פלוריסטם מעדכנת: תוצאות קליניות טובות בניסוי פגיעות שרירים

רק הבוקר פרסם בלומברג תחקיר אודות חברת המחקר אשר סיפקה המלצה אוהדת לפלוריסטם. בד בבד - פלוריסטם מספקת חדשות חיוביות למשקיעים בגזרת הקליניקה
|
(29)
פלוריסטם, צילום: יח"צ
המסחר במניית פלוריסטם +2.69% פלוריסטם 1,299 +2.69% פלוריסטם בסיס:1,265 פתיחה:1,265 גבוה:1,300 נמוך:1,265 תמורה:123,514 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הופסק הבוקר בשל פרסום הודעה מהותית. בחו"ל דווח כי חברת תאי הגזע מעדכנת על ממצאים חדשים מניסוי קליני שלב 1/2 בפגיעת שרירים. הניסוי הושלם לפני שנה וכעת מעדכנת החברה על ממצאים מהמעקב אחרי החולים.

התזמון של ההודעה מגיע לפלוריסטם בזמן טוב. סוכנות בלומברג מפרסמת הבוקר תחקיר מטריד על חברת המחקר אשר סיפקה לה בשבוע שעבר של 21 דולר והזניקה את המניה. נציין, כי אתמול פרסם Bizportal נתונים אודות הסטטיסטיקה השלילית של חברת המחקר. לידיעה המלאה - בהרחבה

הניסוי של חברת פלוריסטם הסתיים לפני כשנה וכלל טיפול ב-20 חולים שסבלו מפגיעות שרירים לאחר שבוצע בהם ניתוח להחלפת מפרק הירך. תוצאות הניסוי הצביעו על כך שהזרקת תאי ה-PLX של פלוריסטם הביאה לשיפור מובהק סטטיסטית של עד פי 40 בתפקוד השריר הנגדי (אשר לא נותח), לעומת הפלסבו. ממצא זה מחזק את ההשערה של פלוריסטם, הנסמכת על תוצאות שהתקבלו ממחקרים נוספים, לפיהן להזרקה מקומית של תאי ה-PLX ישנה השפעה מערכתית חיובית על מצבו של החולה.

הנתון החדש עליו מדווחת היום החברה הוא חלק מסדרת ממצאים. למשל, החוקרים בדקו את יכולת הכיווץ המקסימלית של השריר ברגל הנגדית (שלא עברה ניתוח), שישה חודשים לאחר הניתוח. קבוצת המחקר אשר קיבלה מינון של 150 מיליון תאים בהזרקה ישירה לשריר שנותח, הפגינה כוח שריר של 19.443 יחידות ניוטון (אמת המידה המקובלת בבדיקה זו) ברגל הנגדית לעומת 0.457 יחידות ניוטון בלבד בקרב מטופלים שקיבלו את תרופת הפלסבו. חולים אשר קיבלו מינון של 300 מיליון תאים הראו שיפור של פי עשרה לעומת קבוצת הפלסבו.

זמי אברמן, מנכ"ל פלוריסטם, אמר היום: "אנו שמחים מאוד על השיפור המובהק סטטיסטית במבחן היעילות העיקרי של הניסוי וכן על הנתון המפתיע שלפיו לתאים שלנו יש השפעה מטיבה באופן משמעותי גם על השריר ברגל הנגדית. למרות שנחוץ מחקר נוסף, הרי שהנתון החדש תומך בממצאים ממחקרים קודמים מהם למדנו שלהזרקה מקומית של תאי גזע מהשלייה יכולה להיות השפעה מערכתית. על סמך הניסוי הנוכחי בכוונתנו להמשיך ולפתח את המוצר PLX-PAD למגוון שימושים אורתופדיים ובכלל זה פגיעות טראומתיות בשריר, פציעות ספורט, הידלדלות שרירים ושיקום".
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    ממחזרים ניסוי קליני ישן - כנסו
    שימו לב 02/02/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מדובר בניסוי קליני קטן שלב 2-1 בחולים שעברו ניתוח להחלפת מפרק הירך, שהתוצאות שלו פורסמו כבר לפני שנה. תוצאות של יעילות הטיפול על החלמת השריר בצד של הניתוח כבר פורסמו וזה חדשות ישנות. היום החליטה החברה לשחרר תוצאות נוספות לגבי השריר הבריא בצד הנגדי. תוצאות שאין בהם שום הפתעה או בשורה חדשה. שכן אם בקבוצה הקטנה של 7 מטופלים היה שיפור בשריר שנפגע סביר מאוד להניח שהם יותר פעילים בעקבות זאת ולכן השריר בצד השני התחזק. מדובר בשני פרמטרים שיש ביניהם קורלציה גבוהה וזה לא מוסיף מידע ממשי חדש לגבי יעילות הטיפול.
    סגור
  • האם חב' פלוריסטם דחוקה עד כדי כך שהיא ממחזרת
    חיים 02/02/2015 23:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הודעות ? לעניות דעתי אולי בגלל זה הבריחה את המשקיעים בארה"ב והיא צנחה הערב כמעט 17% ?
    סגור
  • 25.
    הבורסה פה למה היא פתוחה
    סוחר בסנופי נסדק 02/02/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר לסגור אותה לאלתר ואף אחד לא ישים לב בורסה מחדל בושה וחרפה פשוט עצוב שככה נראה הכלכלה שלנו
    סגור
  • 24.
    לא יעזור לשורטיסטים
    מישהו שיודע 02/02/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש כאלה שחיים על זה..לבכות..ליילל..הולכים על שורטים אלה הטיפוסים שאף פעם לא יודעים לפרגגן..אם אנאליסט מומחה יגיד משהו שלא לרוחם(למשל אם יפאר מניה מסוימת) מיד יגידו שהוא אנאליסט לא מוכר או חובבן או אנונימי והכל באיבחת חרב באיזו מילה שמיועדת לקהל של פחדנים.... מתי הם ילמדו????????????
    סגור
  • 23.
    היא תשלש את שוויה עד סוף שנת 2016 (ל"ת)
    מיכאל 02/02/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 22.
    מה לעזעזל קורה שם? איזה באלגן (ל"ת)
    רכבת הרים 02/02/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    איך מתקבלים לניסוי כזה ? (ל"ת)
    gg 02/02/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    יעד ללונג 1500,1800,2100
    סוחר 02/02/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא הייתי עושה שורט שם או בחוץ ולא מתקרב או לונג פלוריסטם היא טבע של העתיד ובוודאי ותירכש על ידי חברה פארמה גדולה בפרמיה ענקית סבלנות זה כל העניין שם
    סגור
  • 19.
    אתם לא עיתון
    עוף החול 02/02/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם חדר בינגו
    סגור
  • 18.
    פלוריסטם
    תא PLX 02/02/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא משנה איזה חברה\אנליסט מסקר. חשובות :התוצאות.הדרך.המפעל הייחודי. מנייה לפנסיה
    סגור
  • 17.
    נראה שמישהו רצה לאסוף אז הפיל אתמול את המניה (ל"ת)
    צריך לחקור ההתנהלות 02/02/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 16.
    לאסוףףףףףףףףף
    אספן מאושר 02/02/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא יעזור לכל רואי השחורות שאף לא יודעים לפרגן.....איך אמר צרציל? "ההסטוריה תטיב עימי כי אני שכותב אותה"- אז שיחליט הקורא השפוי- למי להאמין- לבכיינים השורטיסטים או לתפוז המחייך..רק שלא תגידו שלא אמרנו
    סגור
  • 15.
    הניסוי הושלם לפני שנה.
    ירמוך 02/02/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הבנתם? למה דווקא עכשיו מפרסמים את זה??? שורט!!! שורט!!! שורט!!!
    סגור
  • תקרא את הכתבה בעיון ותבין שאתה טועה (ל"ת)
    bbbb 02/02/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ניסוי
    תא PLX 02/02/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תלמד לקרוא.!!!
    סגור
  • 14.
    ברור לי שלא תפרסמו את דברי הקודמים
    דולומיטי 02/02/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל הייתי חייב לכתוב לכם את זה. אצלי אתם מחוקים.
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    פלוריסטם..!!!!!
    ואווו 02/02/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איפה כל המלעיזים מאתמול שלעגו לכותרת החזקה שהממליצה על פלוריסטם שבוע שעבר???? שיאכלו את הכובע..פלוריסטם- אתם גאווה למדינה..קדימה בכל המנועים
    סגור
  • 12.
    לא לשחרר סחורה בזול! פלוריסטם שווה שער 5 לפחות
    אור 02/02/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בחודשיים הקרובים
    סגור
  • 11.
    תעברו לכתוב על שרה נתניהו ובקבוקים ריקים יותר עדיף. (ל"ת)
    דולומיטי 02/02/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 10.
    הדקו חגורות... :-) (ל"ת)
    pluri 02/02/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    באסה לכל השורטיסטים!!:) (ל"ת)
    סמואל 02/02/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    על 20 חולים בלבד זה לא ניסוי. הרצת מניות (ל"ת)
    ניסוי 02/02/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 7.
    תומר איך המרגש אחרי שדפק כולכך הרבה משקיעים?!
    אבי 02/02/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בחיים לא ראיתי כאן כתבה כולכך שלילית על חברה מסויימת ללא סיבה! עכשיו תוכל תכבוע ותעלה את הכתבה לכתורת עם כותרת מפוצצת!
    סגור
  • 6.
    ההמלצה לא חדשה ופורסמה כבר באוקטובר
    אחד העם 02/02/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז היא לא הזיזה. כנראה שמדובר במשהו אחר...
    סגור
  • 5.
    ישששששששששש
    תפוז מחייך 02/02/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי שלא האמין שיש אלוהים קיבל אגרוף בפרצוף....עכשיו שתומר קורנפלד וכל המלעיזים על פלוריסטם שיאכלו את הכובע....שני חוקרי בימוד מומחים קובעים בהפרש זמן די קצר שהמיניה בעלת פוטנציאל אדיר(שרון די סטפאנו-מאמר של אותו תומר קורנפלד ב-6 בינואר השנה..ואנאליסט הביומד אלקסרון משבוע שעבר) ולמי שזכרונו קצר היה זה גלובס שבוע שעבר שיצא עם הכותרת הלוהטת שיש אפסיי של 650 אחוז על פלוריסטם וכן אמר שצפווי רצף של הודעות טובות השנה..קורנפלד-לך למכור קרח..הידד לפולוריסטם
    סגור
  • 4.
    שיעור חשוב לכול ההעדר בבורסה
    לכול התמימים 02/02/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכול המשקיעים התממים קיבלתם היום שיעור חשוב כאשר כתב בעיתון ללא שום ידע ומידע נותן לכם כתבה שנתפסת כשלילית ואתם כעדר רצים למכור פלוריסטם היא מנית העתיד ואני איתה כבר 5 שנים אתמול זה באמת היה מגוחך הכתבה של תומר והיום היא תתקן ביג טים במיוחד כאשר זה יתפרסם בארה"ב זהו יום שמח למשקיע פלוריסטם שנשארו ויום עצוב לאלו שברחו אתמול!
    סגור
  • 3.
    צירוף מקרים?
    המום מאתמול 02/02/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתמול הכתבה של הכותב הפילה את המניה.
    סגור
  • 2.
    למה זה לא בכותרת???!?!?
    תומר 02/02/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איפה אתה תומר תגידי לי אחרי שדפקת אתמול את מהשקיע הקטן לעזעזל איפה הרשות לניירות ערך ?!? מה תגיד עכשיו?!?!
    סגור
  • 1.
    קורנפלד, העיקר השמצת אתמול את החברה (ל"ת)
    רמי 02/02/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות