דארת' ויידר
צילום: צילום מסך

שתפו את הכח: Deutsch L.A ודניאל ברק בקמפיין 'זכרונות' מרהיב לחובבי Star Wars

על רקע הסרט החדש (והמצופה מאוד) בסדרת מלחמת הכוכבים, חיבר משרד הפרסום בין מותג הסרטים לרשת בתי הכלבו העממית כדי לייצר ארכיון זכרונות בין גלקטי באתר מרהיב ביופיו 
משה בנימין |

חודש וחצי לאחר שדיווחנו באייס על קמפיין ייחודי של משרד הפרסום  Deutsch L.A בה משמש דניאל ברק (לשעבר במקאן דיגיטל) כמנהל קריאייטיב דיגיטל, נדמה שברק הגיע לנקודת ההבשלה שבה קמפיינים רבים שאותם הוביל יוצאים אל הפועל. קמפיין חדש של המשרד שעלה אתמול לאוויר, מבוסס על ההערצה הבלתי נגמרת של הציבור האמריקאי לסדרת סרטי מלחמת הכוכבים ועושה זאת בדרך אינטראקטיבית ייחודית בשיתוף פעולה עם חברת טארגט.

על רקע הסרט החדש (והמצופה מאוד) בסדרת מלחמת הכוכבים, חיבר משרד הפרסום בין מותג הסרטים לרשת בתי הכלבו העממית כדי לייצר את ארכיון הזכרונות הגדול ביותר סביב סדרת הסרטים שכל כולו הומאז' ברוח הגלקסיה ה"רחוקה, רחוקה מאוד".

 

במסגרת שיתוף הפעולה בין רשת בתי הכלבו וסדרת הסרטים מתאגיד לוקאס פילם (ג'ורג' לוקאס) תמכור הרשת את מוצרי המרצ'נדייס של Star Wars. לשם כך הוקם אתר ייחודי שעוטף את הגולש בחווית הסרט, ואיך לא, בהשראת הפתיחה המפורסמת והאייקונית שלו.

האתר מדמה שיטוט בגלקסייה אינסופית זרועה בזכרונותיהם של צופי מלחמת הכוכבים לדורותיו של הסרט ודורותיהם, מ-1977, שנת העלייה לאוויר של הסרט הראשון ועד היום. המפה הגלקטית הראשונה שנחשפת בפני הגולש כוללת תחנות שונות לפי גיבורי הסרט כגון דארת' ויידר, Chewbacca, האן סולו ועוד. חווית הגלישה היא בהחלט משהו ששווה לציון, עם פריסה תלת מימדית על גריד גלקטי חללי ותגובות מהירות של הנראה על המסך לתנועות העכבר.

גלילה קדימה בעכבר מאפשרת לגולש לבחור את הדמות או הכלי האהוב עליו מהסרט, ל"שגר" את עצמו פנימה ולעבור למקום הייחודי שלו בגלקסיה לפי הקוארדינטות. לאחר הבחירה, הגולש יכול להוסיף זכרונות משלו או לחפור בזכרונותיהם של גולשים אחרים. כמובן (1) שניתן לשתף את כל החברים שלכם בזכרונות האישיים שהעלתם לאתר וכמובן (2) שעל מסך החוויה האינטראקטיבית מולבש לינק לרכישת מוצרי מלחמת הכוכבים באתר טארגט.

הויזואליה של האתר מרשימה באופן יוצא דופן, הממשק נח והרעיון מקורי, אבל אם אתם לא אמריקאים ו/או חסידים פנאטיים של סדרת הסרטים, כנראה שלא תמצאו הרבה מה לעשות באתר. מה גם שנכון לעכשיו, יום לאחר עלייתו לאוויר, הוא לא מוצף בזכרונות של גולשים.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.