"הכי מרגש? להיות מועמד ראש בראש מול 'אולד ספייס' ואייזיאה מוסטפה"
Drugs set your timeline from Israel Anti-drug Authority on Vimeo.
אחד ההישגים שהקפיצו את הקריירה שלי והכניסו אותי למקאן דיגיטל, היה פרויקט InstrumenTube שעשיתי עם גיא דיין ואדם בן עזרא. הסרטונים בפרויקט היו כלי הנגינה האינטראקטיבים הראשונים ביוטיוב. קיבלו כמה מיליוני צפיות, נקטלו קשות על ידי דניאל טוש מ'קומדי סנטרל' והועתקו אחד לאחד על ידי MysteryGuitarMan. מבחינה מקצועית, ניהול הקריאייטיב וההפקה של סלקום מובייל שואו 2013 יחד עם חברת הדיגיטל האדירה D.tales היה הדבר הכי מאתגר שעשיתי. ביום האחרון של התערוכה שמעתי שיחה של מישהו שהיה ב-CES והתבאס כי "זה בדיוק אותו דבר כאן". 4. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה? בתחילת הדרך במקאן עבדתי על מהלך קד"מ עבור הייניקן לגמר ליגת האלופות - תחתיות בירה מיוחדות עם דשא לקידום הסלוגן Part of the Game. הכל כבר היה מעוצב, מצאתי ספק שיכין לנו את זה במיוחד וכבר התכוננו לפרזנטציה. הבעיה היחידה הייתה ש-Part of the Game זה הסלוגן של קלרסברג. למזלי, הספקתי לעצור הכל שנייה לפני. לצערי, תחתיות עם דשא לא יצאו מזה בסוף. אגב, אם מישהו מקלרסברג קורא את זה, יש לי רעיון אדיר בשבילכם למונדיאל. 5. מה יש בפרסום בדיגיטל שאין למדיום אחר? לצד דברים לא מרגשים כמו מדידה מדויקת יותר, קשר חזק עם קהל היעד וקדחת הלידים, נמצאת העובדה שכל כמה ימים קם מגרש משחקים חדש שלא היה לפני, ופותח המון הזדמנויות לקריאייטיביות. אבל הדבר הכי בולט, שאין באף מדיה אחרת הוא תגובה מיידית. אנשים צורכים כל כך הרבה תוכן ומה שרלוונטי עכשיו לא יהיה רלוונטי עוד שעתיים, הדיגיטל מאפשר להגיב לכל אירוע בצורה שתעשה טוב למותג. Oreo עושים את זה מעולה. 6. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך? הייתי מקום שני בארץ בקלפים של פוקימון, ושום פרס בפרסום לא יחליף את ההרגשה ההיא. 7. אם לא היית עוסק בפרסום, בטוח היית: האמת שמה שאני עושה עכשיו זה בדיוק מה שרציתי לעשות מאז ומעולם. אני לא רואה את עצמי עובד רק בשביל משכורת ומפריד את מה שאני מחשיב כאמנות שלי מהעבודה היומיומית. 8. מי פתח לך דלת למקצוע? את הדלת הראשונה פתח גיא דיין כשהיה מרצה שלי בבצפר, ראה את העבודה הראשונה שלי ופרסם אותה במזבלה. אחרי זה כבר נהיינו חברים והתחלנו לעבוד יחד. את הדלת האחורית והכבדה ברחוב הברזל פתח לי דורי בן ישראל כשהמליץ עלי לניר רפואה, שהיה סמנכ"ל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל. את כל השאר אני חייב לרפואה שלקח אותי לעבוד במשרד הכי גדול בארץ בגיל 21. 9. כשהיית קטן מה רצית להיות? אני עדיין קטן! החלום היה להיות מעצב צעצועים, מהמגניבים האלה של בנים עם מלא פרטים, nothing fluffy. לא פוסל אותו עדיין. 10. מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך? התמודדות מתמדת עם דחייה. 11. פרגן למתחרים אני מעדיף לקרוא להם חברים ולא מתחרים, בעיקר כי עם מי שטוב - אני רוצה לעבוד, ומי שלא - לא מתחרה. המהלך האחרון של- 16.חמוד, אבל ילד קטן. (ל"ת)טל 27/08/2013 16:41הגב לתגובה זו
- 15.שי 05/08/2013 09:54הגב לתגובה זואם היית מבין משהו בפרסום, היית יודע שזה הכל עניין של קונטקסט. קמפיין הגורילה המז**** שהוא הכי אוברייטד לדבריך היה מתאים ומבריק לקונטקסט לפני עשר שנים. הוא עשה עבודה מעולה לקדבורי, זכה לבאזז וליחסי ציבור היסטריים ולמיליוני צפיות בתחילת עידן היוטיוב.קצת צניעות לא תזיק. אני קצת מרחם על הלקוחות שלך. מצד שני אתה רק בן 24.
- 14.מחבב אותו מאוד (ל"ת)נחמד 04/08/2013 20:49הגב לתגובה זו
- 13.זה אני 04/08/2013 20:11הגב לתגובה זוואפילו מבלי להעליב עמיתים ולקוחות, מי היה מאמין + תמיד צעד אחד לפני כולם ברמה הטכנולוגית + אליל מין
- 12.שיחקתי נגדו פוקימון (ל"ת)קלאפרי פירסט אדיטיון 04/08/2013 20:03הגב לתגובה זו
- 11.עידו 04/08/2013 19:55הגב לתגובה זושיכולים ליצור סקס אפיל למרות משפט כמו "מקום שני בארץ בקלפים של פוקימון". הוא אחד מהם.
- 10.יער 04/08/2013 19:11הגב לתגובה זוואני מוכן לקרוע אותך בפוקימון מתי שרק תגיד
- איגנט 11/08/2013 02:54הגב לתגובה זווהוא גם לא הזכיר את הקריירה המרשימה בקאונטר סטרייק כשהיה קטן.
- 9.חמוד ומוכשר (ל"ת)גיא 04/08/2013 18:08הגב לתגובה זו
- 8.זקן תרח 04/08/2013 18:04הגב לתגובה זובוא נדבר עוד 10 שנים
- 7.דנה סלבס 04/08/2013 17:57הגב לתגובה זולא בהכרח בסדר הזה
- 6.את מי בדיוק הוא מנהל אם הוא פרילאנס? (ל"ת)סמיון 04/08/2013 16:51הגב לתגובה זו
- 5.אין מילים כמה שהוא תותח!!! זכיתי לעבוד איתו! (ל"ת)אסנת 04/08/2013 16:09הגב לתגובה זו
- 4.קופית 04/08/2013 16:07הגב לתגובה זובלי לבאס, טונות של כסף נשפכו על גימיקים בלי שום ערך מוסף לשום לקוח מלבד מקאן. אין שום סיסמה זכורה של הבחור הזה והכתבה הזאת היא עוד בלון נפוח של יח"צ. רגע, אני יודעת מה הוא עשה, הוא הזכיר שמות של אנשים שעזרו לו בתעשייה, אין ספק, הילד הרוויח את הלחם שלו.
- 3.רונה 04/08/2013 15:48הגב לתגובה זוכישרון
- 2.אחד הטורים הכי מצחיקים וטובים שהיו לכם (ל"ת)גילי 04/08/2013 15:29הגב לתגובה זו
- 1.כל הכבוד, מקנא קצת :) (ל"ת)אני ואנוכי 04/08/2013 15:29הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
