הארץ THEMARKER
צילום: צילום: ארכיון אייס

מחלקת הדיגיטל עובדת סביב השעון: גם אתר האינטרנט של TheMarker משתנה

4 חודשים לאחר השינוי הוויזואלי באתר 'הארץ', גם דף הבית, המדורים והכתבות של האתר הכלכלי של קבוצת 'הארץ' ישונו - 15 שנה לאחר הקמתו
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה TheMarker הארץ

15 שנה לאחר הקמתו, אתר TheMarker ישנה היום (יום ג') פנים עם עיצוב חדש. משעות הבוקר ניתן לראות את השינוי בדפי המדורים, ובמהלך היום הוא יחול גם על דף הבית, הדפי כתבות ושירותים שונים. האתר עצמו יחולק לאורכו ל-3 אזורי תוכן מרכזיים שאמורים להקל על מציאת תכנים ולהגביר את תחושת ההתמצאות של הגולשים. בטור הימני יופיעו הסיפורים המרכזיים של היום, הטור המרכזי מביא את חדשות היום והמדורים המובילים, ואילו הטור השמאלי מביא מידע שימושי מהשווקים וניתוחים ופרשנויות.   בדומה לתהליך שעבר על אתר הארץ לפני 4 חודשים, התצוגה של דף הבית והמדורים הפכה להיות יותר ויזואלית - כאשר התמונות הוגדלו וכך גם כלי השיתוף. אנשי האתר שילבו תפריט מדורים חדש ממנו אפשר להגיע גם לאתרים האחרים של קבוצת הארץ: אתר הארץ, עכבר העיר והגרסה האנגלית של הארץ. הגופן החדש והמעוצב - אופן סאנס - מחליף את גופן אריאל, בדיוק כפי שקרה עם אתר 'הארץ'.   בעמודי הכתבות, אנשי האתר שיפרו את ממשק המלצות התוכן, ואילו כתבות מגזין יוגשו בתצוגה ששמה דגש על התמונות, קטעי וידאו ואלמנטים אינטראקטיביים. בנוסף, שופר מנגנון החיפוש ובקרוב צפוי לעלות אתר חדש ל-TheMarker Finance.   במכתב שישלח היום למנוייTheMarker , נכתב כי "15 שנים הם נצח במונחי אינטרנט. פייסבוק קמה רק ב-2004, האייפון הראשון יצא לשוק ב-2007 ואילו וואטסאפ פרצה לחיינו רק לפני 6 שנים. כשעבדנו על האתר המחודש הסתכלנו לא מעט על השינויים העיצובים שחלו בו לאורך השנים, אלה הושפעו בעיקר מההתפתחות הטכנולוגית המואצת וכעת ממעבר רוב הגלישה למכשירים סלולריים. אך דבר אחד לא השתנה - TheMarker ממשיך להגיש לקוראיו עיתונות איכותית ממיטב הכותבים בישראל".   עורך הראשי של TheMarker סמי פרץ, אמר כי "העיצוב החדשני של אתר TheMarker נועד לשרת טוב יותר את קוראינו העוסקים והמתעניינים בכלכלה ובא בהמשך למהפכת ההתעניינות והמעורבות של הציבור בנושאים הכלכליים והחברתיים בשנים האחרונות שאותה מוביל TheMarker".   ליאור קודנר, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, הוסיף כי "אנחנו ממשיכים לשפר ולחדש כדי לספק לקוראים את חווית הגלישה הטובה בישראל. עם השקתו של האתר הריספונסיבי הראשון בישראל רשם אתר הארץ עלייה של עשרות אחוזים במספר הגולשים הייחודיים. אנחנו בטוחים שגם השיפורים באתר TheMarker יובילו לצמיחה דומה".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.