הביזנס אינסיידר: דניאל ברק ברשימת אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם מתחת ל-30
לפני כמעט 3 שנים, באפריל 2013 פרסם אתר ביזנס אינסיידר, את רשימת 30 אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם בפרסום במובייל. ברשימה זו דורג במקום ה-26 ניר רפואה, שהיה אז חצי שנה בלבד בתפקידו כראש תחום החדשנות של MRM - מקאן מזרח אירופה. רפואה נכנס לרשימה המכובדת עבור מהלך המובייל לאופטיקנה שעשה עוד בימיו במקאן ישראל. ברשימת הקרדיטים צוין גם שמו של דניאל ברק, אז קופי דיגיטל במקאן, שלקח חלק במהלך. כעת, 3 שנים מאוחר יותר, ברק בעצמו זוכה לכבוד ברשימת 30 אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר מתחת לגיל 30, כשהוא מדורג במקום ה-19.
ברק (27), טאלנט דיגיטל ישראלי שהספיק למלא תיק עבודות מרשים בזמן קצר מאוד, עשה בתחילת 2015 מהלך שהעביר את קריירת הפרסום שלו למימד אחר, כשעבר לארה"ב והצטרף למשרד הפרסום Deutsch LA בלוס אנג'לס.
אתר ביזנס אינסיידר כתב עליו: "בגיל 27, לברק יש כבר 9 שנות ניסיון בעולם הפרסום, פרק זמן מכובד. הוא עבד עבור מקאן, MRM, Grey ואינטרלוד (יוני בלוך) מבית WPP עבור מותגים כגון סוני, פולקסוואגן, טארגט, ESPN, נייקי ומיקרוסופט. הוא זכה להכרה בתחרויות פרסום בינלאומיות כמו קאן, ONE SHOW, WEBBYS, LIA, CLIO, effie, New york, Epica ועוד".
במהלך השנה האחרונה ברק שמשמש כיום כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל ב-Deutsch הספיק לחתום את שמו על מספר מהלכי דיגיטל מושקעים. ביניהם הקמפיין לרשת טארגט שעלה לאוויר על רקע יציאת הסרט החדש של מלחמת הכוכבים. הקמפיין מבוסס על ההערצה הבלתי נגמרת של הציבור האמריקאי לסדרת סרטי מלחמת הכוכבים. משרד הפרסום חיבר בין מותג הסרטים לרשת בתי הכלבו העממית כדי לייצר את ארכיון הזכרונות הגדול ביותר סביב סדרת הסרטים שכל כולו הומאז' ברוח הגלקסיה ה"רחוקה, רחוקה מאוד".
מהלך נוסף של ברק ו-Deutsch ניסה לשנות את התפיסה המוטעית שיש לקהל האמריקאי לגבי מותג הרכב פולקסווגן. זאת באמצעות שינוי תפיסה מוטעית נוספת של קהל זה כלפי כרישים. המענה הקריאייטיבי שהוביל לפיצוח היה מהלך אינטראקטיבי עוצמתי שאפשר 2 חוויות צפייה שונות ומנוגדות באמצעות העיניים בלבד ועטיפה מוסיקלית חדשה.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
במונחי חשיפה והכרה, הבחירה של ביזנס אינסיידר בברק היא לא דבר של מה בכך. בספטמבר 2015 רכשה חברת התקשורת הגרמנית אקסל שפרינגר את האתר (97% מהמניות) תמורת 343 מיליון דולר. באתר שהוקם על ידי הנרי בלודג'ט, לשעבר אנליסט בוול סטריט, מבקרים מדי חודש כ-80 מיליון גולשים.
- 5.גיא 30/01/2016 18:57הגב לתגובה זוהוא בטח עשה חלטורות בערב במקאן ובבוקר רץ על הג׳בלאות בדרך לעוד פעולה מוצלחת בסיירת מטכ״ל
- 4.שאפו! עשה חיל! (ל"ת)מפרגנת 28/01/2016 22:10הגב לתגובה זו
- 3.יפה, רמת חו״ל, ראוי שלא יתבזבז בארץ. כל הכבוד! (ל"ת)טינטין 28/01/2016 13:17הגב לתגובה זו
- 2.יער 28/01/2016 12:45הגב לתגובה זווואלה, הוא באמת בסדר.
- 1.מוכשר ברמות, מגיע לו! (ל"ת)גרופית 28/01/2016 11:35הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.98% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
