M&C SAATCHI פותח מחלקת סושיאל לפייסבוק ואינסטגרם
משרד הפרסום M&C SAATCHI תל אביב משיק מחלקת סושיאל שתתמחה בניהול תוכן בפייסבוק ובאינסטגרם.
M&C SAATCHI החל את פעילותו בישראל לפני 3 שנים כאשר הרשת הבינלאומית השלימה את רכישתו של משרד הפרסום בן נתן גולן. בראש המשרד עומדים אלון הוכדורף וצור גולן. המשרד הינו חלק מ- M&C SAATCHI רשת הפרסום העצמאית הגדולה בעולם הכוללת 27 משרדים ברחבי העולם ועוד מגוון חברות בנות בתחומי המובייל, ספורט ובידור, יח"צ ועוד.
צור גולן, מנהל קריאטיב ובעלים משותף: "במשך זמן רב "ישבנו על הגדר" ובחנו את עולם הסושיאל, עקבנו אחרי עשרות עמודי פייסבוק ואינסטגרם של מותגים והבנו שיש כאן הזדמנות. פייסבוק היא הפלטפורמה הכי לא ממומשת, ההתייחסות אליה חייבת להשתנות בעיקר מבחינה אסטרטגית וקריאטיבית וזה מה שאנחנו מביאים לשוק - השקעה, סטנדרטים והתייחסות לסושיאל ממש כמו לתקשורת שיווקית בכל פלטפורמה - החל מהגדרת מטרות, גיבוש אסטרטגיה וקריאטיב. אני שמח מאוד על האבולוציה אותה עובר המשרד ובמיוחד גאה על התוצרים שלנו עבור הלקוחות".
- 14.מר יח"צ וגברת פלפלת 26/02/2018 14:18הגב לתגובה זועזוב פייסבוק. שמעת שיש כבר סרטים מדברים בקולנוע? חוסך מלא עבודה על כותרות ולא צריך פסנתרן. היית מאמין?
- 13.חיים 26/02/2018 10:36הגב לתגובה זוחברות הסושיאל בארץ בינוניות, מזלזלות בלקוחות עם אפס קריאטיב - שאפו סאצ׳י מגמה חיובית - סוף סוף מביאים מקצועיות לתחום.
- חחח (ל"ת)ברי 26/02/2018 21:06הגב לתגובה זו
- 12.היח״צ המיותר של השנה (ל"ת)גיא 26/02/2018 10:01הגב לתגובה זו
- 11.יהודית קיסר 26/02/2018 06:39הגב לתגובה זוצור - אתה אלוף
- 10.חיים 25/02/2018 21:48הגב לתגובה זוחברות הסושיאל בארץ בינוניות, מזלזלות בלקוחות עם אפס קריאטיב - שאפו סאצ׳י מגמה חיובית - סוף סוף מביאים מקצועיות לתחום.
- 9.חכע 25/02/2018 17:48הגב לתגובה זומאיפה הבאתם את זה???
- 8.יעקב התשבי 25/02/2018 16:53הגב לתגובה זומילא הייתם הולכים על פלטפורמה אחת שאולי תצליח :/
- 7.יש את זה ביותר פאתט? (ל"ת)מיכל 25/02/2018 15:59הגב לתגובה זו
- 6.גיחי גיחי 25/02/2018 15:25הגב לתגובה זוהפייסבוק הזה בסוף יתפוס...
- 5.רם 25/02/2018 14:38הגב לתגובה זומגיע משרד פרסום באיחור לא אופנתי של עשור ומקים מחלקת סושיאל. לא רק שהוא עושה את זה באיחור הוא גם דואג להתגאות בכך וכבר מגדיר את עצמו בהודעה הקצרה כמי שהבין את כל הבעיות של עולם הסושיאל ובה לפתור אותן ולשנות את העולם. קצת צניעות לא תזיק... אולי במקום לצאת עם הודעות יח״צ חסרות משמעות תעבדו שנה או שנה וחצי תצברו לקוחות, פרויקטים, ניסיון ואז תצאו בהצהרות שמבוססות על מעשים ולא על דיבורים. פתטי...
- 4.ברוכים הבאים ל-2008 !!! (ל"ת)מארק צוקרבוך 25/02/2018 13:59הגב לתגובה זו
- 3.הילה 25/02/2018 13:52הגב לתגובה זולקח לכם קצת יותר מדי זמן להבין "שיש פה הזדמנות"... מה השלב הבא? מברקים? מסוג האמירות שעדיף שלא היו נאמרות...
- 2.למה זה שווה יחצ ו - בוקר טוב לכם! (ל"ת)WTF 25/02/2018 13:51הגב לתגובה זו
- 1.מה זה פייסבוק? 25/02/2018 13:41הגב לתגובה זואפשר עוד פרטים אודות הפלטפורמה בבקשה? מישהו עוד מכיר אותה כאן?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
