בעקבות הירידות באוגוסט: צפי לתשואה שלילית של 0.4% בקופות הגמל
חודש אוגוסט היה רע מבחינת החוסכים והערכות הן לטווח תשואה שלילית בין 0.1% עד 0.7% לקופות הכלליות. תחזית הביצועים של מיטב דש באפיקים השונים
חודש אוגוסט היה רע מבחינת החוסכים בקופות הגמל הכלליות שהשיגו תשואה שלילית ממוצעת של כ-0.4% כתוצאה מירידות השערים בשוקי המניות בארץ ובעולם ומירידות השערים באג"ח הקונצרני בארץ. כך מעריך אבי ברקוביץ, משנה למנהל השקעות ראשי במיטב דש.
לפי ברקוביץ, טווח התשואות של הקופות צפוי לנוע בין תשואה שלילית של 0.1% ל-0.7%, וכי עליות השערים באיגרות החוב הממשלתיות (הצמודות והשקליות, בעיקר הארוכות) מיתנו את התשואה השלילית של הקופות. לצד זאת, מתחילת השנה עדיין מדובר בתשואה נאה של כ-7.6% לקופות הכלליות בעקבות עליות שערים חדות במרבית המדדים, גם אחרי וכולל הירידות באוגוסט.
מה התשואה הצפויה במסלולים המתמחים?
מהערכות ברקוביץ עולה כי קופות הגמל המנייתיות השיגו בחודש אוגוסט תשואה שלילית של כ-1.7% בטווח תשואה שלילית של 1% עד 2.5%. מתחילת השנה מדובר בתשואה של כ-12.5% בטווח תשואות של 16%-11%.
בקרב קופות הגמל המדדיות הצפי הוא לתשואה של כ-0.7% בטווח של תשואה 0.4% עד 1%. מתחילת השנה מדובר בתשואה של 6.1% לקופות בטווח שינוע בין 5%-7%.
קופות הגמל השקליות צפויות להציג תשואה של 1.3% כאשר טווח התשואה ינוע בין 1% עד 1.6%. מתחילת השנה, הערכות הן לתשואה של 5.8% בטווח של 5% עד 6.5%.
- 3.דירה = קורת גג 06/09/2019 21:17הגב לתגובה זודירה = קורת גג
- 2.הראל - תתקדמו בתשואות שלכם (ל"ת)דני 01/09/2019 14:47הגב לתגובה זו
- 1.שי 01/09/2019 12:12הגב לתגובה זובמקום בתשואות של האחרים. התשואות שלכם פשוט גרועות.
השקת הכרטיס החדש של מרכנתיל. קרדיט: מרכנתיל10% הנחה בסופר- בנק מרכנתיל עם כרטיס חדש
המהלך החדש של הבנק צפוי לחסוך למשקי הבית, מחזיקי הכרטיס החדש, עד 1,500 שקל בשנה על קניות המזון; הכרטיס יינתן ללא דמי כרטיס חודשיים עד שנת 2027. בין הרשתות המשתתפות: קארפור, ויקטורי, קינג סטור ודבאח
על רקע יוקר המחייה המאמיר ועליית מחירי המזון בישראל, בנק מרכנתיל משיק כרטיס מועדון חדש שנועד להקל ישירות על ההוצאה הכבדה ביותר של משק הבית הישראלי: הקניות בסופר. הבנק השיק את Mercantile First, כרטיס אשראי המעניק הנחה של 10% ברשתות מזון מובילות בפריסה ארצית.
השימוש בכרטיס החדש צפוי לחסוך ללקוחות עד 1,500 שקל בשנה בהוצאות המזון. הכרטיס מיועד לשמש ככרטיס העיקרי בארנק ("Top of Wallet") ולהעניק ללקוחות הבנק הטבות המזוהות בדרך כלל רק עם מועדוני צרכנות גדולים.
ורד
אביטן, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית: "אחד היתרונות החזקים של בנק מרכנתיל הוא היכולת להקשיב ללקוחותיו ובעיקר להבין אותם. כרטיס אשראי מרכנתיל First עונה בדיוק על הצרכים הבסיסיים של הלקוחות שלנו, תורם משמעותית להתמודדות עם יוקר המחיה ומאפשר ללקוחותינו
ליהנות מהנחות שמותאמות להם אישית, ללא צורך להשתייך למועדון לקוחות".
המהלך, כולל שיתוף פעולה עם מגוון רחב של רשתות המותאמות לכלל פלחי האוכלוסייה של הבנק. בין הרשתות המשתתפות ניתן למצוא את ענקיות המזון קארפור ו-ויקטורי, לצד רשתות בולטות נוספות כמו
קינג סטור, סאלח דבאח, בר כל, נתיב החסד ושירה מרקט.
- ביהמ"ש: סירוב להכנסת כספים שמקורם במטבעות דיגיטליים אינו חוקי
- דיסקונט: הושלם המיזוג בין מוניציפל למרכנתיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כדי ליהנות מההנחה, פיתח הבנק יחד עם חברת דולצ'ה ויטה מנגנון של טעינת "תו דיגיטלי". לאחר הזמנת הכרטיס, הלקוחות נכנסים לאפליקציה או לאתר הבנק וטוענים כסף לתו ייעודי. על טעינת 500 השקלים הראשונים
בכל חודש, מקבלים 10% הנחה (משלמים בפועל 450 ש"ח ומקבלים שווי של 500 ש"ח לקניה). ועל טעינת 1,500 שקל נוספים מקבלים 5% הנחה. סך הכל ניתן לטעון עד 2,000 שקל בחודש קלנדרי. התשלום בקופה מתבצע באמצעות הצגת מספר כרטיס אשראי דיגיטלי, תוקף ו-CVV המתקבלים באתר לאחר
הטעינה.
