חדשנות טכנולוגית שטרם נראתה בשוק: האם זו חברת הקנאביס להשקיע בה?
הסטארט-אפ הישראלי אשר מורכב מאנשי צוות מובילים בתחום הקנאביס פיתח במשך 4 שנים את טכנולוגיות הצריכה של המחר
חברת Trichome Shell המפתחת מוצרים ייחודיים מבוססי קנאביס וביניהם מוצר הדגל - מעין קיסם של אבקת קנאביס, המכיל מינון מדויק של החומר וניתן להשחלה בסיגריה יוצאים לגיוס המונים לפני הפריצה באירופה וארה"ב. מוצרי החברה מיועדים הן לצריכת קנאביס רפואי והן לשוק הקנאביס החופשי במדינות שיש בהן לגליזציה של הצמח.
בשוק הקנאביס העולמי נמכרים מוצרים רבים כיום, למרות שכולם דומים בעיקר ומתחרים על שיווק ומיתוג. לעומת זאת, TrichomeShell בוחרת לבדל את עצמה על ידי פיתוח מוצרים חדשניים שטרם נראו ומתעסקת בטכנולוגיות חדשניות. המוצרים נוצרו מתוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוח והעדפותיו דרך קבוצות מיקוד של מאות אנשים כדי ליצור משהו חדש, מרגש ומדויק. הטכנולוגיה שהחברה מתבססת עליה פותחה במשך 4 שנים ובכך לחברה יתרון טכנולוגי.
לפרטים על ההשקעה ב- Trichomeshell >
"השוק צריך יותר בידול"
גיא שיבז, מנכ"ל החברה ובעל ניסיון של 10 שנים בתחום הקנאביס מספר "מיצוי הקנאביס בצורתו הגולמית הוא חומר נוזלי ודביק, שמאוד לא נוח לעבוד איתו. אנחנו פיתחנו טכנולוגיה המאפשרת להפוך את החומר למוצק, למשל, כמו קיסם שיניים. בעוד שהשוק הראשון הוא לצרכני קנאביס שנוהגים לחזק את הג'וינט עם מעט שמן קנאביס, בהמשך יוכל המוצר להתאים גם לשימוש רפואי, בזכות המינון המדויק". עוד מרחיב שיבז על הייחודיות של החברה "השוק היום צריך יותר בידול, ולא רק היענות לביקוש".
- מהו “אופק ההשקעה” ולמה הוא קריטי
- הבנקים מתעשרים, ולעזאזל משבר האקלים; הגדילו מימון לקידוחי נפט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוצר נוסף הוא אבקה מסיסה במים המכילה , בניגוד לשמן הקנאביס הקלאסי, ולכן מתאים להוסיף אותה למשקאות - חמים או קרים. הדבר מתאים במיוחד לחולים הזקוקים למינון מדויק של קנאביס ולכמות גדולה.
TrichomeShell מעניקה רישיון ליצרני קנאביס מורשים ברחבי העולם וכבר חתמה על הסכמי רישוי עם כמה יצרנים אמריקאים ואירופאים. "המטרה שלנו להפיץ את המוצרים שלנו לצרכנים באופן ישיר וגם דרך הסכמי זכיינות והקמת קווי ייצור. בשנתיים הקרובות נבחן הנפקה בבורסה הקנדית אלא אם תתבצע עסקת מיזוג או מכירה קודם לכן" מוסיף שיבז.
החברה יצאה לפני פחות מחודש לגיוס דרך פלטפורמת השקעות ההמונים פיפלביז ובמטרה לפרוץ לשוק ולהגיע למכירות משמעותיות לצד פיתוח שני מוצרים נוספים. עד כה גייסה למעלה ממיליון ₪ מיותר מ- 100 משקיעים.
- השקעה באנרגיה מתחדשת - שמוליק ינאי מסביר למה Solar Drone אטרקטיבית להשקעה?
- חברות תוכנה וטיפול רפואי מרחוק בוחרות ב-Well-Beat כדי לשפר את האינטראקציות עם למעלה מ-500,000 מטופלים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- חברת הזיהוי הביומטרי הקולי Multi B.T מגייסת דרך פיפלביז
- 2.נדב 09/10/2020 01:51הגב לתגובה זונקווה שיגיעו רחוק
- 1.אבי 07/10/2020 14:44הגב לתגובה זוכמה כסף מקבלים אלה שהשקיעו?
- אלון 09/10/2020 01:48הגב לתגובה זותלוי בכמה הם השקיעו ובכמה הם מכרו את המניה לאחר ההנפקה..
ללכת אחרי היזם – אחרי 3 אקזיטים, ד"ר זלוטקין מציע לכם להיכנס לסטרטאפ שלו
השקעה מוצלחת בסטרטאפים תלויה כמובן ברעיון, תלויה בשוק, תלויה בשורה ארוכה של גורמים, אבל אחד מהגורמים העיקריים הוא היזמים ומנהלי החברה. ליזמים מנוסים כאלו שכבר עשו את זה בעבר יש סיכויים גבוהים יותר להצליח. הם מכירים את השוק, הם יודעים איך וממי לגייס, הם אטרקטיביים בעיני הקרנות הון סיכון וגופי ההשקעה והם גם עם קשרים לעולמות הטכנולוגיה ולגופים הגדולים שעשויים לקנות את המוצרים העתידיים ואפילו לרכוש את החברה.
הפתרון של OVO הוא פתרון כולל לגישה ישירה, בטוחה ובטיחותית אל מסך הרכב, ללא תלות ביצרני הרכב, אפל, גוגל או הנהגים. כיום ישנם שלושה פתרונות לצורך של חברות המנהלות ציי רכב בקשר עם הנהגים ברכב, בין אם הם עובדים או לקוחות: הרצת האפליקציה במערכת האינפוטיינמט המקורית ברכב - דורש שיתוף פעולה של יצרן הרכב (משיקולי אבטחה ובטיחות). התקנת מערכת מולטימדיה אפטר מרקט חלופית או נוספת. וגם – שיקוף של אפליקציה מהטלפון הנייד של הנהג אל מסך הרכב בעזרת CarPlay של אפל או Android-Auto של גוגל. אפשרות זו יוצרת תלות בשיתוף פעולה והסכמה של אפל וגוגל לתמיכה בשיקוף האפליקציה ובנכונות הנהג להתקין את האפליקציה על הטלפון שלו ולחבר את הטלפון שלו לרכב.
שלושת הפתרונות הללו מסובכים ויקרים מאוד לתחזוקה וניהול או מחייבים שימוש בטלפון הנייד של הנהג באופן לא בטוח או לא חוקי. OVO מפתחת בשיתוף פעולה עם שחקנים משמעותיים בתעשיית הרכב את הפתרון לגישה אל מסך הרכב המקושר באמצעות שירות SaaS. השירות משדר אפליקציות מפלטפורמת ענן (streaming) ישירות אל מסך הרכב. הפתרון של OVO מבטל את כל החסמים הקיימים בפתרונות האחרים.
גיוס נפתח למשקיעים, והחברה מגייסת כעת בפלטפורמת פיפלביז בגיוס SAFE
