דניאל ברק
צילום: עמוד הפייסבוק של ברק

הביזנס אינסיידר: דניאל ברק ברשימת אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם מתחת ל-30

הטאלנט הישראלי שהספיק למלא בתקופה קצרה תיק עבודות מרשים הצטרף לפני שנה ל-Deutsch LA שם הוא משמש כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל
משה בנימין | (5)

לפני כמעט 3 שנים, באפריל 2013 פרסם אתר ביזנס אינסיידר, את רשימת 30 אנשי הקריאייטיב הטובים בעולם בפרסום במובייל. ברשימה זו דורג במקום ה-26 ניר רפואה, שהיה אז חצי שנה בלבד בתפקידו כראש תחום החדשנות של MRM - מקאן מזרח אירופה. רפואה נכנס לרשימה המכובדת עבור מהלך המובייל לאופטיקנה שעשה עוד בימיו במקאן ישראל. ברשימת הקרדיטים צוין גם שמו של דניאל ברק, אז קופי דיגיטל במקאן, שלקח חלק במהלך. כעת, 3 שנים מאוחר יותר, ברק בעצמו זוכה לכבוד ברשימת 30 אנשי הקריאייטיב הטובים ביותר מתחת לגיל 30, כשהוא מדורג במקום ה-19.

ברק (27), טאלנט דיגיטל ישראלי שהספיק למלא תיק עבודות מרשים בזמן קצר מאוד, עשה בתחילת 2015 מהלך שהעביר את קריירת הפרסום שלו למימד אחר, כשעבר לארה"ב והצטרף למשרד הפרסום Deutsch LA בלוס אנג'לס. 

אתר ביזנס אינסיידר כתב עליו: "בגיל 27, לברק יש כבר 9 שנות ניסיון בעולם הפרסום, פרק זמן מכובד. הוא עבד עבור מקאן, MRM, Grey ואינטרלוד (יוני בלוך) מבית WPP עבור מותגים כגון סוני, פולקסוואגן, טארגט, ESPN, נייקי ומיקרוסופט. הוא זכה להכרה בתחרויות פרסום בינלאומיות כמו קאן, ONE SHOW, WEBBYS, LIA, CLIO, effie, New york, Epica ועוד".

 

במהלך השנה האחרונה ברק שמשמש כיום כסמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל ב-Deutsch הספיק לחתום את שמו על מספר מהלכי דיגיטל מושקעים. ביניהם הקמפיין לרשת טארגט שעלה לאוויר על רקע יציאת הסרט החדש של מלחמת הכוכבים. הקמפיין מבוסס על ההערצה הבלתי נגמרת של הציבור האמריקאי לסדרת סרטי מלחמת הכוכבים. משרד הפרסום חיבר בין מותג הסרטים לרשת בתי הכלבו העממית כדי לייצר את ארכיון הזכרונות הגדול ביותר סביב סדרת הסרטים שכל כולו הומאז' ברוח הגלקסיה ה"רחוקה, רחוקה מאוד".

 

מהלך נוסף של ברק ו-Deutsch ניסה לשנות את התפיסה המוטעית שיש לקהל האמריקאי לגבי מותג הרכב פולקסווגן. זאת באמצעות שינוי תפיסה מוטעית נוספת של קהל זה כלפי כרישים. המענה הקריאייטיבי שהוביל לפיצוח היה מהלך אינטראקטיבי עוצמתי שאפשר 2 חוויות צפייה שונות ומנוגדות באמצעות העיניים בלבד ועטיפה מוסיקלית חדשה. 

 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

במונחי חשיפה והכרה, הבחירה של ביזנס אינסיידר בברק היא לא דבר של מה בכך. בספטמבר 2015 רכשה חברת התקשורת הגרמנית אקסל שפרינגר את האתר (97% מהמניות) תמורת 343 מיליון דולר. באתר שהוקם על ידי הנרי בלודג'ט, לשעבר אנליסט בוול סטריט, מבקרים מדי חודש כ-80 מיליון גולשים. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    גיא 30/01/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    הוא בטח עשה חלטורות בערב במקאן ובבוקר רץ על הג׳בלאות בדרך לעוד פעולה מוצלחת בסיירת מטכ״ל
  • 4.
    שאפו! עשה חיל! (ל"ת)
    מפרגנת 28/01/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יפה, רמת חו״ל, ראוי שלא יתבזבז בארץ. כל הכבוד! (ל"ת)
    טינטין 28/01/2016 13:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יער 28/01/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    וואלה, הוא באמת בסדר.
  • 1.
    מוכשר ברמות, מגיע לו! (ל"ת)
    גרופית 28/01/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים. 

יונית לוי
צילום: אלי דסה עבור חדשות 12

עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות

מהדורות החדשות שעסקו בחזרתם של החטופים למשפחותיהם, היו עם רייטינג שיא, ואפילו חדשות כאן11 חצו את רף ה-100 אלף צופים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

מזה כשבועיים, לאחר שהחדשות על עסקה מתקרבת הלכו ותפסו נפח, ועד לאתמול, כשמהדורות החדשות עסקו בחזרתם של כל החטופים החיים למשפחותיהן, הרייטינג של כל מהדורות החדשות הולך ועולה. אמש כמות האנשים שצפו במהדורות החדשות המרכזיות התקרבה למליון איש, בעוד שהממוצע של התקופה האחרונה עמד על כ-700 אלף. חדשות 12 עדיין היו בראש, עם נתון מדהים של 18% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריהם, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על 6.9% רייטינג ו-182 אלף צופים (כמות שמתקרבת לצופי מהדורת חדשות 12 בימים עברו). במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.7% רייטינג ו-145 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 4.4% ולמרות שסיימה במקום האחרון, כהרגלה, הצליחה לחצות מזה זמן רב את רף ה-100 אלף צופים ועמדה על 107 אלף צופים אמש. 



מהדורות חדשות נוספות 

המשך הערב וגם יום השידורים כולו היה בסימן חדשות. המשך המהדורה המרכזית של חדשות 12 היה עם 16% רייטינג ו-430 אלף צופים, ואילו חדשות 13 היו עם 4.9% בלבד ו-127 אלף צופים בשידור שהמשיך לסרטו של גיא זוארץ, "על קו השבר", שהיה עם 3.2% רייטינג ו-73 אלף צופים בלבד. הפטריוטים היציבה עמדה על 9.5% רייטינג ו-250 אלף צופים. 

במהלך היום, ברצועת החדשות של 13:00 שנמשכה עד 15:00 גדעון אוקו בחדשות 12 היה עם 6.5% רייטינג ו-163 אלף צופים, בעוד ערוץ 13 עם אור הלר היה עם 3% רייטינג ו-63 אלף צופים בלבד. בשעה 15:00, חדשות 12 עם אוקו נשארו עם נתונים דומים, 6.5% רייטינג ו-151 אלף צופים ואילו חדשות 13 שהיו בהגשת לוסי אלהריש, היו עם 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים. בשעה 17:00, חדשות 13 עם לוסי עלו מעט ל-3.4% ו-79 אלף צופים, אבל רוב הצופים היו עם חדשות 12 בהנחיית עודד מנשה, עם 7.9% רייטינג ו-188 אלף צופים. 

בשעה 18:00, המהדורה של עודד משנה עלתה ל-8.9% רייטינג ו-223 אלף צופים ואיןלו חדשות 13 עם ליאור קינן עלו גם הם מעט ל-4.3% רייטינג ו-87 אלף צופים. בשעה 19:00, חדשות 12 עלו ל-13.2% רייטינג עם 346 אלף צופים ואילו 13 עם קינן עלו ל-6.1% עם 141 אלף צופים. 

במהדורת הלייט נייט, אברי ושרקי של קשת היו עם 10.9% רייטינג ו-266 אלף צופים, משדר הלילה של ערוץ 14 עם שרה ב"ק היה עם 4.1% ו-103 אלף צופים ואילו היום שהיה של רשת היה אחרון עם 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים בלבד.