
בתוך כשנתיים: יותר מ-100 אלף בתי אב לקוחות לסלקום TV
חברת סלקום מדווחת היום (יום א') על חציית רף ה-100 אלף לקוחות לשירות סלקום TV, פחות משנתיים מאז החלה לפעול. החברה מחזיקה נכון להיום בעשרות אלפי כותרים, בהם מאות סדרות טלוויזיה. לארסנל הסרטים בשירות מצטרפים הסרטים של האולפנים יוניברסל, סוני, דיסני, פאראמאונט.
על פי נתוני החברות לבורסה לסיכום הרבעון השני של 2016, עולה כי בעוד HOT ו-yes איבדו ברבעון זה 9,000 מנויים (HOT ירדה ב-3,000 בתי אב ל-819 אלף, yes נחתכה ב-6,000 והתייצבה על 623 אלף מנויים), סלקום צירפה במקביל 12 אלף מנויים ובסוף יוני היו לה 87 אלף בתי אב. בדיווח הקרוב לבורסה, צפויה החברה לדווח על גידול של יותר מ-13 אלף לקוחות.
לאחרונה חתמה סלקום TV על עסקה תאגיד המדיה האמריקאי סקריפס וצירפה 3 ערוצי לייף סטייל חדשים: Food Network, Fine Living ו-Travel channel. עסקה זו, שהגיע לאחר ההסכם שנחתם גם עם ערוץ הספורט לשידור כל ערוציו,, הגדילה את ההיצע שסלקום מציעה ללקוחותיה, לצעד ערוצי עידן פלוס (ערוץ 1, 2, 10, הכנסת ו-33), חינוכית 23, ערוץ 20, ערוץ 24, ועוד ערוצי חדשות בינ"ל, ערוצי סדרות, שירות מוזיקה 'ווליום' ועוד.
- 1.יש בסלקום ערוץ 2? באמת?! (ל"ת)צופה מהצד 30/10/2016 18:01הגב לתגובה זו