שינויים פרסונליים בחברת יעל תוכנה

חטיבת הפרוייקטים עברה שינויי מבנה פנימיים. מנכ"ל החברה, ובכירים עברו בין תחומים. נתי אברהמי: השינויים נובעים על מנת להמשיך ולהערך לאתגרים של שנת 2005
חזי שטרנליכט |

חברת יעל תכנה ומערכות הודיעה היום על שינוי במבנה הארגוני של החברה. במסגרת שינויים אלה מונה נדב שפיר, ששימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל המכירות למגזרי הטלקום והבריאות, למנהל חטיבת המכירות והשיווק, במקומו של יורם רוזנווקס שפרש מהחברה. חטיבת הפרוייקטים והמוצרים עברה שינויי מבנה פנימיים והיא תמשיך להיות מנוהלת על ידי חמדה מיורצ'יק.

מנכ"ל יעל תכנה ומערכות, נתי אברהמי, אמר עם השלמתם של השינויים: "השינויים נובעים על מנת להמשיך ולהערך לאתגרים העומדים בפנינו בשנת 2005 ולמימוש תוכנית "כוכב הצפון" עליה הכרזנו לאחרונה. אני מאמין ביכולותיהם של המנהלים הותיקים והחדשים להמשיך ולהצעיד את החברה להצלחה גדולה".

המבנה המעודכן הינו: אגף מוצרים וטכנולוגיה - בראשות עמית דובר שימשיך בתפקידו גם כ-CTO וכחבר מטה החברה. לצד תחומים קיימים נוספים הפועלים במסגרת באגף זה בראשותו של דובר, ינהל מוני אברהם את תחום ה-EAI וידווח לעמית דובר

אגף Systems Integration ? בראשות אירית קינן שהצטרפה לחברה בימים אלה. תחום CCO, הכולל את הנושאים: CRM, Clever-Up ו-Sap Business One, בראשות מיכי קצנשטיין, תחום פרודק, בניהולו של גל מנגד שהצטרף לחברה בימים אלה, במקומו של אבי אדלר שפרש. תחום אבטחת איכות, בראשות דודו דוידסון שכיהן בשנים האחרונות כמנהל פרוייקטים בכיר בחטיבה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מטוס אתיחאד (אתיחאד)מטוס אתיחאד (אתיחאד)

טיסה לארה"ב ב-700 דולר: התעופה הבינלאומית חוזרת ומחירי הכרטיסים בנפילה

אחרי חודשים ארוכים מאוד של מונופול ישראלי ומחירי טיסות בשמיים, 60 חברות זרות חוזרות לפעול לנתב"ג והתחרות מתפוצצת; שיקגו ב-720 דולר, הוואנה ב-875, אתונה ב-124 • יונייטד מוסיפה קווים, אתיחאד משלשת טיסות, והאירופאיות נוחתות בהמוניהן

רן קידר |

אחרי חודשים ארוכים של בידוד תעופתי כמעט מוחלט, השמיים נפתחים מחדש. הפסקת האש מביאה עמה מהפך דרמטי בענף התעופה הישראלי: עשרות חברות תעופה זרות מכריזות על חזרה מהירה לנתב"ג, התחרות מתעוררת לתחייה, והמחירים שזינקו לגבהים בלתי נתפסים במהלך הלחימה יורדים ואפילו נופלים. 

השוק הישראלי, שהפך במהלך השנתיים האחרונות לחצר האחורית הפרטית של אל על, ישראייר וארקיע (בעיקר אל על) עומד בפני מהפכה של ממש. עד סוף אוקטובר צפויות לפעול בישראל 60 חברות תעופה, כמעט פי שניים מהמצב לפני חודשיים בלבד. המשמעות המיידית והמוחשית עבור הצרכן הישראלי: ירידה חדה במחירי הכרטיסים, הרחבה משמעותית של היצע הקווים והיעדים.

מלחמת המחירים: הצרכן הישראלי מנצח בגדול

טיסות עם חניית ביניים, שבמהלך המלחמה נחשבו לאופציה בלתי אפשרית בגלל החשש הביטחוני, חוזרות להיות הבחירה החכמה למטייל החסכן. טיסה לשיקגו דרך קופנהגן עם SAS הסקנדינבית מתחילה ב-720 דולר בלבד - מחיר שלא נראה כאן כבר שנתיים. רוצים לממש את החלום האמריקאי ולבלות בלאס וגאס? בריטיש איירווייז מציעה כרטיסים החל מ-715 דולר, כולל מעבר בלונדון. חולמים על הוואנה? איבריה הספרדית תיקח אתכם לשם ב-875 דולר עם חניה קצרה במדריד.

גם ביעדים האירופיים הקרובים המחירים נופלים בצורה דרמטית ומזכירים את התקופה שלפני המשבר: לרנקה בקפריסין מ-170 דולר בלבד, לאתונה העתיקה מ-124 דולר ולפריז עיר האורות החל מ-256 דולר.

יונייטד איירליינס, הראשונה מבין ענקיות התעופה האמריקאיות שחזרה לפעילות מלאה בישראל, לא מסתפקת במה שיש ומרחיבה פעילות. החברה הודיעה על תוספת של ארבע טיסות שבועיות בקו הפופולרי והמבוקש לניו יורק כבר בקיץ הקרוב, מה שיביא את התדירות לשיא של 14 טיסות שבועיות. אבל הבשורה האמיתית והמשמעותית תגיע בנובמבר: חידוש הקווים הישירים לשיקגו ולוושינגטון די.סי, מה שיהפוך את יונייטד לחברה האמריקאית היחידה עם טיסות ישירות לשלושה מרכזים עירוניים מרכזיים בארצות הברית.