אחרי 6 שנים ברחוב שוקן: אמיר טייג עוזב את TheMarker - אליחי וידל יחליפו
אמיר טייג, עורך תחומי ההייטק, התקשורת והמדיה TheMarker, עוזב את העיתון – כך נודע לאייס. את טייג יחליף אליחי וידל, שערך בעבר את מוסף TheMarker, עבר לעולם העסקים וחזר בהמשך לעיתון.
בהודעה שהפיץ עורך TheMarker סמי פרץ לעובדים, כתב כי טייג "הודיע לי לפני מספר ימים כי בכוונתו לעזוב אותנו ואת העיתונות. זוהי ללא ספק אבידה לנו ולעיתונות, אבל כמובן שאנחנו נאחל לו הצלחה בדרכו החדשה".
ב-2009 מונה טייג לעורך מדור ההיי-טק והתקשורת ביומון הכלכלי של שוקן. לפני כן עבד ככתב מדיה בכלכליסט ועוד לפני כן במוסף 'עסקים' המנוח של מעריב.
סמי פרץ אישר את הפרטים. טייג מסר לאייס: "לאחר 13 שנים בעיתונות, החלטתי לאחרונה לעזוב את התחום ולהקים עסק עצמאי. תודה לכולם, לעורכים ולמשכתבים, לקולגות הרבות שפגשתי ב-3 מערכות עיתונאים בהן עבדתי, ולאנשי תעשיית הטלקום והמדיה אותן סיקרתי ב-10 השנים האחרונות. העיתונאית היא מקום נפלא לעבוד בו, ועכשיו אני מפנה מקומי לבר מזל אחר. תודה רבה לכל אנשי מערכת TheMarker שהייתה ביתי ב-6 השנים האחרונות. עכשיו אתמוך בכם במלוא המרץ מעמדה חדשה - קורא מושבע ומשלם!".
- 4.דה מרקר 26/10/2015 10:03הגב לתגובה זוחבל
- 3.קורא 22/10/2015 20:46הגב לתגובה זואליחי השמן בבטן יש לו בן (בלי הכנה למוח)
- 2.רונן 19/10/2015 10:46הגב לתגובה זובהצלחה אליחי! תותח
- 1.חוקן קורס, העכברים נמלטים (ל"ת)שמירה 19/10/2015 00:33הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
