PLAYBUZZ פלייבאז
צילום: לוגו

Playbuzz מצרפת את איש הפרסום האמריקאי רוב נורמן

נורמן, מבכירי סוכנות הפרסום GroupM, מצטרף לחבר המנהלים של החברה שמפעילה את הפלטפורמה הישראלית ליצירת תוכן אינטראקטיבי
אלכסנדר כץ | (4)

אפליקציית Playbuzz, הפלטפורמה הישראלית ליצירת תוכן אינטראקטיבי, מצרפת את רוב נורמן לחבר המנהלים של החברה. נורמן ממשיך לשמש כיועץ בכיר ל-GroupM - סוכנות המדיה המובילה של תאגיד הפרסום WPP - בעקבות פרישתו מתפקיד Global Chief Digital Officer לאחר 31 שנים בחברות שונות מבית WPP. שיתוף הפעולה שלו עם Playbuzz אינו משויך ל-GroupM.

 

"רוב הוא חלוץ של ממש בעולם הפרסום הדיגיטלי, ואנחנו מתרגשים מאוד לקבל את פניו לחבר המנהלים של Playbuzz", אומר שאול אולמרט, מייסד שותף ומנכ"ל Playbuzz. "יש לו חלק משמעותי באבולוציה של התוכן הדיגיטלי, והוא מבין לעומק מה באמת מניע צרכנים. אנחנו מחכים בקוצר רוח להיעזר במומחיות ובניסיון שלו בעודנו ממשיכים לעבוד עם מפרסמים ומשרדי פרסום מהגדולים בעולם על חוויות תוכן ממותגות אינטראקטיביות, שמעודדות מעורבות גולשים".

 

Playbuzz משמשת את המותגים המובילים בעולם ליצירת קמפיינים המבוססים על תוכן אינטראקטיבי, שמופצים לקהל על ידי Playbuzz ברשת הנרחבת שלה, שכוללת עשרות אלפי אתרי תוכן. אתרי התוכן האלה משתמשים ב-Playbuzz כדי לייצר תכנים מערכתיים ויזואליים ואינטראקטיביים, שמייצרים חוויית צריכה משמעותית אצל המשתמש, ומשיגים תוצאות גבוהות בהרבה מהממוצע בתעשייה.

 

"אני שמח מאוד להצטרף לדירקטוריון Playbuzz", אומר רוב נורמן. "בעולם הדיגיטלי, מספרי צפיות בתוכן הם חסרי משמעות, והמשימה להשיג קשב אמיתי מצרכנים מעולם לא הייתה חשובה יותר. Playbuzz פיתחה מוצרים יצירתיים שמובילים לתוצאות מרשימות ביותר, לצד שותפויות קרובות עם אתרי תוכן משפיעים, שמאפשרים למותגים להשיג מעורבות גולשים בקנה מידה רחב".  

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    זה קרש קטן מדי לחברה טובעת (ל"ת)
    יוני 05/02/2018 12:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ר. 31/01/2018 20:42
    הגב לתגובה זו
    כבוד פלייבאז!
  • 2.
    יפתח מנור 31/01/2018 16:12
    הגב לתגובה זו
    הוא מהאנשים החשובים בעולם הפרסום. כבוד גדול שהוא מצטרף לחברה ישראלית
  • 1.
    דפי 31/01/2018 15:56
    הגב לתגובה זו
    איש מבריק שיעזור לכם להגיע לאן שאתם מכוונים. כל הכבוד שאול והצוות.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.