
מחלקת הדיגיטל עובדת סביב השעון: גם אתר האינטרנט של TheMarker משתנה
15 שנה לאחר הקמתו, אתר TheMarker ישנה היום (יום ג') פנים עם עיצוב חדש. משעות הבוקר ניתן לראות את השינוי בדפי המדורים, ובמהלך היום הוא יחול גם על דף הבית, הדפי כתבות ושירותים שונים. האתר עצמו יחולק לאורכו ל-3 אזורי תוכן מרכזיים שאמורים להקל על מציאת תכנים ולהגביר את תחושת ההתמצאות של הגולשים. בטור הימני יופיעו הסיפורים המרכזיים של היום, הטור המרכזי מביא את חדשות היום והמדורים המובילים, ואילו הטור השמאלי מביא מידע שימושי מהשווקים וניתוחים ופרשנויות. בדומה לתהליך שעבר על אתר הארץ לפני 4 חודשים, התצוגה של דף הבית והמדורים הפכה להיות יותר ויזואלית - כאשר התמונות הוגדלו וכך גם כלי השיתוף. אנשי האתר שילבו תפריט מדורים חדש ממנו אפשר להגיע גם לאתרים האחרים של קבוצת הארץ: אתר הארץ, עכבר העיר והגרסה האנגלית של הארץ. הגופן החדש והמעוצב - אופן סאנס - מחליף את גופן אריאל, בדיוק כפי שקרה עם אתר 'הארץ'. בעמודי הכתבות, אנשי האתר שיפרו את ממשק המלצות התוכן, ואילו כתבות מגזין יוגשו בתצוגה ששמה דגש על התמונות, קטעי וידאו ואלמנטים אינטראקטיביים. בנוסף, שופר מנגנון החיפוש ובקרוב צפוי לעלות אתר חדש ל-TheMarker Finance. במכתב שישלח היום למנוייTheMarker , נכתב כי "15 שנים הם נצח במונחי אינטרנט. פייסבוק קמה רק ב-2004, האייפון הראשון יצא לשוק ב-2007 ואילו וואטסאפ פרצה לחיינו רק לפני 6 שנים. כשעבדנו על האתר המחודש הסתכלנו לא מעט על השינויים העיצובים שחלו בו לאורך השנים, אלה הושפעו בעיקר מההתפתחות הטכנולוגית המואצת וכעת ממעבר רוב הגלישה למכשירים סלולריים. אך דבר אחד לא השתנה - TheMarker ממשיך להגיש לקוראיו עיתונות איכותית ממיטב הכותבים בישראל". עורך הראשי של TheMarker סמי פרץ, אמר כי "העיצוב החדשני של אתר TheMarker נועד לשרת טוב יותר את קוראינו העוסקים והמתעניינים בכלכלה ובא בהמשך למהפכת ההתעניינות והמעורבות של הציבור בנושאים הכלכליים והחברתיים בשנים האחרונות שאותה מוביל TheMarker". ליאור קודנר, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת הארץ, הוסיף כי "אנחנו ממשיכים לשפר ולחדש כדי לספק לקוראים את חווית הגלישה הטובה בישראל. עם השקתו של האתר הריספונסיבי הראשון בישראל רשם אתר הארץ עלייה של עשרות אחוזים במספר הגולשים הייחודיים. אנחנו בטוחים שגם השיפורים באתר TheMarker יובילו לצמיחה דומה".