התייעלות ב'הארץ': העובדים עשויים להכריז על סכסוך עבודה
תכנית ההתייעלות עליה עובדים בימים אלו בהנהלת הארץ, שנחשפה ביום שישי באייס, עשויה להוביל להכרזה על סכסוך עבודה בקבוצה. ועד עובדי העיתון, הפועל במסגרת ארגון העיתונאים, ממתין לעיין בתכנית הנוגעת בעיקר לפעילות TheMarker, שאמורה להיות מוצגת להם בתקופה הקרובה.
הוועד, שדן בתקופה האחרונה עם ההנהלה גם על הסכם קיבוצי בקבוצת הארץ TheMarker, ביקש להיפגש עם ההנהלה בהקדם בעקבות תכנית ההתייעלות, שעשויה להוביל לאיחוד מערכות בין הארץ והמרקר, ולפיטורי עשרות עובדים. ואולם הפגישה תואמה רק לאמצע חודש יולי.
בוועד מתנגדים לפיטורי עובדים, בעיקר לאחר שנחשף לדוחות הכספיים של 2016 ו-2017 שלפיהם הארץ עדיין נהנה מנתח רווחי קטן ויסיים את השנתיים הללו ללא הפסדים. במצב הזה, עובדי הקבוצה תוהים מדוע המו"ל עמוס שוקן צריך לפטר עובדים, כאשר העסק עצמו לא מפסיד. עובדים בעיתון אומרים כי הם נאלצים לעבוד בתחושה של אי ודאות, דבר שהוא בלתי נסבל מבחינתם.
בקבוצת הארץ אין כרגע סכסוך עבודה פעיל, מה שאומר שבמידה ויוכרז כזה, יאלצו העובדים להמתין שבועיים ימים - על פי חוק - עד לתחילת פעולות מחאה, שעשויות להתחיל בקיום ישיבות מחאה, להמשיך בשיבושים כאלה ואחרים, ולהגיע בשיאם להשבתה.
כפי שפורסם שלשום באייס, הערכות גורסות כי המהלך של הנהלת הארץ עשוי להוביל לעזיבתם שם כ-30-40 עובדים, רובם עובדי המרקר, וחלקם מהארץ, בעיקר אם יהיה איחוד מערכות ואז ייווצרו כפלי תפקידים. בישיבת עובדים שהתקיים ביום חמישי עלו טענות מצד חלק מהמשתתפים כי הנהלת הארץ לא מטפחת מספיק את המותג TheMarker ולא משקיעה משאבים בקידום ובמכירות פרסום. עובדים טענו בישיבה כי שוקן מתמקד בהארץ מה שפוגע במרקר משום שהיומון הכלכלי פוגע בקבוצה בגלל המאבק העיקש שלו בשנים האחרונות בתופעת בריכוזיות והביקורתיות שלו כלפי מפרסמים.
כפי שפורסם באייס, מסדרונות הארץ סערו בעקבות השמועה על כך שתכנית ההתייעלות נעשית בניגוד לדעתו של עורך TheMarker סמי פרץ, מה שהוביל לאיום לכאורה שלו בהתפטרות. פרץ סירב להגיב לאייס - "אני לא הכתובת. תפנה לבעלי העיתון", אבל גם לא הכחיש את המידע על האיום בהתפטרות.
- 4.הגיע הזמן שתעלמו מן העולם אוסף של חולראות (ל"ת)משה ראשל"צ 27/06/2017 18:21הגב לתגובה זו
- 3.עתון של בוגדים - שוקן פעיל חמאס גדעון לוי זוהמה אנושית (ל"ת)משה ראשל"צ 27/06/2017 18:21הגב לתגובה זו
- 2.לאומן 27/06/2017 05:04הגב לתגובה זוטוב מאוד מקווה לסגירתו המלאה של שופר התעמולה החאמסית .עיתון אנטי שמי מלא בפוסט ציוניים
- 1.עובד בארץ 25/06/2017 12:50הגב לתגובה זובושה עמוס, בושה
- לידיעתך אתה מקבל כסף של שונאי ישראל - את הזוהמה הזאת צריך להפסיק (ל"ת)משה ראשל"צ 27/06/2017 18:20הגב לתגובה זו
- נהדר 26/06/2017 00:12הגב לתגובה זונהדר

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.