מורן מרציאנו חושף: מפלגות התייעצו איתי לגבי ליהוק מועמדים
לא רק דוגמניות לתכניות ומשתתפים רגילים לריאליטי, אלא גם פוליטיקאים ואפילו גופי ביטחון, עושים שימוש במלהקים – כך חושף המלהק מהבכירים בישראל, מורן מרציאנו, בראיון שקיים עם רועי כ"ץ וישודר מחר (יום ו') ברדיו תל אביב.
לשאלה האם בני גנץ הוא ליהוק טוב, ענה מרציאנו: "בני גנץ הוא ליהוק מועלה, אבל העבודה שנעשה איתו לא מספיק טובה. כלומר לשלוח אדם כזה שהוא מועמד לגיטימי לראשות ממשלה, לסבב קדחתני של ראיונות בלי שהוא עבר שיעורי משחק מול מצלמה, בניגוד לביבי נתניהו, שיאמר לזכותו שהוא אחד השחקנים הכי טובים שיש והוא יודע איך להתייחס למצלמה".
מרציאנו חשף כי גם מפלגות פוליטיות עושות שימוש במלהקים לטובת מועמדים אטרקטיביים לרשימותיהן לקראת הבחירות. "מפלגות מתייעצות איתי", הוא אמר, "2 מפלגות גדולות התייעצו איתי. זה לא שאני אבוא להגיד להם את מי ללהק X Y Z, אבל כש'מלהקים' מפלגה במירכאות, כמו שמתייעצים עם עיתונאים כלכליים כדי לאתר את הפיגורה הכלכלית שאולי תביא עוד קולות, מתייעצים עם אנשי טלוויזיה, לא רק איתי... מבחינת פוליטיקה, אני חושב שיש לנו בארץ המון ליהוקים מבריקים והמון ליהוקים מביכים. אחת הפנטזיות הגדולות שלי, שכנראה שלעולם לא תתממש, היא ללהק את ביטן (ח"כ דוד ביטן, א"כ) ואמסלם (שר התקשורת דודי אמסלם, א"כ) למרוץ למיליון".
-רועי כ"ץ: אחדד את השאלה: יכול להיות שגבי אשכנזי הוא ליהוק יותר טוב אם אתה רוצה לקחת מפלגת השלטון?
"בלי שום ספק, לקחת את גבי אשכנזי הישראלי המזרחי שאנשים מהפריפריה אוהבים אותו ומזדהים איתו... אין לי בכלל ספק שאם הוא היה עומד בפרונט, הוא היה לוקח - לא במנדט, אלא בהפרש של 5 מנדטים. אין לי מושג מי המוח שעומד מאחורי כחול לבן והחליט לשים אותו במקום הרביעי, ולא לתת לו את הבכורה. זה נטו אגו. אני בטוח שכל האסטרטגים שיושבים שם - אנשים שמבינים פוליטיקה יותר ממני, והפרסומאים - יודעים את מה שאני ואתה יודע, הוא (אשכנזי) ליהוק לראש הממשלה בישראל. בני גנץ יכול להיות מושל בארקנסו מצוין ואולי אחר זה נשיא ארה"ב".
הריאיון המלא של מורן מרציאנו עם רועי כ"ץ ישודר מחר (יום ו') ב-7:00 בבוקר בתכנית 'תעודת עיתונאי' ברדיו תל אביב
- 1.פני התקשורת ופני הפוליטיקה זהים (ל"ת)אני 16/11/2019 18:23הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
