תכנית ההתייעלות בהארץ: אפשרות לסגירת Markerweek
אחד המהלכים הנשקלים בהנהלת קבוצת הארץ, היא סגירתו של מגזין Markerweek - כך נודע לאייס. במקרה כזה התכנים של הוויק צפויים להיכנס לתוך עיתון הארץ.
לא ברור מספרם של העובדים שעשויים להיות מפוטרים בסבב הנוכחי, אולם הערכה גורסת כי מרביתם יהיו ממוסף TheMarker, כחלק מתכנית ההתייעלות שנחשפה לפני חודשיים באייס, על פיה נשקלה האפשרות גם לאחד את תכני TheMarker עם הארץ. באותה עת אף דובר על פיטוריהם האפשריים של כ-30-40 עובדים.
מוקדם יותר היום הודיע עורך ה-TheMarker סמי פרץ על עזיבתו את התפקיד, אולם הוא ימשיך לכתוב עבור עיתוני קבוצת הארץ. עורך 'הארץ' אלוף בן יקבל את האחריות על המרקר כעורך על בקבוצה.
הודעתו של פרץ יצאה במקביל לקיום ישיבה של נציגי העובדים עם ההנהלה, כאשר ברקע גם מרחפת ההכרזה על סכסוך עבודה בעיתון. בעקבות הכרזתו של פרץ, התקבצו עשרות מעובדי המרקר מחוץ לחדר הישיבות בו יושבים ועד העובדים והמו"ל עמוס שוקן. בהמשך יצא שוקן אל העובדים במטרה להרגיע אותם.
בשיחה עם העובדים, חשף שוקן את נתוני הפרסום של קבוצת 'הארץ': מ-140 מיליון שקלים ב-2006, ל-70 מיליון שקלים כעת. כמו כן אמר כי המרקר יישאר, אולם מספר העומדים עשוי לקטון.
אתמול שלח ארגון העיתונאים להנהלת 'הארץ' מכתב התראה בטרם נקיטה בצעדים משפטיים לאחר שוועד העובדים הבין כי ההנהלה מתכוונת להוביל להחלפת שדרת העריכה הבכירה של TheMarker.
- 3.טוב לעם ישראל (ל"ת)חיים 01/09/2017 15:12הגב לתגובה זו
- 2.העסק קורס, בגלל החרם הציבורי. כל פרסום בחוקניה - מוחרם בידי הציבור (ל"ת)jחרם 01/09/2017 10:27הגב לתגובה זו
- 1.בושה מה שקורה עם הארץ. חבל חבל (ל"ת)אייל 31/08/2017 13:58הגב לתגובה זו
- דניאלה 31/08/2017 14:50הגב לתגובה זוירידה בהכנסות?..שעמוס ידייק יותר במספרים או שישאל את אבי סולומון אם הוא הגיע היום בכלל...מנהלים בכירים בחצי משרה..תעשו בדק בית
- חבל שאי אפשר לתייג את מר עמוס. יפה אמרת. (ל"ת)ציפי 02/09/2017 15:55
- מנחם בן 01/09/2017 14:17מה כבר ישאר מהארץ.... בנתיים מנכ''לים וסמנכ''לים בעלי משכורות עתק, ותנאים שאין ההייטק. ומה עמוס עושה???? מפטר עוד ועוד מהאנשים שעושים את העיתון. עובדים עליו בעניים עם ההכנסות - הכל שקרררר! עמוס פתח את העניינים. לפני שתפסיד את העיתון.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
