השוק הלטיני בועט: 'דורי מדיה גרופ' תציג פורמטים חדשים בפסטיבל בל"א

יציג ב-LA SCREENINGS 2012 ביו היתר את En Terapia שמשודרת בארגנטינה ואת 'ניו יורק'. נדב פלטי: "מרוצים מפעילות החברה ב-2012 עד כה"
אלכסנדר כץ |

קבוצת 'דורי מדיה גרופ', תציג החל ממחר (יום ג') הפקות חדשות שלה, בפסטיבל LA SCREENINGS 2012. פסטיבל הטלוויזיה מתמקד בשוק האמריקאי והלטיני בדרום ומרכז אמריקה, והוא יתקיים עד 18 במאי.

LA SCREENINGS הוא פסטיבל שנתי המתקיים בלוס-אנג'לס בחודש מאי, ומקבץ אליו רוכשי מדיה ותוכניות מרחבי העולם כדי לצפות בפיילוטים החמים בשוק.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

דורי מדיה תציג בפסטיבל את הסדרה 'En Terapia' בהפקת 'דורי מדיה קונטנידוס', חברת בת של דורי מדיה בארגנטינה, ו-TV Publica, הגרסה הארגנטינאית של הסדרה המצליחה 'בטיפול'. הסדרה החדשה תעלה לאוויר השבוע בערוץ הטלוויזיה הציבורי בארגנטינה CANAL 7, בימים שני-שישי 45 פרקים באורך 30 דקות בפריים טיים.

בטיפול הארגנטינאית

החברה תציג גם את הדרמה היומית 'ניו יורק' וסדרת הטלוויזיה לבני הנוער 'גאליס' שהופקו על ידי דורי מדיה דרסט. כמו כן, תציג החברה את הפורמטים החדשים של הסדרות המופצות על ידה: 'מתי נתנשק' של דלית קהן ו-smart face של היוצר עודד מנשה.

בנוסף 'דורי' תציג את 'חצויה 3 - הסיפור האמיתי', הגרסה הצ'יליאנית ל'בליינד דייט', לצד הפורמטים של שעשועוני טלוויזיה, כגון 'משאבת הכסף' של תנין הפקות שעלתה בשבוע שעבר ב'רשת', 'טעות במספר' של תנין הפקות, ו'סימון'.

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, אמר היום: "אנו מרוצים מפעילות החברה בשנת 2012 עד כה, בהמשך להופעות המוצלחות של דורי מדיה במיפ 2012 וב-NATPE 2012. השנה יש לנו היצע תוכן מאוד מגוון עם פורמטים מהפכניים שיש להן פוטנציאל גדול ללכוד את דמיונם של קונים רבים"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה