אלון הוכדורף וצור גולן
צילום: יח"צ

M&C SAATCHI פותח מחלקת סושיאל לפייסבוק ואינסטגרם

משה בנימין | (15)

משרד הפרסום M&C SAATCHI תל אביב משיק מחלקת סושיאל שתתמחה בניהול תוכן בפייסבוק ובאינסטגרם.

 

M&C SAATCHI החל את פעילותו בישראל לפני 3 שנים כאשר הרשת הבינלאומית השלימה את רכישתו של משרד הפרסום בן נתן גולן. בראש המשרד עומדים אלון הוכדורף וצור גולן. המשרד הינו חלק מ- M&C SAATCHI רשת הפרסום העצמאית הגדולה בעולם הכוללת 27 משרדים ברחבי העולם ועוד מגוון חברות בנות בתחומי המובייל, ספורט ובידור, יח"צ ועוד.

 

צור גולן, מנהל קריאטיב ובעלים משותף: "במשך זמן רב "ישבנו על הגדר" ובחנו את עולם הסושיאל, עקבנו אחרי עשרות עמודי פייסבוק ואינסטגרם של מותגים והבנו שיש כאן הזדמנות. פייסבוק היא הפלטפורמה הכי לא ממומשת, ההתייחסות אליה חייבת להשתנות בעיקר מבחינה אסטרטגית וקריאטיבית וזה מה שאנחנו מביאים לשוק - השקעה, סטנדרטים והתייחסות לסושיאל ממש כמו לתקשורת שיווקית בכל פלטפורמה - החל מהגדרת מטרות, גיבוש אסטרטגיה וקריאטיב. אני שמח מאוד על האבולוציה אותה עובר המשרד ובמיוחד גאה על התוצרים שלנו עבור הלקוחות".

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    מר יח"צ וגברת פלפלת 26/02/2018 14:18
    הגב לתגובה זו
    עזוב פייסבוק. שמעת שיש כבר סרטים מדברים בקולנוע? חוסך מלא עבודה על כותרות ולא צריך פסנתרן. היית מאמין?
  • 13.
    חיים 26/02/2018 10:36
    הגב לתגובה זו
    חברות הסושיאל בארץ בינוניות, מזלזלות בלקוחות עם אפס קריאטיב - שאפו סאצ׳י מגמה חיובית - סוף סוף מביאים מקצועיות לתחום.
  • חחח (ל"ת)
    ברי 26/02/2018 21:06
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    היח״צ המיותר של השנה (ל"ת)
    גיא 26/02/2018 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    יהודית קיסר 26/02/2018 06:39
    הגב לתגובה זו
    צור - אתה אלוף
  • 10.
    חיים 25/02/2018 21:48
    הגב לתגובה זו
    חברות הסושיאל בארץ בינוניות, מזלזלות בלקוחות עם אפס קריאטיב - שאפו סאצ׳י מגמה חיובית - סוף סוף מביאים מקצועיות לתחום.
  • 9.
    חכע 25/02/2018 17:48
    הגב לתגובה זו
    מאיפה הבאתם את זה???
  • 8.
    יעקב התשבי 25/02/2018 16:53
    הגב לתגובה זו
    מילא הייתם הולכים על פלטפורמה אחת שאולי תצליח :/
  • 7.
    יש את זה ביותר פאתט? (ל"ת)
    מיכל 25/02/2018 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    גיחי גיחי 25/02/2018 15:25
    הגב לתגובה זו
    הפייסבוק הזה בסוף יתפוס...
  • 5.
    רם 25/02/2018 14:38
    הגב לתגובה זו
    מגיע משרד פרסום באיחור לא אופנתי של עשור ומקים מחלקת סושיאל. לא רק שהוא עושה את זה באיחור הוא גם דואג להתגאות בכך וכבר מגדיר את עצמו בהודעה הקצרה כמי שהבין את כל הבעיות של עולם הסושיאל ובה לפתור אותן ולשנות את העולם. קצת צניעות לא תזיק... אולי במקום לצאת עם הודעות יח״צ חסרות משמעות תעבדו שנה או שנה וחצי תצברו לקוחות, פרויקטים, ניסיון ואז תצאו בהצהרות שמבוססות על מעשים ולא על דיבורים. פתטי...
  • 4.
    ברוכים הבאים ל-2008 !!! (ל"ת)
    מארק צוקרבוך 25/02/2018 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הילה 25/02/2018 13:52
    הגב לתגובה זו
    לקח לכם קצת יותר מדי זמן להבין "שיש פה הזדמנות"... מה השלב הבא? מברקים? מסוג האמירות שעדיף שלא היו נאמרות...
  • 2.
    למה זה שווה יחצ ו - בוקר טוב לכם! (ל"ת)
    WTF 25/02/2018 13:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מה זה פייסבוק? 25/02/2018 13:41
    הגב לתגובה זו
    אפשר עוד פרטים אודות הפלטפורמה בבקשה? מישהו עוד מכיר אותה כאן?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.