Pixie מקפיין טמפו
צילום: מסך

טמפו משיקה משקה חדש - וגייסה 250 משפיעני רשת

טמפו מחדירה את Pixie לשוק המשקאות הקלים והמוגזים בהשקעה של 10 מיליון שקלים, כולל קמפיין פרסומי, גיוס משפיענים, ובקבוקים ב-3 עיצובים מיוחדים
אלכסנדר כץ | (10)

חברת טמפו משיקה מותג משקאות חדש בשם Pixie, ותעלה היום (יום ד') עם קמפיין נרחב, כולל דגש משמעותי על דיגיטל ומשפיעני רשת. במהלך עצמו מושקעים כ-10 מיליון שקלים, במטרה להחדיר את המותג - סדרת משקאות מוגזים ב-3 טעמי פירות במתיקות מעודנת – לשוק משקאות קלים רוויי שמגלגל כ-2.5 מיליארד שקלים בשנה, לפי נתוני חברת סטורנקסט.

 

את ההשקה ילווה מהלך שיווקי, הכולל קולקציית קפסולה בעיצובן של 3 מעצבות מובילות דעת קהל שעיצבו כל אחת בקבוק בעיצוב שונה, וקמפיין פרסומי הכולל טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות דיגיטלית במדיות החברתיות. הדוגמניות והדוגמנים של הקמפיין צולמו באמצעות המכשיר הסלולארי של עידו איז'ק.

 

את הקמפיין מובילים משרד הפרסום מנצ', משרד היח"צ גיל-עד תדמית ומשרד הקד"מ G-CONVERSATION. אנשי הקמפיין אומרים כי המותג נבנה בהשראת המציאות העכשווית בה אנשים משתפים את החיים שלהם ברשתות החברתיות.

 

 

לצד הקמפיין בטלוויזיה ובשילוט החוצות, הוא יכלול גם שילוט קיר מרכזי בטרמינל 3 בנתב"ג במסדרון המוביל את השבים לארץ לביקורת הגבולות. בנוסף, באמצעות חברת גרייט, המהלך יכלול "מתקפת לידרים" עם 250 משפיענים, שהעלו תיוגים של המותג החדש. ההשקה גם תלווה באתר מכירות מקוון ובו נמכרים פריטים עיצוביים בהשראת המותג שעיצבו את קולקציית הקפסולה המעצבות SHIRANKA (כוסות, קנקנים ושאר כלים), LILO (מותג בגדי הים של המעצבת לי אלון), ומותג הטי שירטים – DON’T TELL MAMA.

 

מנהלת שיווק חטיבת הלא אלכוהולי בטמפו, ענת סגל, אומרת כי "ממחקרים עולה ש-60% מהצרכנים מושפעים מהעיצוב של האריזה בקניית משקה קל וכ-18% מהצעירים משתפים תמונה של אוכל או שתייה לפחות אחת לשבוע. נתונים אלו הביאו אותנו להבנה כי עיצוב האריזות כיום הוא מרכיב מרכזי בפיתוח מוצרים עוד יותר מבעבר. עיצוב אריזת המשקה צריך להיות מותאם לחוויית השיתוף באינסטגרם - להיות ייחודי, לרגש ולייצר את הרצון לשתף ברשתות החברתיות. הבנה זו היא הבסיס לפיתוח סדרת המשקאות Pixie עם 3 עיצובים אופנתיים וצבעוניים לכל טעם".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אופק 02/08/2018 18:27
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת הכי מוזרה שראיתי בעולם אפילו יותר גרוע מיפן
  • 8.
    ננינטיז הייר וואי אר 02/08/2018 15:28
    הגב לתגובה זו
    כל כך הרבה בזבוז זמן אוויר על פרסומת לא מובנת הרבה זמן לא ראיתי. בלאגן, צבעים , רעש ועוד הייתי על השתק , אין מצב שזה יעשה למישהו חשק לשתות, אולי להקיא
  • 7.
    אני 02/08/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    מתה לפרגן למנצים החמודים. אבל איזה בזבוז כסף מטורף. סרט אסטטי מאד. לא זכיר בגרוש. יישכח דקה אחרי שירד. כל כך חבל על הכסף
  • 6.
    מנצ׳ 02/08/2018 11:45
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת החדשה של טמפו- https://www.youtube.com/watch?v=41G9EVKKtBQ מועתקת ללא בושה מ - https://www.youtube.com/watch?v=cQPg3e275ik https://sagmeisterwalsh.com/work/all/aizone-14-16/ https://vimeo.com/140354489
  • 5.
    ניר 02/08/2018 10:22
    הגב לתגובה זו
    בעצם הם עשו את זה גם עם סאפה
  • 4.
    קצת מרגיש 02/08/2018 08:50
    הגב לתגובה זו
    העולם האחר של פלאפון?! לא?!
  • 3.
    מהלך מטורף!!! (ל"ת)
    ניר. ג 02/08/2018 00:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    היחיד שיודע 01/08/2018 21:24
    הגב לתגובה זו
    בעיניי הם אחד המשרדים הקריאייטיביים בענף, אבל הקמפיין הזה הוא פלופ. מתאמץ ומזיע להיות צעיר וקול׳י, ניינטיז׳י לאללה. מאוד לא נעים לראות את הסרט, הוא לא משדר פאן אלא קודר ומתריס. סורי, לא יעבוד. אבל סומך עליהם שהקמפיין הבא יהיה טוב יותר.
  • 1.
    Mensch 01/08/2018 18:26
    הגב לתגובה זו
    הפרסומת החדשה של טמפו- https://www.youtube.com/watch?v=41G9EVKKtBQ מועתקת ללא בושה מ - https://www.youtube.com/watch?v=cQPg3e275ik https://sagmeisterwalsh.com/work/all/aizone-14-16/ https://vimeo.com/140354489
  • ויי 02/08/2018 18:27
    הגב לתגובה זו
    דאפק
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.