ביזפורטל
צילום: ביזפורטל

אבישי עובדיה נכנס שותף בביזפורטל לפי שווי של 9 מיליון ש'

ביזפורטל, הנחשב למוביל בתחומי שוק ההון והנדל"ן, הוקם ב-1999 ונמצא עד כה בבעלות מלאה של הקבוצה. עובדיה, פעיל שוק הון ותיק, יחזיק 49.8% ממניות האתר
כתבי אייס | (2)

חברת קו מנחה הודיעה על מכירת 49.8% מאתר ביזפורטל שבבעלותה למשקיע פרטי - פעיל שוק ההון הוותיק אבישי עובדיה. השלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים, בין היתר לאישור דירקטוריון החברה, הנסחרת בבורסה בתל אביב. המכירה מתבצעת לפי שווי של 9 מיליון שקל לאתר ביזפורטל. 

ביזפורטל, הנחשב למוביל בתחומי שוק ההון והנדל"ן, הוקם ב-1999 ונמצא עד כה בבעלות מלאה של הקבוצה. לפי נתוני סימילר ווב, ביזפורטל מאופיין בנתוני תעבורה איכותיים, בהם זמני שהייה של 20-25 דקות ומעל 5 עמודים לגולש. במהלך השנה האחרונה זינקה התעבורה באתר ב-20% לכמיליון גולשים ייחודיים בחודש.

מנכ"ל קו מנחה שי מגל מסר: "במהלך השנתיים האחרונות הצלחנו מצד אחד לאזן את הפעילות, ובכך להפוך את ביזפורטל לאחד מאתרי התוכן היחידים בישראל שאינם מדממים, ומצד שני להגדיל את התעבורה באתר מבלי לפגוע בצביונו. שוק התוכן הישראלי הוא שוק צפוף, עם יתרון מובהק לחברות התוכן ולמו"לים הגדולים. בהיעדר 'אבא ואמא' שמגיעים מהתחום, החלטנו למקד את האתר בתחומי הליבה, לא להתפזר להרפתקאות ולהתמקד בהשאת ערך עקבית, עקב בצד אגודל. העסקה שביצענו מוכיחה כי אכן הצלחנו במשימה ומעתה נמשיך במסע יחד עם שותף חדש, שאין לי ספק שימשיך לתרום להשבחת האתר, בעיקר בתחומי התוכן".

ליטל צדוק-זיו, מנכ"לית ביזפורטל הוסיפה: "עברנו תהליך ארוך של השבחת האתר, ואני שמחה מאד להכניס שותף בעל משמעות אסטרטגית בתחום. אני גאה על כך שהבאנו את ביזפורטל להיות תוך שנתיים מדיה מאוזנת בישראל ללא חומת תשלום, מדיה שנאמנה לעצמה ולא לשיקולים זרים וכזו שיודעת להתנהל בצורה יעילה".

* גילוי נאות: אתר אייס שייך לקבוצת קו מנחה המפעילה גם את אתר ביזפורטל

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זו לא קצת הצבעת אי אמון באתר? (ל"ת)
    שייקה 31/01/2020 20:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אז מה האייטם? מישהו סודי קנה חצי חברה? (ל"ת)
    דני דין 20/06/2019 23:52
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.