פלאפון מקדמת את הדור ה-3 שלה תחת המותג אסקייפ

השיקה היום סדרה של תכנים מהדור ה-3 תחת המותג הצעיר שלה. יעקב גלברד, מנכ"ל פלאפון "השקת הדור השלישי ב Esc מהווה עבורנו סגירת מעגל במתן שירותי דור שלישי"
חזי שטרנליכט |

פלאפון ממשיכה להשקיע במותג הסלולרי שלה "אסקייפ". היא יוצאת היום בקמפיין באמצעות Esc, שבו יושקו שירותי הדור השלישי העונים לשם EscSHOW. הקמפיין ייצא תחת הכותרת: "בואו לחיות בקליפ" ובו יקודם עולם התוכן המרכזי של החברה שיכלול מוסיקה וקליפים.

מנכ"ל פלאפון, יעקב גלברד, אמר כי "השקת הדור השלישי ב- Esc מהווה עבורנו סגירת מעגל במתן שירותי דור שלישי. מעתה יוכלו גם לקוחותינו הצעירים להנות מחוויית משתמש מתקדמת ועשירה בתכנים שהוכנו במיוחד עבורם."

בחברה החליטו לצאת בסדרה של סרטוני פרסומת שמציגים חיים של צעירים עם צלצול ה-SK TV SLIDER שהופכים לקליפ. את הקליפים לסלולר מכנים באסקייפ בשם "קליפטון". שלושת סרטוני הפרסומת בקמפיין, מתבססים על קלישאות בז'אנרים של קליפים מובילים מה-MTV.

הקמפיין בהיקף של כמיליון דולר יעלה לאוויר היום למשך כשלושה שבועות בטלויזיה, אינטרנט ועיתונות, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי. פלאפון הודיעה על סדרה של הסכמים ייחודיים עם חברות המוסיקה המובילות בשוק כגון BMG, הליקון, זומבה, הד ארצי ו-NMC.

גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון אמר כי השקת הדור השלישי נועדה להעניק לצעירים חוויה כוללת. החוויה כוללת את התכנים הרלוונטיים ביותר לצעירים ואת המחירים המתאימים ביותר לכיסם של הצעירים. Esc גם מכניסה את עולם הריאליטי לסלולר, ומאפשרת לצעירים לצלם את עצמם ולשדר את יומן הוידיאו שצילמו לחבריהם.

בתמונה: הלוגו של אסקייפ שואו (יחס"צ).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה