות מתקדמות. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ > פוטנציאל שוק של 190 מיליארד דולר פקקי הענק הם בעיה גלובלית בערים הגדולות וקצב עליית כלי רכב חדשים על הכביש גוברת על בניית תשתיות כבישים. התחבורה העירונית צפופה, מזהמת, בזבזנית ויש לה מחיר כלכלי כבד. הסטארט-אפ פונה לשוק התחבורה האווירית שמוערך בשווי ב-45 מיליארד דולר ב-2022 ו-190 מיליארד דולר ב-2027, כשמנהל התעופה האמריקאי (FAA) כבר פועל ומקדם פתרונות רגולטוריים בתחום. הנפקות כבר בשלב האב-טיפוס רוב חברות הסטארט-אפ שהנפיקו בתחום אינן אוחזות עדיין באבטיפוס מעופף המסוגל להוביל נוסעים. ההתרגשות סביב המגזר החדש דומה להתלהבות ששררה בהקמת יצרניות של מכוניות חשמליות, כך שהתחום נמצא במצב לוהט בו אפשר להנפיק כמעט כל דבר עבור מיליארדים, כמו למשל חברת ג'ובי אביאיישן, שהונפקה בניו יורק דרך ספאק. המייסדים: מחלוצי פיתוח הכלים האוטונומיים בין צוות המייסדים, המורכב מחלוצי הפיתוח בתחום, נמצא יאיר דובסטר, שכיהן כ-7 שנים כמנהל חטיבת המל"טים ובהובלתו נמכרו פיתוחים בהיקפים של מיליארדי דולרים בכל רחבי העולם. עיצוב כלי הטיס הפוקד בידי פרופ' אלכס פדואה, מעצב כלי רכב ידוע שתכנן בין השאר את החללית "בראשית". למייסדים קשרים עסקיים ענפים ברחבי העולם מתוקף התפקידים הבכירים שמילאו בתעשייה במשך עשרות שנים - קשרים עסקיים אלו כבר עומדים לרשות החברה בפיתוח עסקי וכניסה לשווקים הגלובליים. הניסיון, הידע והטכנולוגיות הביאו לכך שבתכנון של Pentaxi נלקחו בחשבון מספר רב של פרמטרים ונמצאו מספר פתרונות, עליהם הוגשו מספר פטנטים הנדסיים לרישום, המאפשרים רמת ביצועים טובה יותר משל המתחרים וכתוצאה מכך מאפשרים טווח טיסה ומשקל הרמה גדולים משמעותית משל כל המתחרים בצד יתרונות כמו נוחות הנסיעה והשימוש, הפחתת רעש ובטיחות הטיסה. עם הגשת מספר הפטנטים לרישום, Pentaxi כבר נמצאים במגעים מתקדמים עם משקיעים גדולים מיפן, גרמניה ושוויץ, מתכננים לבצע חבירה לאחת מיצרניות הענק או למפעילי תחבורה בעוד כשנתיים-שלוש ולפרוץ לשוק הגלובאלי, כשפניהם לאקזיט או הנפקה. לפרטים והשקעה ב-Pentaxi החל מ-2,500 ₪ >