אתר הארץ
צילום: צילום מסך

אחרי חצי שנה עבודה, ולפני ההתייעלות: היום עולה גרסת אתר 'הארץ' החדשה

האתר יותאם לכל גודל מסך, ולצד פיצ'רים חדשים - מנויים יזכו לקרוא כתבות נטולות פרסומות. השת"פ עם 'לנד-רובר' הגדיל את הטרפיק של האתר ב-14%
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה TheMarker הארץ

על רקע תכנית ההתייעלות החדשה בהארץ-TheMarker במסגרתה צפויים לעזוב את העיתון עובדים נוספים, הקבוצה מעלה היום (יום ג') אתר מחודש - כך נודע לאייס. מדובר על אתר שפותח בחצי השנה האחרונה בחטיבת הדיגיטל של הקבוצה, ושגרסת הבטא שלו זכתה ליותר מ-90% שביעות רצון בקרב כמה אלפי גולשי האתר שנחשפו אליה בתקופה האחרונה.

האתר המחודש יתאים עצמו לכל גודל מסך - מחשב נייד, טבלט או סמארטפון. התמונות הוגדלו, שולב תפריט מדורים חדש שינווט לאתרים אחרים בקבוצה - הארץ באנגלית ו-TheMarker, ובקבוצה אף עיצבו גופן חדש - אופן סאנס במקומו של אריאל.

בעמודי הכתבות חטיבת הדיגיטל שיפרה את ממשק המלצות התוכן והוסיפה אפשרות לקריאת זן - קריאה רציפה ללא פרסומות, שתתאפשר אך ורק למנויים הדיגיטליים בתשלום.

בתחילת החודש פתחה קבוצת 'הארץ' את האתר לגלישה חופשית במסגרת הסכם מסחרי עם מותג הרכב לנד-רובר, שעל פי הערכות שילם לקבוצה כמה מאות אלפי שקלים. על פי גורם בקבוצה, הטרפיק של האתר גדל ב-14% באותו שבוע.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    כל מה שהוא עושה, עקום. גם הפעם, ולכן יכשל (ל"ת)
    סינדרום חוקן 27/11/2014 00:03
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אדי 25/11/2014 22:06
    הגב לתגובה זו
    המעצב ינק יונטף עיצב את הפונט הזה, אותו ניתן למצוא ב-Google Fonts.
  • 2.
    עיצוב גדול וברור... אני אהבתי! (ל"ת)
    עדי 25/11/2014 13:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אופטימוס 25/11/2014 13:45
    הגב לתגובה זו
    הכל מרגיש רחב מדי. אני לא יודע למה, אבל הכתבות מרגישות יותר מעייפות ונראה כאילו דחפו מלא קווים בכל מקום. הכל מלא קווים!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.