סביון מדליון
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

סביון מדליון נפרדה מגלנט - תייעץ למנכ"ל משרד רה"מ

אחרי שנה וחצי כיועצת התקשורת של גלנט, עוברת סביון מדליון לעבוד עם אלי גרונר. את מדליון יחליף פנחס וולף, שוויתר על תפקיד דובר המשרד לביטחון פנים, לאחר שזכה בו במכרז
אלכסנדר כץ |

סביון מדליון עוברת למשרד ראש הממשלה. לאייס נודע כי מדליון תהיה יועצת התקשורת של מנכ"ל המשרד אלי גרונר, תפקיד שמתעמק בין היתר בנושאים כלכליים וחברתיים.

 

בתחילת החודש עזבה מדליון את עבודתה כיועצת התקשורת של שר הבינוי והשיכון יואב גלנט. מדליון עבדה עם גלנט מאז כינונה של הממשלה הנוכחית, לפני כשנה וחצי. 

בעבר הייתה דוברת משלחת ישראל באו"ם והשגריר רון פרושאור; דוברת יו"ר האופוזיציה בזמנו שלי יחימוביץ' ומפלגת העבודה, כולל במהלך בחירות 2013; עוזרת דובר משרד הקליטה ועוד. שמה של מדליון עלה לאחרונה לכותרות לאחר שהוצאה מכנס כלכלי של העיתון החרדי המודיע משום שסירבה לעמוד באזור מתוחם מיוחד לנשים, כאשר ליוותה את השר גלנט לכנס בו הוא נאם, ונאלצה לעזוב את המקום.

 

כעת עוברת מדליון לעבוד בלשכת ראש הממשלה. היא מחליפה את מיטל יסלוביץ', שהייתה יועצת מנכ"ל המשרד ב-4 השנים האחרונות, מתקופתו של הראל לוקר כמנכ"ל. יסלוביץ', הגיעה למשרד ראש הממשלה מבית הנשיא, וממשיכה לתפקיד במגזר העסקי.

 

בחודש האחרון מילאה לירון קורט, היועצת הפרלמנטרית של גלנט, את מקומה של מדליון, עד למינויו של פנחס וולף היום ליועצו של שר הבינוי והשיכון. רק לפני שבועיים נבחר וולף בהליך מכרזי לתפקיד דובר המשרד לביטחון פנים, במקומה של טל ימין וולבוביץ, אולם הוא החליט לוותר על התפקיד לטובת התפקיד אצל גלנט.

ב-8 החודשים האחרונים היה וולף יועץ התקשורת של שרת המשפטים איילת שקד, ובעבר היה דובר הבית היהודי והכתב הפוליטי והפרלמנטרי של וואלה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.