יוסי לוי נשלח על ידי יבגני משרד דני לוי תקשורת
צילום: שי מור

יוסי לוי מונה לסמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות בדני לוי תקשורת

לוי שימש עד לפני מספר חודשים כעורך הטכנולוגי של אתר חדשות 13. גיוס כזה מעיד על כוונות המשרד להתמקד ולהרחיב את אחיזתו בתחום זה
אלכסנדר כץ | (1)

העיתונאי יוסי לוי מונה לסמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות במשרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת. לוי ערך ב-5 השנים האחרונות את ערוצי הטכנולוגיה באתרי נענע 10, ערוץ עשר ואתר חדשות 13.

לוי (40) ישמש כסמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות (CINO) במשרד, כחלק ממהלך כולל שנועד לחזק את עולם התוכן של חטיבת הטק, ולפתח ולהרחיב את שרותי החברה עבור כלל לקוחותיה, בכלל המחלקות.

בכך יצטרך לוי להנהלה של המשרד שכוללת את המייסד והמנכ"ל דני לוי, השותפים טל מזרחי (מנהל חטיבת מוצרי הצריכה), יבגני אידלננט (מנהל חטיבת הטק) ורותם גרוסמן (מנהל חטיבת האסטרטגיה), המשנה למנכ"ל אביבית שרון, והסמנכ"לים שי מור (מזון, משקאות ותרבות), רותם מור (בריאות ואיכות חיים), נטע חן (דיגיטל) ודניאל יוסף (טק).

 

חטיבת הטק של המשרד מתמחה בטיפול בחברות טכנולוגיות, לרבות חברות הזנק, חברות סייבר, קרנות הון סיכון ומרכזי פיתוח, זאת לצד מותגי טכנולוגיה גדולים ומוכרים, דוגמת סמסונג, Gett , וחטיבות הטכנולוגיה, החדשנות והמוצרים הדיגיטליים של בנק הפועלים. בנוסף, כפי שפורסם באייס, השיק המשרד אופרציה של PR לחברות טק ישראליות בארה"ב ואירופה, בשיתוף פירמת יחסי הציבור VSC מסן פרנסיסקו.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קולגה 19/11/2019 05:25
    הגב לתגובה זו
    כול מי שעבד מולו בימיו כעיתונאי יכול להעיד שמדובר באחד העיתונאים החריפים והחרוצים בתחום. לא חושבת שבדני לוי אפילו מבינים איזה נכס הם גייסו. שאפו על המהלך
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.