ערן ואנונו לייבפרסון
צילום: אייל יצהר

לייבפרסון ו-One1 חתמו על הסכם שיתוף פעולה עסקי

ערן ואנונו, מנכ"ל לייבפרסון ישראל: "המעבר מצ'אט ל-Mobile Messaging צומח במספרים גבוהים
אבי שאולי | (1)

לייבפרסון, ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטליים באינטרנט ובמובייל, הודיעה על שיתוף פעולה עסקי בישראל עם חברת One1. כחלק מאסטרטגיית הצמיחה העולמית של לייבפרסון, היא תתמקד כעת גם בשוק הישראלי, באמצעות שיתופי פעולה עם חברות IT מובילות. 

 

לייבפרסון היא חלוצת שירותי הצ'אט בעולם ומי שנחשבת כיום למובילת שוק במעבר והרחבת השירותים מצ'אט באתרים (LiveChat) לפתרון Mobile Messaging מלא עבור מרכזי שירות הלקוחות של חברות גדולות ובינוניות. קצב אימוץ הפלטפורמה החדשה של לייבפרסון, פלטפורמת ה-LiveEngage, גדל בעקביות, ונכון לסוף הרבעון השלישי של 2016 היא מהווה כשליש מסך ההכנסות של החברה. 

 

באירוע משותף שערכו לייבפרסון ו-One1 במשרדי לייבפרסון ברעננה, הסבירו מנכ"לי שתי החברות את המענה הדיגיטלי שמעניקה פלטפורמת ה-LiveEngage. "כולנו מתנהלים ביום יום בדיגיטל ובמדיה החברתית, ולמרות שמסג'ינג וצ'אט הם אמצעי התקשורת המועדף על כולנו, הרוב המכריע של ספקים ונותני שירות עדיין מאלצים אותנו לבצע פעולות בטלפון או במייל, מה שגוזל לשני הצדדים זמן וכסף, מייצר תסכול וחווית שירות שלילית", אמר ערן ואנונו, מנכ"ל לייבפרסון ישראל וסמנכ"ל טכנולוגיות בלייבפרסון העולמית.

 

ואנונו הסביר את ההזדמנות העסקית וטען כי "בכל יום כ-30 ביליון הודעות נשלחות ומתקיימות כ-300 ביליון אינטראקציות בין לקוח לבין עסקים להם מרכזי שירות, ברובם טלפוניים. אם כיום כ-90% מהאינטראקציות מתבצעות בטלפון, הרי שהתחזיות קובעות כי עד 2020 עשרות ביליוני אינטראקציות יעברו להתבצע באופן דיגיטלי". 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עובד בלייבפרסון 29/01/2017 21:16
    הגב לתגובה זו
    LiveEngage המוצר החדש של לייבפרסון מצליח בצורה בלתי רגילה, רוב הלקוחות הוותיקים של לייבפרסון כבר שדרגו והפוטנציאל פשוט עצום כבר היום לייבפרסון שולטת בעולם בתחום ה CHAT וה Messaging למוקדי שירות ומכירות ובעזרת הפלופורמה החדשה היא צפויה להגדיל בצורה משמעותית את הרווחים. בזכות ההוצאה הענקית בשנים האחרונות שפגעה ברווחי החברה סוף סוף ניתן לקצור את הפירות. אנו העובדים בחברה מאמינים שהמניה לפני זינוק
חי גאליס, מנכ"ל ביגחי גאליס, מנכ"ל ביג
ראיון

מנכ״ל ביג: "הפדיונות בגלילות חזקים בכל ימות השבוע - לא רק בסופי שבוע"

"ביג גלילות הוא הנכס הגדול והמשמעותי ביותר מבין הנכסים החדשים, ולכן התרומה שלו משמעותית", אומר מנכ"ל ביג חי גאליס. "בישראל אנחנו צומחים מעל 20% ובאירופה מעל 50%" ומציין: "זהו רבעון שיא, אבל עוד שיאים לפנינו" - על התוצאות הרבעוניות של ביג והמיקוד להמשך
מנדי הניג |
נושאים בכתבה ביג חי גאליס

ביג ביג 2.52%   עדכנה על תוצאות הרבעון השלישי ובהם עליה בכל המדדים. ההכנסות מהשכרה ודמי ניהול הגיעו ברבעון ל-704 מיליון שקל, קפיצה של 17% לעומת הרבעון המקביל, והרווח הגולמי טיפס גם הוא בכ-17% והסתכם ב-527 מיליון שקל לעומת 450 מיליון שקל אשתקד. תרומה גדולה לצמיחה מגיעה מפתיחה של פרויקטים חדשים והרחבות בישראל, ובהם בניין A בלנדמרק תל אביב, ביג פאשן גלילות, אור עקיבא, גדרה וכרמי גת, לצד תרומה של נכסים שנרכשו בפולין ובסרביה.

המניה של ביג עלתה מתחילת השנה ב-34% וב-12 חודשים קפצה כ-63%,והיא נסחרת בשווי שוק של כ-18.1 מיליארד שקל נושקת לשווי של מליסרון שנע על 19.4 מיליארד שקל. לפי ה-FFO הרבעוני היא במכפיל FFO של 18 - גבוה יחסית לענף, במליסרון שדיווחה במקביל לביג ה-FFO ברבעון עלה בכ-5% לכ-311 מיליון שקל מה שנותן לה מכפיל FFO של 16.

בנתונים המאוחדים ביג הציגה עליה גם בהיקף הפעילות הכוללת. ההכנסות ברבעון עלו לכ-695 מיליון שקל, ה-NOI עומד על 510.8 מיליון שקל וה-FFO על 254 מיליון שקל. שיעורי התפוסה נותרים גבוהים, כמעט מלאים בישראל וכ-99% באירופה, והפדיונות ממשיכים להתרחב הן במרכזים בישראל והן באירופה וברומניה.

כדי להבין את התמונה הרחבה יותר ובעיקר את הביצועים של הנכסים החדשים כמו ביג פאשן גלילות ואת הצמיחה בפעילות בארץ ובאירופה שוחחנו עם מנכ״ל החברה, חי גאליס. הוא מפרט כיצד הפרויקטים שנפתחו בשנה האחרונה משתלבים בתוצאות, מה צפוי להיכנס לפעילות במהלך השנה הקרובה ומה המיקוד קדימה.

תוצאות מצוינות עם עליה בכל המדדים לצד שיעורי תפוסה שקרובים למאה אחוז בישראל ובאירופה - איך אתה מסכם את התקופה?

חי גאליס, מנכ"ל ביגחי גאליס, מנכ"ל ביג
ראיון

מנכ״ל ביג: "הפדיונות בגלילות חזקים בכל ימות השבוע - לא רק בסופי שבוע"

"ביג גלילות הוא הנכס הגדול והמשמעותי ביותר מבין הנכסים החדשים, ולכן התרומה שלו משמעותית", אומר מנכ"ל ביג חי גאליס. "בישראל אנחנו צומחים מעל 20% ובאירופה מעל 50%" ומציין: "זהו רבעון שיא, אבל עוד שיאים לפנינו" - על התוצאות הרבעוניות של ביג והמיקוד להמשך
מנדי הניג |
נושאים בכתבה ביג חי גאליס

ביג ביג 2.52%   עדכנה על תוצאות הרבעון השלישי ובהם עליה בכל המדדים. ההכנסות מהשכרה ודמי ניהול הגיעו ברבעון ל-704 מיליון שקל, קפיצה של 17% לעומת הרבעון המקביל, והרווח הגולמי טיפס גם הוא בכ-17% והסתכם ב-527 מיליון שקל לעומת 450 מיליון שקל אשתקד. תרומה גדולה לצמיחה מגיעה מפתיחה של פרויקטים חדשים והרחבות בישראל, ובהם בניין A בלנדמרק תל אביב, ביג פאשן גלילות, אור עקיבא, גדרה וכרמי גת, לצד תרומה של נכסים שנרכשו בפולין ובסרביה.

המניה של ביג עלתה מתחילת השנה ב-34% וב-12 חודשים קפצה כ-63%,והיא נסחרת בשווי שוק של כ-18.1 מיליארד שקל נושקת לשווי של מליסרון שנע על 19.4 מיליארד שקל. לפי ה-FFO הרבעוני היא במכפיל FFO של 18 - גבוה יחסית לענף, במליסרון שדיווחה במקביל לביג ה-FFO ברבעון עלה בכ-5% לכ-311 מיליון שקל מה שנותן לה מכפיל FFO של 16.

בנתונים המאוחדים ביג הציגה עליה גם בהיקף הפעילות הכוללת. ההכנסות ברבעון עלו לכ-695 מיליון שקל, ה-NOI עומד על 510.8 מיליון שקל וה-FFO על 254 מיליון שקל. שיעורי התפוסה נותרים גבוהים, כמעט מלאים בישראל וכ-99% באירופה, והפדיונות ממשיכים להתרחב הן במרכזים בישראל והן באירופה וברומניה.

כדי להבין את התמונה הרחבה יותר ובעיקר את הביצועים של הנכסים החדשים כמו ביג פאשן גלילות ואת הצמיחה בפעילות בארץ ובאירופה שוחחנו עם מנכ״ל החברה, חי גאליס. הוא מפרט כיצד הפרויקטים שנפתחו בשנה האחרונה משתלבים בתוצאות, מה צפוי להיכנס לפעילות במהלך השנה הקרובה ומה המיקוד קדימה.

תוצאות מצוינות עם עליה בכל המדדים לצד שיעורי תפוסה שקרובים למאה אחוז בישראל ובאירופה - איך אתה מסכם את התקופה?