כ-300 בהפגנת רשות השידור; ניסיון לתקוף את כתב דהמרקר
מקרה מכוער של ניסיון לתקוף את כתב התקשורת של TheMarker, נתי טוקר, במהלך הפגנת עובדי רשות השידור, שכינו אותה "הפגנת ה-1,000" על שום 1,000 מפוטריה. עובדי רשות השידור טוענים מזה זמן רב שטוקר מוטה בסיקור שלו נגדם, ולמעשה תומך בהקמת תאגיד השידור הציבורי.
אתמול (יום ב') בערב אז יצר טוקר קשר עם דוברות רשות השידור והתייעץ עמם האם הוא יוכל להגיע למקום, מבלי שהדבר יעורר את רוגזם של המפגינים. לאחר שקיבל תשובה חיובית, הגיע הבוקר טוקר למקום ההפגנה מול בית ההסתדרות ברחוב ארלוזורוב בתל אביב, ולאחר נאומיהם של יעקב אחימאיר, עודד גרנות ועודד שחר קרא אחד מעובדי הרשות במגפון כי "נתי טוקר נמצא פה, צריך לגרש אותו מפה".
עשרות עובדים רצו לעברו של טוקר, ואולם שוטרים חצצו ביניהם לבינו, הגנו עליו והרחיקו אותו מן המקום. מספר עובדים ניגשו בהמשך לטוקר, ביקשו להתנצל בפניו על המקרה אבל אמרו לו במקביל את דעתם על דרך הסיקור של סגירת רשות השידור בעיתון TheMarker.
טוקר ניסה להציג חזות רגוע, ואמר כי הוא מבין את חששם של העובדים, אבל לא חשב שההתנגדול אליו כה גדולה.
בהפגנה עצמה קרא יעקב אחימאיר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר האוצר משה כחלון "להגיע לפשרה, ככה 1,000 משפחות ימשיכו לחיות ולהתפרנס".
עודד שחר אמר למפגינים: "הלב שלי יוצא גם לאנשים שהתקבלו לתאגיד. ההשפלה שהם עוברים, ה-DNA הדפוק. ואני אומר שיום אחרי שהתאגיד אם חלילה ייפתח, האנשים שלנו יעופו. עדיין לא מאוחר, כשההסתדרות רוצה לנצח, היא יודעת איך לעשות את זה, ועד עכשיו היא לא עשתה את זה, ואני אומר - עדיין לא מאוחר. אני פונה ליו"ר ההסתדרות - אתה יכול לעצור את הדבר הזה".
- 6.רונן 21/01/2019 12:28הגב לתגובה זונתי טוקר הוא שקרן נאלח. יש לציין כי אמיר גרא הוא כתב סופר מוטה ושקרן לא קטן
- 5.העובדים רוקנו את קופת הציבור ומתחזים למסכנים .לכו הביתה. (ל"ת)אלון 21/03/2017 16:10הגב לתגובה זו
- 4.איתי 21/03/2017 15:27הגב לתגובה זו60 אלף שקל לטכנאי קול שכר מופרז חזירי להרבה שאין להם השכלה ולא שום דבר יחודי שמצדיק שכר כזה , שנים לקחתם אגרה וחגגתם - איך אפשר להזדהות אתכם ???
- מבפנים 23/03/2017 23:23הגב לתגובה זוהשכר שפורסם אלה אגדות של האוצר כדי לבזות את עובדי הרשות. אפילו לא מתקרב לנתון הזה
- 3.כעת ינון יצייץ נגדנו שכח שעף מהכנסת על............ (ל"ת)אני 21/03/2017 14:37הגב לתגובה זו
- 2.טוקר מבטא את עמדת העיתון שהוא עובד במלחמה להקים את התאגיד. (ל"ת)ורדה 21/03/2017 13:11הגב לתגובה זו
- 1.עובדה 21/03/2017 12:57הגב לתגובה זואכן מדובר במי שהסית,רימה ,איתרג את הפוליטיקאים שפרקו ותקף כל מי שניסה להתנגד למהלך. אכן אדם ללא אלוהים .
- נתי טוקר לא בודק 22/03/2017 10:07הגב לתגובה זונתי טוקר לא עיתונאי
- טניה וידור 21/03/2017 14:53הגב לתגובה זוכל עם ישראל מייחל לסגירת הרשות. העובדים העלובים שלה יעשו הכל כדי לשמור על הג'ובים שלהם ועל הז** שלהם השידור הציבורי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
