פלטפורמת פרסום חדשה: לא רק פשקוויל - רדיו 'קול ברמה' יפיץ עלונים בבתי כנסת

התחנה החרדית-ספרדית תציע למפרסמים עסקה משולבת שתכלול פרסום ברדיו, באתר האינטרנט שלו ובעלון שיופץ ב-50 אלף עותקים ברחבי הארץ
אלכסנדר כץ |

אחרי העיתונים, הרדיו ולוחות המודעות, המפרסמים יכולים לכבוש יעד נוסף - בתי הכנסת. תחנת הרדיו האזורית 'קול ברמה', תחל להפיץ עלון לשבת שיופץ בבתי כנסת ברחבי הארץ ב-50 אלף עותקים מדי שבוע.

העלון יכלול 4 עמודי צבע, בהם יתפרסמו מדי שבוע טור אישי, מדור העוסק בעצות לחיים, סיפורים לשבת, חידונים והלכות. את תוכן העלון יכתבו רבני ומגישי התחנה. בין עמודי העלון ניתן יהיה לפרסם מודעות בתשלום, במסגרת עסקה שתשלב זמן אוויר ברדיו, עלון השבת ואתר האינטרנט של התחנה יחדיו.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

עלון השבת של קול ברמה יהווה תחרות לעלונים הוותיקים והידועים 'שבת בשבתו' ו'שיחת השבוע'. בענף מעריכים כי עלות הפרויקט של רדיו 'קול ברמה', הפועלת תחת זיכיון של הרשות השנייה ופונה למגזר החרדי-ספרדי, עומדת על כחצי מיליון שקלים בשנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.