טל בנש
צילום: אלי חפץ
פרסום ראשון

אחרי 5 שנים עם שקד: יועצת התקשורת טל בנש פורשת

ב-2012 פנתה בנש לשקד והציעה את עצמה לתפקיד יועצת התקשורת, בלי ניסיון מעשי בתחום. שקד הרימה את הכפפה, ומאז השתיים צעדו יחדיו בכנסת וגם בממשלה
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה איילת שקד טל בנש

טל בנש, יועצת התקשורת של שרת המשפטים איילת שקד, הודיעה על פרישתה מהתפקיד - כך נודע לאייס. היא תסיים את תפקידה בראש השנה.

 

בנש היא מיועצי התקשורת הוותיקים בממשלה ובכנסת ועובדת עם שקד עוד לפני היבחרה לראשונה לכנסת בבחירות 2013. בהמשך הייתה הדוברת הפרלמנטרית שלה, ועם מינויה של שקד לשרת המשפטים, עברה איתה למשרד כיועצת התקשורת שלה.

 

בעבר הייתה בנש מנהלת מדיה במשרד בפרסומי ישראל, וגם תחקירנית ואשת תוכן בטלוויזיה. ב-2012 פנתה לשקד בפייסבוק והציעה את עצמה בלי ניסיון בתחום. שקד נתנה לה הזדמנות והשתיים צעדו יחדיו במשך תקופה ארוכה.

 

בנש אישרה את הפרטים לאייס, ומסרה: "לאחר 5 שנים של עשייה מרתקת ומלאת השפעה, החלטתי להודיע על פרישתי ולהמשיך הלאה אל עבר אפיקים חדשים. זכיתי לעבוד לצד מנהיגה מדהימה ואשה ערכית מהשורה הראשונה. זו הייתה דרך מרתקת ועוצמתית, מלמדת, מעצימה ומלאת חוויות, שזכיתי לצעוד בה החל מהשלבים הראשונים בקריירה הפוליטית של השרה ועד לתפקיד המשמעותי בו היא נמצאת כיום - שרת המשפטים וחברת הקבינט המדיני בטחוני. ההחלטה הייתה לא קלה עבורי, אך הגיעה העת להתפתח לכיוונים נוספים, לחקור את העולם וגם מנוחה לא תזיק. מודה לשרה שקד ולעמיתיי על תקופה נפלאה ומלמדת".

שרת המשפטים שקד מסרה לאייס: "טל ואני עברנו דרך ארוכה ומשמעותית יחד. היה לי העונג לעבוד לצידה מתחילת דרכי הפוליטית. טל הוכיחה עצמה כדוברת מקצועית, נאמנה ויצירתית ואני בטוחה שעוד נכונה לה הצלחה גדולה. כעת הגוזל החליט לפרוש כנפיים ולעוף ואני מפרגנת ומאחלת לה הצלחה רבה בהמשך דרכה. היא עוד תשוב".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    קולגה 20/08/2017 14:16
    הגב לתגובה זו
    בנש לא העיפרון הכי חד בקלמר. היה לה מזל שהיא הימרה על הסוס הנכון, זה הכל. בלי איילת שקד היא היתה היום דיילת יופי בסופר פארם.
  • 3.
    חיים פרנקל, עו"ד 16/08/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
    טל המקסימה. מרגש. עוזבת בשיא. יבואו ועוד הרבה הצלחות. אוהבים אתכם, לאה וחיים
  • 2.
    מירי 16/08/2017 18:09
    הגב לתגובה זו
    אם היתה טובה לא היו מוותרים עליה
  • 1.
    מתי שרת המשפטים תפרוש?? (ל"ת)
    נפתלי 16/08/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.