טמפו משיקה משקה חדש - וגייסה 250 משפיעני רשת
חברת טמפו משיקה מותג משקאות חדש בשם Pixie, ותעלה היום (יום ד') עם קמפיין נרחב, כולל דגש משמעותי על דיגיטל ומשפיעני רשת. במהלך עצמו מושקעים כ-10 מיליון שקלים, במטרה להחדיר את המותג - סדרת משקאות מוגזים ב-3 טעמי פירות במתיקות מעודנת – לשוק משקאות קלים רוויי שמגלגל כ-2.5 מיליארד שקלים בשנה, לפי נתוני חברת סטורנקסט.
את ההשקה ילווה מהלך שיווקי, הכולל קולקציית קפסולה בעיצובן של 3 מעצבות מובילות דעת קהל שעיצבו כל אחת בקבוק בעיצוב שונה, וקמפיין פרסומי הכולל טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות דיגיטלית במדיות החברתיות. הדוגמניות והדוגמנים של הקמפיין צולמו באמצעות המכשיר הסלולארי של עידו איז'ק.
את הקמפיין מובילים משרד הפרסום מנצ', משרד היח"צ גיל-עד תדמית ומשרד הקד"מ G-CONVERSATION. אנשי הקמפיין אומרים כי המותג נבנה בהשראת המציאות העכשווית בה אנשים משתפים את החיים שלהם ברשתות החברתיות.
לצד הקמפיין בטלוויזיה ובשילוט החוצות, הוא יכלול גם שילוט קיר מרכזי בטרמינל 3 בנתב"ג במסדרון המוביל את השבים לארץ לביקורת הגבולות. בנוסף, באמצעות חברת גרייט, המהלך יכלול "מתקפת לידרים" עם 250 משפיענים, שהעלו תיוגים של המותג החדש. ההשקה גם תלווה באתר מכירות מקוון ובו נמכרים פריטים עיצוביים בהשראת המותג שעיצבו את קולקציית הקפסולה המעצבות SHIRANKA (כוסות, קנקנים ושאר כלים), LILO (מותג בגדי הים של המעצבת לי אלון), ומותג הטי שירטים – DON’T TELL MAMA.
מנהלת שיווק חטיבת הלא אלכוהולי בטמפו, ענת סגל, אומרת כי "ממחקרים עולה ש-60% מהצרכנים מושפעים מהעיצוב של האריזה בקניית משקה קל וכ-18% מהצעירים משתפים תמונה של אוכל או שתייה לפחות אחת לשבוע. נתונים אלו הביאו אותנו להבנה כי עיצוב האריזות כיום הוא מרכיב מרכזי בפיתוח מוצרים עוד יותר מבעבר. עיצוב אריזת המשקה צריך להיות מותאם לחוויית השיתוף באינסטגרם - להיות ייחודי, לרגש ולייצר את הרצון לשתף ברשתות החברתיות. הבנה זו היא הבסיס לפיתוח סדרת המשקאות Pixie עם 3 עיצובים אופנתיים וצבעוניים לכל טעם".
- 9.אופק 02/08/2018 18:27הגב לתגובה זוהפרסומת הכי מוזרה שראיתי בעולם אפילו יותר גרוע מיפן
- 8.ננינטיז הייר וואי אר 02/08/2018 15:28הגב לתגובה זוכל כך הרבה בזבוז זמן אוויר על פרסומת לא מובנת הרבה זמן לא ראיתי. בלאגן, צבעים , רעש ועוד הייתי על השתק , אין מצב שזה יעשה למישהו חשק לשתות, אולי להקיא
- 7.אני 02/08/2018 12:49הגב לתגובה זומתה לפרגן למנצים החמודים. אבל איזה בזבוז כסף מטורף. סרט אסטטי מאד. לא זכיר בגרוש. יישכח דקה אחרי שירד. כל כך חבל על הכסף
- 6.מנצ׳ 02/08/2018 11:45הגב לתגובה זוהפרסומת החדשה של טמפו- https://www.youtube.com/watch?v=41G9EVKKtBQ מועתקת ללא בושה מ - https://www.youtube.com/watch?v=cQPg3e275ik https://sagmeisterwalsh.com/work/all/aizone-14-16/ https://vimeo.com/140354489
- 5.ניר 02/08/2018 10:22הגב לתגובה זובעצם הם עשו את זה גם עם סאפה
- 4.קצת מרגיש 02/08/2018 08:50הגב לתגובה זוהעולם האחר של פלאפון?! לא?!
- 3.מהלך מטורף!!! (ל"ת)ניר. ג 02/08/2018 00:54הגב לתגובה זו
- 2.היחיד שיודע 01/08/2018 21:24הגב לתגובה זובעיניי הם אחד המשרדים הקריאייטיביים בענף, אבל הקמפיין הזה הוא פלופ. מתאמץ ומזיע להיות צעיר וקול׳י, ניינטיז׳י לאללה. מאוד לא נעים לראות את הסרט, הוא לא משדר פאן אלא קודר ומתריס. סורי, לא יעבוד. אבל סומך עליהם שהקמפיין הבא יהיה טוב יותר.
- 1.Mensch 01/08/2018 18:26הגב לתגובה זוהפרסומת החדשה של טמפו- https://www.youtube.com/watch?v=41G9EVKKtBQ מועתקת ללא בושה מ - https://www.youtube.com/watch?v=cQPg3e275ik https://sagmeisterwalsh.com/work/all/aizone-14-16/ https://vimeo.com/140354489
- ויי 02/08/2018 18:27הגב לתגובה זודאפק
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
