מחלקת הדיגיטל עובדת סביב השעון: גם אתר האינטרנט של TheMarker משתנה
15 שנה לאחר הקמתו, אתר TheMarker ישנה היום (יום ג') פנים עם עיצוב חדש. משעות הבוקר ניתן לראות את השינוי בדפי המדורים, ובמהלך היום הוא יחול גם על דף הבית, הדפי כתבות ושירותים שונים. האתר עצמו יחולק לאורכו ל-3 אזורי תוכן מרכזיים שאמורים להקל על מציאת תכנים ולהגביר את תחושת ההתמצאות של הגולשים. בטור הימני יופיעו הסיפורים המרכזיים של היום, הטור המרכזי מביא את חדשות היום והמדורים המובילים, ואילו הטור השמאלי מביא מידע שימושי מהשווקים וניתוחים ופרשנויות. בדומה לתהליך שעבר על אתר הארץ לפני 4 חודשים, התצוגה של דף הבית והמדורים הפכה להיות יותר ויזואלית - כאשר התמונות הוגדלו וכך גם כלי השיתוף. אנשי האתר שילבו תפריט מדורים חדש ממנו אפשר להגיע גם לאתרים האחרים של קבוצת הארץ: אתר הארץ, עכבר העיר והגרסה האנגלית של הארץ. הגופן החדש והמעוצב - אופן סאנס - מחליף את גופן אריאל, בדיוק כפי שקרה עם אתר 'הארץ'. בעמודי הכתבות, אנשי האתר שיפרו את ממשק המלצות התוכן, ואילו כתבות מגזין יוגשו בתצוגה ששמה דגש על התמונות, קטעי וידאו ואלמנטים אינטראקטיביים. בנוסף, שופר מנגנון החיפוש ובקרוב צפוי לעלות אתר חדש ל-TheMarker Finance. במכתב שישלח היום למנוייTheMarker , נכתב כי "15 שנים הם נצח במונחי אינטרנט. פייסבוק קמה רק ב-2004, האייפון הראשון יצא לשוק ב-2007 ואילו וואטסאפ פרצה לחיינו רק לפני 6 שנים. כשעבדנו על האתר המחודש הסתכלנו לא מעט על השינויים העיצובים שחלו בו לאורך השנים, אלה הושפעו בעיקר מההתפתחות הטכנולוגית המואצת וכעת ממעבר רוב הגלישה למכשירים סלולריים. אך דבר אחד לא השתנה - TheMarker ממשיך להגיש לקוראיו עיתונות איכותית ממיטב הכותבים בישראל". עורך הראשי של TheMarker סמי פרץ, אמר כי "העיצוב החדשני של אתר TheMarker נועד לשרת טוב יותר את קוראינו העוסקים והמתעניינים בכלכלה ובא בהמשך למהפכת ההתעניינות והמעורבות של הציבור בנושאים הכלכליים והחברתיים בשנים האחרונות שאותה מוביל TheMarker". ליאור קודנר, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, הוסיף כי "אנחנו ממשיכים לשפר ולחדש כדי לספק לקוראים את חווית הגלישה הטובה בישראל. עם השקתו של האתר הריספונסיבי הראשון בישראל רשם אתר הארץ עלייה של עשרות אחוזים במספר הגולשים הייחודיים. אנחנו בטוחים שגם השיפורים באתר TheMarker יובילו לצמיחה דומה".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
