פרסום ראשון

מסתמן: ערוץ הקיבוץ של הליגה הלאומית יחזור לערוץ הספורט כבר בשבועיים הקרובים

הקבוצות בעד, מנהלת הליגה בעד, הטוטו בעד וערוץ הספורט בעד. אם כך - נראה כי נסללה הדרך להחזרת המשדר בשישי של 4 משחקים במקביל, לאחר משבר המשחקים בשבת
אלכסנדר כץ |

כחודשים וחצי לאחר ש"ערוץ הקיבוץ" של הליגה הלאומית בכדורגל הוקפא, נראה כי הוא עתיד לחזור לאוויר. לאייס נודע כי בתום ישיבה שקיימה היום (יום ה') מנהלת הליגה בכדורגל עם נציגי מועדוני ליגת המשנה, ניתן אור ירוק להחזרת השידורים בימי שישי.

 

כזכור, לאחר שערוץ הספורט איבד את זכויות השידור של הליגה הספרדית לערוץ ONE, אבל מחזיק בזכויות השידור של ליגת המשנה, הוחלט להעביר משדר מיוחד בימי שישי בערוץ 58 (ערוץ בתשלום) שכולל פריצות מ-4 משחקים בו זמנית, ואת המשחק המרכזי ביום שבת ב-15:00 בערוץ פתוח, שאמור היה לתת פייט לשידור מקביל של הליגה הספרדית בערוץ ONE.

 

הסכם זה עורר ציפיות בקרב קבוצות הליגה, שהיו זוכות לגידול משמעותי בחשיפה שלהן לציבור הרחב. כמו כן גם הטוטו היה מרוצה מכך, וזאת משום שלמרות שהסכם השיווק עם המנהלת קובע כי יש לשדר משחק אחד מהליגה הלאומית באופן מלא, הרי שהגדלת השידורים מגדילה את החשיפה למותג שנקרא הליגה הלאומית, מה שעשוי להגדיל הכנסות.

 

לאחר 2 מחזורים הופסקו השידורים וזאת בשל עתירה של כמה שחקנים מהליגה הלאומית שמתנגדים לשחק בשבת. בעקבות כך, הוזז המשחק המרכזי ליום שישי ושודר בערוץ בתשלום, ושאר המשחקים לא שודרו.

 

כעת סוגיית המשחק בשבת עדיין עומדת ותלויה לפחות עד לאחר תום עבודתה של ועדה שמונתה לבדוק את הנושא. אולם בתקופה האחרונה החלו מגעים בין המנהלת לערוץ הספורט במטרה להחזיר לאוויר לפחות את "ערוץ הקיבוץ". קבוצות הליגה אישרו היום את המהלך, עם הטוטו יש כאמור הבנות, וגורמים מעריכים כי בתוך שבוע עד שבועיים השידורים המיוחדים יחזרו.

 

אחד ממנהלי הקבוצות הביע בשיחה עם אייס שביעות רצון מההלך: זה יאפשר לקבוצות להגדיל את החשיפה לליגה ולהגדיל את החסויות לקבוצות".

 

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו בוחנים את הדברים". 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״