מאסטר שף עם עונה מדהימה - וכאן 11 כבר עמוק בחופשת הקיץ
מאסטר שף (קשת 12) ממשיכה להנות מעונה נהדרת – ואתמול (יום ב') רשמה 23.4% בקרב הקהל היהודי ו-623 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. מדובר על פער עצום עם התכנית המתחרה מה אתם הייתם עושים (רשת 13) שצנחה ל-8.8% (265K), לאחר שהפרק האחרון שלה, ששודר בראשון שעבר, עמד על כ-14%.
בתאגיד השידור כאן יצאו כנראה לחופשת הוואקאנס המסורתית, ולוח שידורי הפריים טיים הורכב משידורים חוזרים, וכפועל יוצא – רייטינג על הקרשים. השידור החוזר של בואו לאכול איתי (כאן 11) הסתפק ב-1.7% (56K), ואחריו השידור החוזר של 'קופה ראשית' (כאן 11) עם 1.4%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 12.8%, 'נקסט' (קשת 12) - 9.1%, 'לה פמיליה' (רשת 13) - 5.8%, לקט של 'הצינור' (רשת 13) - 6.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.6%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 5.4%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.8%, שש עם עודד בן עמי - 8.8%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.5%, שש עם אמנון לוי - 6.1%.
כאן 11: ערב ערב - 1.4%, קלמן וסג"ל - 1.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 7.3%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 8.2%.
לפני החדשות (רשת 13) 6.4%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.6%, ברצועה שצמצמה את הפער מקשת לכ-1.5 נקודות בלבד.
העולם היום (כאן 11) הניבה 2%, ומיד אחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם נתון גבוה יחסית - 2.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 עם נתון פושר של 14.4% (378K),
מול חדשות 13 עם 8.9% (240K),
חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.5% (128K).
- 3.כשתשודר מול משחקי השף תפסיד ברייטינג (ל"ת)בולבול 07/08/2019 09:11הגב לתגובה זו
- 2.ךחי 06/08/2019 16:03הגב לתגובה זוהרייטינג של התאגיד - אלה שנרדמו בשמונה עד חצות....קמו והלכו למיטה.
- 1.תאגיד = פארסה. גאולה ולונדון = בדיחה. קלמן וסגל = כנ"ל. (ל"ת)דינה 06/08/2019 09:59הגב לתגובה זו
- אנחנו מביאים כל חודש 50-80K משכורת, ואתה אפס! (ל"ת)אתה אפס! 06/08/2019 20:24הגב לתגובה זו
- מהכיס של שנינו יא מעפן (ל"ת)בולבול 07/08/2019 09:12

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.