
MSN ישראל ונענע10 החליטו: הפעילות המשותפת ב-MASA תסתיים בסוף יוני
פעילות MASA תסתיים בסוף חודש יוני, עם הפסקת הפעילות המשותפת של MSN ונענע10 במכירת שטחי פרסום בפייסבוק - כך נודע לאייס. עתידו של שם המותג MASA עדיין לוט בערפל.
לפני כשנתיים הודיעו נענע10 ומיקרוסופט, באמצעות MSN ישראל, על הקמת גוף למכירת מדיה באינטרנט שיציע למפרסמים פרסום בפייסבוק. פעילות משותפת זו נבעה ממיזוג הפעילות של נענע10 עם מיקרוסופט. המטרה של הקמת גוף זה הייתה לשבור את השליטה של וואלה ושל ynet, 2 האתרים החזקים בשוק האינטרנט הישראלי.
לפני חודש וחצי פורסם באייס כי
יוזכר כי ליבת העבודה של מאסה/נענע10 כנציגת פייסבוק בישראל הייתה למען מכירת מוצר פרימיום (שטח פרסום) בעמוד הבית של פייסבוק - שיועד למפרסמים המובילים בישראל. במהלך השנה האחרונה העדיפה פייסבוק, בהתאם לשינויים בתמהיל המדיה של המפרסמים להפנות את הזרקור לפרסום בפורמט ה-PPC, תשלום פר הקלקה על מודעות, דבר שצמצם באופן ניכר את חשיבותו של נענע10 בשרשרת העבודה.
יש לציין כי MASA אינה ישות משפטית, אלא מותג באמצעותו מכר נענע10 שטחי פרסום בפייסבוק. מחלקת המכירות של נענע10 תמשיך לפעול ולמכור שטחי פרסום עבור האתר. בשוק הפרסום טוענים כי המותג עצמו - MASA, יסיים את דרכו עם סיום ההתקשרות בין MSN ישראל לנענע10.
מ-MSN ישראל ונענע10 נמסר בתגובה לפניית אייס: "בחודש פברואר, לאחר שנתיים של פעילות משותפת, החליטו נענע 10 ו-msn להפסיק את המכירה המשותפת של מדיה באמצעות MASA. ההחלטה התקבלה בהסכמה וברוח טובה, 2 הגופים ימשיכו לתמוך בפעילות המשותפת עד ליום 30 ליוני".