רביב דרוקר
צילום: אלדד רפאלי

הסיוט מרחוב הברזל: עוד ערב שרשת 13 תרצה לשכוח

עם שפל למקור, נתון מאד נמוך למהדורה ונתון משפיל ברצועת שבע, ברשת רשמו אתמול ערב קשה מאד. בקשת המצב שונה לחלוטין: נתונים נאים למהדורה ולמאסטר שף
אלכסנדר כץ | (11)

איזה ערב קשה לחברים מרחוב הברזל ברמת החייל: תוכנית התחקירים המקור (רשת) רשמה את הנתון הנמוך ביותר שלה אי-פעם – 4.4% , זה לזה שרשמה בנובמבר 2021. עוד לפני כן מהדורת החדשות המרכזית של רשת 13 רשמה רייטינג נמוך במיוחד – 5.2%, לא רחוק מהשפל שנרשם לפני מספר שבועות עם 5%.

 

מנגד, לקשת היה ערב טוב בסך הכל: המהדורה רשמה 17.25 נאים מאד, ואחריה מאסטר שף עם 18.1%.

 

בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) קיבלה 11%, חי בלילה (קשת) הניבה 6.2%, הצינור (רשת) ניפקה 3.8%, והיום שהיה (רשת) עם 3.1%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 4.6%

העולם הבוקר (רשת) - 2.7%

 

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 7.8%, שש עם – 8%, תוכנית חיסכון - 10.5%

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    סתם אחד 31/07/2022 09:07
    הגב לתגובה זו
    כמה זמן הם חשבו שאפשר "למכור" לציבור את מפלגת השמאל הקיצוני ההזוי של ערוץ 12וחדשות מהודסות שמשרתות את המפלגה הזו ואחיותיה בפוליטיקה בלי שיבעטו להם בתחת? 3-5% זה בעצם הציבור ההזוי כמותם שמוכן ורוצה לראות את ערימת המדקלמים הזאת שקוראת לעצמה בחוצפה ועזות מצח "עיתונאים". כל השאר מחפשים אמת ויודעים שב 12 אין דבר כזה.
  • 8.
    כאן 11 22/06/2022 12:27
    הגב לתגובה זו
    שידור ציבורי במיטבו. ואני לא עובד בתאגיד או בן משפחה או חבר.
  • 7.
    כל פעם שיש תוכנית "ימנית" בערוץ 13 הפער מצטמצם... (ל"ת)
    יואב 22/06/2022 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ברכה 22/06/2022 11:29
    הגב לתגובה זו
    אם אין תוכן ונושא ראוי עדיף הקרנת סרטי איכות של פעם שהדור הצעיר לא מכיר .כך גם תוכניות טבע , מדע תרבות וכו'
  • 5.
    אין מה לראות 22/06/2022 11:20
    הגב לתגובה זו
    כשיש נטפליקס וערוצים אחרים הרבה יותר מעניינים ושאפשר לצפות מתי שרוצים בכל מקרה משעה 16 עד 24 יש חדשות כמה בן אדם יכול לסבול דיבורים על אותו דבר
  • 4.
    הגברת קורח, מגישת חדשות הכי גרועה שיש (ל"ת)
    הטעות הגדולה שלהם 22/06/2022 10:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אופיר 22/06/2022 10:01
    הגב לתגובה זו
    כן, כמו בשנות התשעים, שיושבים ומחכים שמישהו יזרים לך תוכן, שאת טיבו אתה לא יודע, ושאת השיקולים הזרים אתה לא מבין
  • דרור 22/06/2022 12:28
    הגב לתגובה זו
    עבורם הטלויזיה כמו נרקוזה . נרדמים מיד ועמוק .
  • 2.
    כולם לאט לאט מבינים שדרוקר הוא שקרן (ל"ת)
    עידן 22/06/2022 09:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טוני המרוקאי 22/06/2022 09:22
    הגב לתגובה זו
    האח הגדול חתונה כזאת או אחרת הטמטום השתלט על התוכן בטלביזיה אין שכל אין דאגות לא פלא שישראל יורדת הכל מדד שבודק ידע אינטליגנציה והישגים. פשוט תושבי המדינה נהים מטומטמים יותר ויותר. בדרך למדינת עולם שלישי. כל ההישגים עד היום בגלל העבר
  • אתה צודק אבל זה עניין עולמי. בריטניה וארהב המגמה זהה (ל"ת)
    צופה עולמי 22/06/2022 09:56
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״