דניאל ברק
צילום: עמוד הפייסבוק של ברק

שוב: דניאל ברק בין 30 אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם

ברק קופץ 13 מקומות מהמקום ה-19 בשנה שעברה ל-6 השנה. בשנה החולפת הספיק לזכות בפרסים מפסטיבל קאן, One Show וה-ANDYs עבור קמפיין לפולקסוואגן
משה בנימין | (4)

שנה לאחר שדורג בין 30 אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם מתחת לגיל 30, דניאל ברק (28) עושה זאת שוב ומשתחל לרשימה הנחשקת של הביזנס אינסיידר. ברק קופץ 13 מקומות מעלה בדירוג, מהמקום ה-19 בשנה שעברה למקום ה-6 בדירוג הנוכחי. 

בשנה שעברה ברק היה חלק ממשרד הפרסום Deutsch LA בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל. מאז הספיק לעבור למשרד הפרסום Saatchi LA שבו הוא משמש כיום כסמנכ"ל קריאייטיב וחדשנות.

הלקוח המרכזי של סאצ'י LA הוא גם אחד הלקוחות הגדולים בארה"ב בכלל - מותג הרכב טויוטה, בין מותגי הרכב הזרים האהובים בארה"ב שמשקיע מדי שנה מאות מיליוני שקלים במדיה, מהם עובר למשרד הפרסום נתח נכבד כריטיינר. למרות שייכותו למותג הבינלאומי מהמצליחים בעולם, הסניף של סאצ'י ב-LA הוא לא אחד המובילים של הרשת. לשם כך החלו במשרד שהיקף כח האדם שלו עומד על כ-500 איש, במלאכת גיוסים במטרה להוציא את הסוכנות לדרך חדשה באמצעות טאלנטים צעירים כדוגמת ברק.

ברק דורג במקום גבוה בזכות הישגיו בזירת התחרויות בשנה החולפת שבה גרף פרסים מפסטיבל קאן, One Show ו-ANDYs עבור מהלך Unleash Your Rrr לפולקסוואגן שגם מוצג בארכיון המוזיאון לאומנות מודרנית MoMa בניו יורק, בקטגוריית ה-AI. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    זה ההוא מהטיים ליין? (ל"ת)
    משה 30/01/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הזיה.... מי זה? (ל"ת)
    שדון ברשת 29/01/2017 23:32
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דניאל ברק 29/01/2017 20:03
    הגב לתגובה זו
    שאני אבין
  • 1.
    לא מהתחום 29/01/2017 13:14
    הגב לתגובה זו
    זה כמו ישראל היום וביבי נתניהו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.