מסתמן: ערוץ הקיבוץ של הליגה הלאומית יחזור לערוץ הספורט כבר בשבועיים הקרובים
כחודשים וחצי לאחר ש"ערוץ הקיבוץ" של הליגה הלאומית בכדורגל הוקפא, נראה כי הוא עתיד לחזור לאוויר. לאייס נודע כי בתום ישיבה שקיימה היום (יום ה') מנהלת הליגה בכדורגל עם נציגי מועדוני ליגת המשנה, ניתן אור ירוק להחזרת השידורים בימי שישי.
כזכור, לאחר שערוץ הספורט איבד את זכויות השידור של הליגה הספרדית לערוץ ONE, אבל מחזיק בזכויות השידור של ליגת המשנה, הוחלט להעביר משדר מיוחד בימי שישי בערוץ 58 (ערוץ בתשלום) שכולל פריצות מ-4 משחקים בו זמנית, ואת המשחק המרכזי ביום שבת ב-15:00 בערוץ פתוח, שאמור היה לתת פייט לשידור מקביל של הליגה הספרדית בערוץ ONE.
הסכם זה עורר ציפיות בקרב קבוצות הליגה, שהיו זוכות לגידול משמעותי בחשיפה שלהן לציבור הרחב. כמו כן גם הטוטו היה מרוצה מכך, וזאת משום שלמרות שהסכם השיווק עם המנהלת קובע כי יש לשדר משחק אחד מהליגה הלאומית באופן מלא, הרי שהגדלת השידורים מגדילה את החשיפה למותג שנקרא הליגה הלאומית, מה שעשוי להגדיל הכנסות.
לאחר 2 מחזורים הופסקו השידורים וזאת בשל עתירה של כמה שחקנים מהליגה הלאומית שמתנגדים לשחק בשבת. בעקבות כך, הוזז המשחק המרכזי ליום שישי ושודר בערוץ בתשלום, ושאר המשחקים לא שודרו.
- הישראלים אוהבים להמר: הטוטו עם מעל 2 מיליארד שקל הכנסות במחצית הראשונה של 2025
- סכום שיא: הטוטו יעניק חסות לליגת העל ויעביר 40 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כעת סוגיית המשחק בשבת עדיין עומדת ותלויה לפחות עד לאחר תום עבודתה של ועדה שמונתה לבדוק את הנושא. אולם בתקופה האחרונה החלו מגעים בין המנהלת לערוץ הספורט במטרה להחזיר לאוויר לפחות את "ערוץ הקיבוץ". קבוצות הליגה אישרו היום את המהלך, עם הטוטו יש כאמור הבנות, וגורמים מעריכים כי בתוך שבוע עד שבועיים השידורים המיוחדים יחזרו.
אחד ממנהלי הקבוצות הביע בשיחה עם אייס שביעות רצון מההלך: זה יאפשר לקבוצות להגדיל את החשיפה לליגה ולהגדיל את החסויות לקבוצות".
מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו בוחנים את הדברים".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
