'פלא-פה' של עומר אסף ומיכאל מור יוסף תטפל ב-5 תקציבי דיגיטל חדשים

חברת השיווק הדיגיטלי תחל לנהל את תקציבי המדיה החברתית של אוקלי, פולאר, אופיר טורס ופעילות השיווק הדיגיטלי של מרכז מיכל דליות לחינוך
משה בנימין | (2)

חברת השיווק הדיגיטלי 'פלא-פה' בבעלותם של עומר אסף ומיכאל מור יוסף לא נשארת מאחור. סוכנות הפרסום מדווחת על 5 תקציבים חדשים בהם החלה לטפל במהלך הרבעון הראשון של 2013.

'פלא-פה' תטפל בפעילות המדיה החברתית של 'פולאר ישראל', וכן בפעילות המדיה החברתית של 'אוקלי ישראל'. 2 המותגים משווקים באמצעות חברת אגנטק. בנוסף תטפל החברה בפעילות השיווק הדיגיטאלית של 'מרכז מיכל דליות לחינוך', פעילות המדיה החברתית של 'אופיר טורס' ופעילות הגרילה והיצירתיות השיווקית של בית ההשקעות 'אקסלנס'.

מיכאל מור יוסף, מבעלי 'פלא-פה' אמר לאייס: "היום יותר מתמיד אני שמח שאנחנו מטפלים גם בגזרת הדיגיטל של שומרי משקל, מה שמאפשר לנו לגדול ולהתרחב מבלי להשמין".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מפרגנת. (ל"ת)
    דורי 23/05/2013 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חתיך המיכאל הזה לא?!:) (ל"ת)
    מיכאל מור יוסף 23/05/2013 14:39
    הגב לתגובה זו