מורן מרציאנו חושף: מפלגות התייעצו איתי לגבי ליהוק מועמדים
לא רק דוגמניות לתכניות ומשתתפים רגילים לריאליטי, אלא גם פוליטיקאים ואפילו גופי ביטחון, עושים שימוש במלהקים – כך חושף המלהק מהבכירים בישראל, מורן מרציאנו, בראיון שקיים עם רועי כ"ץ וישודר מחר (יום ו') ברדיו תל אביב.
לשאלה האם בני גנץ הוא ליהוק טוב, ענה מרציאנו: "בני גנץ הוא ליהוק מועלה, אבל העבודה שנעשה איתו לא מספיק טובה. כלומר לשלוח אדם כזה שהוא מועמד לגיטימי לראשות ממשלה, לסבב קדחתני של ראיונות בלי שהוא עבר שיעורי משחק מול מצלמה, בניגוד לביבי נתניהו, שיאמר לזכותו שהוא אחד השחקנים הכי טובים שיש והוא יודע איך להתייחס למצלמה".
מרציאנו חשף כי גם מפלגות פוליטיות עושות שימוש במלהקים לטובת מועמדים אטרקטיביים לרשימותיהן לקראת הבחירות. "מפלגות מתייעצות איתי", הוא אמר, "2 מפלגות גדולות התייעצו איתי. זה לא שאני אבוא להגיד להם את מי ללהק X Y Z, אבל כש'מלהקים' מפלגה במירכאות, כמו שמתייעצים עם עיתונאים כלכליים כדי לאתר את הפיגורה הכלכלית שאולי תביא עוד קולות, מתייעצים עם אנשי טלוויזיה, לא רק איתי... מבחינת פוליטיקה, אני חושב שיש לנו בארץ המון ליהוקים מבריקים והמון ליהוקים מביכים. אחת הפנטזיות הגדולות שלי, שכנראה שלעולם לא תתממש, היא ללהק את ביטן (ח"כ דוד ביטן, א"כ) ואמסלם (שר התקשורת דודי אמסלם, א"כ) למרוץ למיליון".
-רועי כ"ץ: אחדד את השאלה: יכול להיות שגבי אשכנזי הוא ליהוק יותר טוב אם אתה רוצה לקחת מפלגת השלטון?
"בלי שום ספק, לקחת את גבי אשכנזי הישראלי המזרחי שאנשים מהפריפריה אוהבים אותו ומזדהים איתו... אין לי בכלל ספק שאם הוא היה עומד בפרונט, הוא היה לוקח - לא במנדט, אלא בהפרש של 5 מנדטים. אין לי מושג מי המוח שעומד מאחורי כחול לבן והחליט לשים אותו במקום הרביעי, ולא לתת לו את הבכורה. זה נטו אגו. אני בטוח שכל האסטרטגים שיושבים שם - אנשים שמבינים פוליטיקה יותר ממני, והפרסומאים - יודעים את מה שאני ואתה יודע, הוא (אשכנזי) ליהוק לראש הממשלה בישראל. בני גנץ יכול להיות מושל בארקנסו מצוין ואולי אחר זה נשיא ארה"ב".
הריאיון המלא של מורן מרציאנו עם רועי כ"ץ ישודר מחר (יום ו') ב-7:00 בבוקר בתכנית 'תעודת עיתונאי' ברדיו תל אביב
- 1.פני התקשורת ופני הפוליטיקה זהים (ל"ת)אני 16/11/2019 18:23הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
