שתפו את הכח: Deutsch L.A ודניאל ברק בקמפיין 'זכרונות' מרהיב לחובבי Star Wars
חודש וחצי לאחר שדיווחנו באייס על קמפיין ייחודי של משרד הפרסום Deutsch L.A בה משמש דניאל ברק (לשעבר במקאן דיגיטל) כמנהל קריאייטיב דיגיטל, נדמה שברק הגיע לנקודת ההבשלה שבה קמפיינים רבים שאותם הוביל יוצאים אל הפועל. קמפיין חדש של המשרד שעלה אתמול לאוויר, מבוסס על ההערצה הבלתי נגמרת של הציבור האמריקאי לסדרת סרטי מלחמת הכוכבים ועושה זאת בדרך אינטראקטיבית ייחודית בשיתוף פעולה עם חברת טארגט.
על רקע הסרט החדש (והמצופה מאוד) בסדרת מלחמת הכוכבים, חיבר משרד הפרסום בין מותג הסרטים לרשת בתי הכלבו העממית כדי לייצר את ארכיון הזכרונות הגדול ביותר סביב סדרת הסרטים שכל כולו הומאז' ברוח הגלקסיה ה"רחוקה, רחוקה מאוד".
במסגרת שיתוף הפעולה בין רשת בתי הכלבו וסדרת הסרטים מתאגיד לוקאס פילם (ג'ורג' לוקאס) תמכור הרשת את מוצרי המרצ'נדייס של Star Wars. לשם כך הוקם אתר ייחודי שעוטף את הגולש בחווית הסרט, ואיך לא, בהשראת הפתיחה המפורסמת והאייקונית שלו.
האתר מדמה שיטוט בגלקסייה אינסופית זרועה בזכרונותיהם של צופי מלחמת הכוכבים לדורותיו של הסרט ודורותיהם, מ-1977, שנת העלייה לאוויר של הסרט הראשון ועד היום. המפה הגלקטית הראשונה שנחשפת בפני הגולש כוללת תחנות שונות לפי גיבורי הסרט כגון דארת' ויידר, Chewbacca, האן סולו ועוד. חווית הגלישה היא בהחלט משהו ששווה לציון, עם פריסה תלת מימדית על גריד גלקטי חללי ותגובות מהירות של הנראה על המסך לתנועות העכבר.
גלילה קדימה בעכבר מאפשרת לגולש לבחור את הדמות או הכלי האהוב עליו מהסרט, ל"שגר" את עצמו פנימה ולעבור למקום הייחודי שלו בגלקסיה לפי הקוארדינטות. לאחר הבחירה, הגולש יכול להוסיף זכרונות משלו או לחפור בזכרונותיהם של גולשים אחרים. כמובן (1) שניתן לשתף את כל החברים שלכם בזכרונות האישיים שהעלתם לאתר וכמובן (2) שעל מסך החוויה האינטראקטיבית מולבש לינק לרכישת מוצרי מלחמת הכוכבים באתר טארגט.
הויזואליה של האתר מרשימה באופן יוצא דופן, הממשק נח והרעיון מקורי, אבל אם אתם לא אמריקאים ו/או חסידים פנאטיים של סדרת הסרטים, כנראה שלא תמצאו הרבה מה לעשות באתר. מה גם שנכון לעכשיו, יום לאחר עלייתו לאוויר, הוא לא מוצף בזכרונות של גולשים.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
