חניון
צילום: canva

שירות ניהול חניונים ומגרשי חניה עם חניוני מאיה בע"מ

במדינת ישראל קיים צורך ברור בחניות. מיליוני כלי רכב נוסעים בכבישים, ובסופו של דבר גם אותם צריך להחנות. וכן, הרבה פעמים החניות הם בתשלום. אותו התשלום דורש מאמצים ותהליכים בירוקרטיים וטכנולוגיים ארוכים מעמנו, מנהלי החניונים כמו חברת חניוני מאיה 

. וכך, למעשה, אנו משקיעים משאבים רבים מדי בניהול, שהיו יכולים לעבור לשיווק החניון. במילים אחרות: התנהלות רקובה מהיסוד. מה כבר אפשר לעשות? ובכן, הכירו את חברת חניוני מאיה בע"מ . זוהי חברה המספקת שירותי ניהול ותפעול לחניונים – בדיוק מה שאתם צריכים. ובכל זאת, לא קונים חתול בשק... מה השירות כולל? למה בדיוק ארצה שירות כמו זה? ועוד... מבטיחים לענות על הכל.

מהו שירות ניהול ותפעול חניונים או מגרשי חניה?

בעיקרון, שירות תפעול וניהול חניונים הנו ניהול מקיף של כלל צרכי החניון: הן הצרכים תפעוליים והן הצרכים הפרטניים של מנהלי החניון. מספקי השירות ידאגו להמון היבטים (!). החל מ־שדרוג החניון, תפעולו, ניהול עמדות תשלום, בניית תוספות נחוצות, ניקיון, ואף מתן ייעוץ פרטני בנושאי החניון השונים.

*השירות מוצע למנהלים של קניונים, מרכזים מסחרים ובעלי חניונים, ומגרשי חניה  וכולל שלל תת-שירותים אחרים, תחת אותה קורת גג. (אילו בדיוק? נפרט בהמשך!)

ולמה אני חייב את השירות הזה?

כמו הרבה דברים, גם כאן, הכל מתחיל ונגמר בכסף: ככל שנתעסק פחות בניהול החניון, יתפנה לנו זמן לעניינים החשובים יותר, שיביאו לנו לקוחות חדשים, ויקדמו את העסק -> יותר רווח -> יותר כסף בכיס. אילו עניינים? ובכן, פרסום ושיווק החניון למשל. אילו היינו מנסים ליהנות מ־שני העולמות (גם ניהול וגם שיווק העסק), אף תהליך לא היה אפקטיבי מספיק בעקבות העומס. בדיוק מהסיבה הזו שירות של תפעול החניונים הכרחי. בזכותו, יהיו שני צדדים בסיפור, וכל צד יעשה דבר אחד – הצד הראשון (אתם), יהיה אחראי למשיכת לקוחות לחניון. זאת, בעוד הצד השני (אנחנו, לצורך הדוגמה), יסיר מלבכם כל דאגה בניהול ותפעול החניון השוטפים.

אתם חייבים את השירות הזה מכמה סיבות:

  • חיסכון קריטי בזמן.
  • מעבר הפוקוס לשיווק, ולא לניהול הבירוקרטי המתיש.
  • ניהול ושיווק בו זמנית – עומס בלתי ייאמן. אנו רוצים לנהל את החניון, ולא שהוא ינהל את חיינו.
  • חיסכון בכסף/תוספת רווח פוטנציאלי: אם נתעסק יותר בשיווק, נוכל להרוויח יותר.
*בסופו של יום, אי אפשר לקנות זמן מבוזבז. אם נשקיע את מיטב זמננו על ניהול, מה עשינו בכך? כיצד נתפתח? בעיקר בעקבות זאת, היינו ממליצים גם לחוששים מכם לשקול שוב את השירות.

שירות ניהול חניונים /תפעול חניונים –מה הוא כולל?

עם כל הכבוד למונח ניהול חניונים, הוא נשמע מעורפל, ולא ממש אומר הרבה כך או כך.

אז... מה השירות כולל?

  1. מצלמות אבטחה במעגל סגור בשידור חי: מערך האבטחה חשוב מאוד בניהול החניון. כל חברה מכובדת המציעה את השירות, חייבת לרשת את החניון כולו במצלמות אבטחה. זאת, לצד שכירת צופים למעקב שוטף אחר המתרחש דרכן. המצלמות משדרות בשידור חי 24/7. כך, אם ייצפה דבר חריג, ניתן יהיה לטפל בו בשעת מעשה.

     

  2. תחזוקה שוטפת: ניקיון יומי, תיקון נזקים, סימון נתיבים ועמדות חניה, תאורה מקיפה – כלל השירותים הצדדיים, רישוי מול הרשויות כגון עירייה,מכבי אש, ש־דואגים שהחניון יהיה במיטבו.

     

  3. מוקד טלפוני מסביב לשעון: כן, גם בחניון דרושה תמיכה טכנית ! לכן, כחלק מהניהול ייכלל מוקד טלפוני התומך טכנית וכללית בלקוחות. לרוב, התמיכה זמינה 24/7, על ידי מוקדנים מקצועיים, ואיש טכני לחילוץ מידי באם קרתה תקלה חמורה .

     

  4. מעקב שוטף ובקרה: יינתן מעקב שוטף ובקרה רצופה. כלומר, רישומים מדויקים על היוצאים והנכנסים מחוץ ואל החניון. בתיעוד, ייכללו שעות, תאריכים – כלל המידע הרלוונטי.

     

  5. תיעוד, דוחות ועמידה בתקני בטיחות: אחד הכללים בניהול חניון הוא היצמדות מדוקדקת לתקני הבטיחות, לפי הסטנדרטים המחמירים ביותר. לפי הממצאים, יוגשו דוחות חודשיים בנוגע למצב הבטיחותי של החניון.

     

  6. התראות: סיפוק הודעות אישיות ללקוח. אילו הודעות? ובכן, ניקח כדוגמה הודעה לנייד הלקוח, בעת יציאת רכבו/כניסתו לחניון. באמצעות ההודעות הללו, יוכל הלקוח להתגונן מפני גניבת רכב למשל. מדובר הן בצורך של ממש, והן בתוספת נחמדה שמוסיפה ל־יוקרת החניון.

     

  7. עמדה טכנולוגית: כחלק מהשירות המקצועי, תוצב בחניון עמדה טכנולוגית לשירות הצרכנים. העמדה תנפיק כרטיס בכניסה, ותדרוש אותו ואת התשלום ביציאה מהחניון. כך, ייגבה התשלום בצורה טכנולוגית, נוחה ומדויקת. העמדות הללו נפוצות בחניונים ברחבי הארץ, וככל הנראה כבר יצא לכם להיתקל בהן.

     

  8. פתרונות תוכנה, מערכת לניהול החניון: אם בחוזה מעוגנים פתרונות תוכנה, תוכלו לתבוע זאת במסגרת שירותי הניהול. בפתרונות תוכנה, הכוונה לתוכנות מחשב המסייעות בניהול החניון, כמו תוכנה לניהול ומעקב השהות בחניון.

     

  9. איש ביטחון/מאבטח: במידת הצורך, יישכר מאבטח למעקב ובידוק הנכנסים לחניון. ובמידת הצורך, יוכל איש הביטחון לעצור אנשים חשודים ו/או לקרוא לשירותי הביטחון/המשטרה. התועלת מכך ברורה, לא?

     

  10. ייעוץ והכוונה לתחזוקה, שדרוג ובניית חניונים: כמעט כל חברה המעניקה שירותי ניהול מציעה ייעוץ והכוונה נוספים, מחוץ למסגרת השירות. מעוניינים לשדרג אזור מסוים? להרחיק לכת ולבנות חניון נוסף? חברה איכותית תספק לכם ייעוץ מקצועי. יתרה מכך, חלקן אף ילוו וידריכו אתכם במהלך התהליך (!).
למה לי לבחור דווקא בחברת חניוני מאיה?

ובכן, אנו סבורים שיש שלל סיבות לכך: ראשית, נתחיל מקלישאה קטנה – אנחנו עושים את המקסימום, יוצאים מגדרנו. לכן, אנו מתחייבים לחסוך לכם זמן רב, ולעיתים גם כסף. סיבה נוספת היא שקל בהרבה להותיר את עניין הניהול תחת חברה אחת, אם היא מקצועית. ובזכות שנות הניסיון הרבות שלנו, נוכל להבטיח לכם מקצועיות רבה – אחרי יותר מ 15 שנים בתחום, אנו מבינים לאן נושבת הרוח. חברת חניוני מאיה תעניק לכם שירותי ניהול חניון ברמה אחרת: עמדות תשלום, שילוט, תאורה עוצמתית ועוד המון!

בקצרה, אלו היתרונות של חברת חניוני מאיה:

  • ניסיון של 15 שנה בתפעול וניהול חניונים.
  • כלל הבירוקרטיה הפיננסית מנוהלת על ידינו, בצורה המקצועית ביותר.
  • דיווח שוטף, שירות ותמיכה טכנית בעת בעיה.
  • עבודה עם רשת גדולה ומקצועית ולא "עסק" קטן וחסר אחריות – יש לכם גב".
חברת חניוני מאיה מתחייבת לשירות ניהול ברמה הגבוהה ביותר. פנו אלינו עוד היום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוקד אמון
צילום: מוקד אמון

חשוב לשמור ולהגן על הדברים היקרים לנו באמת!

במיוחד בשגרה חדשה והזויה זו, שהמדינה והעולם כולו מתרגלת לימים שונים וחדשים שאיש לא מכיר ואינו יודע מה יהיו ההשפעות שלה.  גם מבחינת המרחב הפרטי והביטחון האישי שלנו ושל הרכוש שלנו.

עוד הרבה לפני עידן הקורונה, זה כבר מספר שנים שאנשים מרגישים צורך לאבטח ולהגן על הבית שלהם, על האנשים הקרובים להם ביותר וגם הרכוש שלהם. בתקופה הזויה ושונה כמו זו שיש עכשיו- החשיבות בלחוש בטוח ומוגן בתוך המרחב הפרטי שלך ויש יקירך -רק גוברת. מערכות אזעקה לבית הפכו בשנים האחרונות לצורך חיוני. לא רק הרכוש היקר הנמצא בבית, אלא גם בני המשפחה, שעלולים להיות חשופים לפגיעה על ידי פורצים שנכנסו כי ציפו למצוא משהו בעל ערך, אך היתקלות מקרית שלהם עם בני הבית עלולה להסתיים באופן לא נעים. גם אם מערכת האזעקה שתתקינו לא תמנע מהפורץ להיכנס אליכם הביתה, היא בהחלט עשויה להרתיע אותו ולסייע לכם לסיים את אירוע במינימום נזק ואף לתפוס אותו לאחר מעשה. ואולי להשיב לעצמכם את הרכוש הגנוב וגם את תחושת הכבוד והביטחון. אז איך בוחרים את המערכת המתאימה לבית שלכם? לפניכם מדריך קצר: סוגי מערכות אזעקה לבית מערכות אזעקה שונות נבדלות אחת מהשנייה במגוון היצרנים השונים, המחירים השונים, סוגי הרכיבים השונים, הפונקציות השונות, אליהן מתאימה כל מערכת אזעקה בפני עצמה. אך שני הסוגים העיקריים שחשוב להכיר ולהבחין ביניהם הם מערכת אזעקה קווית לעומת מערכת אזעקה אלחוטית. אז מהם המאפיינים העיקריים של כל אחת ממערכות אלה?
  • מערכת אזעקה קווית מופעלת בין היתר בעזרת חוטי תקשורת המותקנים בקירות הבית ודרכם מתחברים הרכיבים השונים של המערכת. לצורך התקנה של מערכת כזו, עדיף לתכנן מראש – בעת בניית הבית ולא לאחר מכן, כדי להימנע מהתקנה הכוללת חציבה בקירות ועלויות גבוהות. בזמן בניית או שיפוץ הבית- יוצרים קשר עם איש מיגון המתמחה במערכות והתקנתן ויחד עם הקבלן והחשמלי- מכינים את התשתית המתאימה למערכת.
 
  • מערכת אזעקה אלחוטית מותקנת ללא קווי תקשורת ואין צורך להעביר כבלים בתוך קירות הבית. התקנת מערכת אלחוטית היא קלה וזולה יותר ואפשר לנייד אותה בקלות – אם החלטתם לשנות את עיצוב הבית, או אפילו לעבור דירה. בעבר היה מחירה גבוה ממערכת אזעקה קווית, אך כיום אין כמעט הבדלים. והנוחות והמהירות בהן אפשר להתקין מערכת אלחוטית וגם להעביר אותה בהמשך ממקום למקום  (במידת הצורך) – הפכו את פיתרון  המע' האלחוטית לפרקטי ויעיל מאוד. יש להחליף סוללות מידי כמה שנים, מפני שהמערכת אינה מחוברת לחשמל. ובכל זאת מדובר בפתרון יעיל.
חברות יצרניות מובילות של מערכות אזעקה בארץ ובעולם שאנחנו במוקד אמון 99 עובדים ומתקינים אותן: פימא, וויסוניק, ריסקו, פארדוקס . שיקולים נוספים בבחירת אזעקה לבית? לאחר הבחירה המרכזית בין מערכת אלחוטית לקווית, יש כמה פרמטרים נוספים שיכוונו אתכם לבחירה המתאימה לכם ביותר:
  1. מיקום המערכת אזעקה עם גלאים חיצוניים תפעל אם מישהו מנסה להיכנס לבית וייתכן שתוכל גם להרתיע את הפורץ, אם בחרתם להתקין גלאים במקום בולט וגלוי. מערכת היקפית, הפועלת בתוך הבית ומחוץ לביתתעניק לכם את כל היתרונות.
  2. סוגי הגלאים – גלאים המשולבים במערכת האזעקה יכולים להיות גלויים, או סמויים, חיצוניים (ועמידים לתנאי מזג אויר משתנים), או פנימיים, גלאים המופעלים ע”י שינוי בטמפרטורה, או ע”י תנועה, או על ידי רעש ועוד.
  3. אזעקה עם מצב שבת מאפשרת לקבוע מראש את הזמנים בהם המערכת מופעלת.
  4. כרטיס SMS המאפשר משלוח הודעת טקסט לנייד עם הפעלת אחד הגלאים.
  5. הרחבה של המערכת לאזורים נוספים בבית ובחצר. ע"י כרטיס הרחבה של מספר אזורים.
  6. בחרו מערכת אזעקה מיצרן מוכר ואמין, שיש לו המלצות ממתקינים רבים ומלקוחות מרוצים. ובעיקר מספק שירות החלפות ותיקונים בארץ ברמה גבוהה.
  7. בחרו מתקינים שיש להם הצלחות מוכחות, לקוחות מרוצים והמלצות מקיר לקיר. רצוי למצוא מתקינים שמספקים גם שירותי מוקד יחד עם התקנת האזעק, כך תרכזו את כל תחום ההתקנה והביטחון בבית תחת קורת גג אחת של חברה מוכרת עם רזומה.
  8. מחיר – הוא תמיד שיקול משמעותי, אבל בחירה של אזעקה איכותית עושה את כל ההבדל בין מערכת שבאמת פועלת לבין מערכת שמפעילה אזעקות שווא ומפסיקה לעבוד דווקא במקרה אמת כשבאמת מגיע פורץ. בנוסף, תוכלו למצוא מתקינים שיש להם אפשרות לתת לכם תנאי תשלום נוחים, בשילוב שירותים משתלמים נוספים.
להישאר ממוקדים במה שחשוב תחום המיגון והאזעקות מספק פיתוחים וחידושים כל הזמן וקל מאוד להתפתות ולבחור מוצר זול, שנראה מרשים ומשתלם ואז לגלות שהמוצר אינו איכותי, אינו מתאים לצרכים שלכם ושהתקנתם אותו בצורה לא נכונה. בחירת חברה, שתלווה אתכם לאורך כל הדרך – החל מבחירת המערכת המתאימה לכם וכלה בליווי והשגחה צמודים, אחריות על רכיבי המערכת ומוקד שפועל 24 שעות, היא הבחירה המשמעותית ביותר שתעשו עבור המשפחה והבית שלכם. חברת מוקד אמון 99 תשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, לספק לכם ייעוץ וליווי, מגובים במוקד הפועל 24 שעות ביממה – כדי להגן עליכם תמיד. עם 37 שנות ניסיון, ואלפי בתים שהם לקוחות קבועים וותיקים, יש לנו את כל הידע והניסיון המקצועי הדרושים, כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר.