השוק הלטיני בועט: 'דורי מדיה גרופ' תציג פורמטים חדשים בפסטיבל בל"א
קבוצת 'דורי מדיה גרופ', תציג החל ממחר (יום ג') הפקות חדשות שלה, בפסטיבל LA SCREENINGS 2012. פסטיבל הטלוויזיה מתמקד בשוק האמריקאי והלטיני בדרום ומרכז אמריקה, והוא יתקיים עד 18 במאי.
LA SCREENINGS הוא פסטיבל שנתי המתקיים בלוס-אנג'לס בחודש מאי, ומקבץ אליו רוכשי מדיה ותוכניות מרחבי העולם כדי לצפות בפיילוטים החמים בשוק.
דורי מדיה תציג בפסטיבל את הסדרה 'En Terapia' בהפקת 'דורי מדיה קונטנידוס', חברת בת של דורי מדיה בארגנטינה, ו-TV Publica, הגרסה הארגנטינאית של הסדרה המצליחה 'בטיפול'. הסדרה החדשה תעלה לאוויר השבוע בערוץ הטלוויזיה הציבורי בארגנטינה CANAL 7, בימים שני-שישי 45 פרקים באורך 30 דקות בפריים טיים.
בטיפול הארגנטינאית
החברה תציג גם את הדרמה היומית 'ניו יורק' וסדרת הטלוויזיה לבני הנוער 'גאליס' שהופקו על ידי דורי מדיה דרסט. כמו כן, תציג החברה את הפורמטים החדשים של הסדרות המופצות על ידה: 'מתי נתנשק' של דלית קהן ו-smart face של היוצר עודד מנשה.
בנוסף 'דורי' תציג את 'חצויה 3 - הסיפור האמיתי', הגרסה הצ'יליאנית ל'בליינד דייט', לצד הפורמטים של שעשועוני טלוויזיה, כגון 'משאבת הכסף' של תנין הפקות שעלתה בשבוע שעבר ב'רשת', 'טעות במספר' של תנין הפקות, ו'סימון'.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.